HET HARTJE KLOPT!!!!!!! de frummel is nu 0.82 cm hihi en het hartje klopt en ik ben zoals het nu lijkt 12 feb uitgerekend.. maar heb over 2 weken nog een echo om het termijn echt duidelijk te krijgen. was nog niet duidelijk genoeg vond de arts. vind ik niet erg hoor! kom gerust nog een keer!!! MINIMOUSE IS BLIJ!!
Pff, meiden...wat een hitte!!!! Ik ben even buiten geweest, maar het is echt totaal niet uit te houden! Dus nog maar even op het forum, voordat ik mijn zoontje ophaal. Minimouse; van harte met je goede echo!!!!! Was het allemaal goed te zien enzo? Tweeling; nee, wij ook liever niet. Met twee baby's 's nachts aan het klungelen en dan ook nog een kleuter die om 6 uur 's ochtends weer wakker is, no thanks! Sorry, verder heb ik niet bijgelezen! Vanavond zal ik weer wat meer reageren. Eet smakelijk straks allemaal! (sorry, misselijke meiden!)
hier waait het nog best wel hard das wel lekker nu. @minimouse gefeliciteerd met je mooie echo. En binnenkort weer een keertje naar jullie beebje kijken heerlijk toch
ja het was echt leuk! de echo foto is iets minder duidelijk dan we zelf hebben gezien.. maar goed.. zal m ff plaatsen zo
Ik heb net een piepklein sliertje roze gehad bij het afvegen en later nog een heeeel klein beetje maar veel minder. Ik heb er geen goed gevoel over. Misschien stel ik me aan maar zit er gewoon van te huilen!
minimouse, geweldig zeg!!! Een kloppend hartje, en over 2 weken weer! Super! Puck, heel veel hebben rose verlies oid. Het hoeft niet altijd verkeerd te zijn. Anders bel je toch even met de VK of HA? Oh ik zie dat je morgen voor de echo moet. Heb je nu ook nog rose verlies?
Ik heb de VK al gebeld. Die zeiden dat het niks hoeft te zijn. Ik had daarstraks echt een sliertje bloed en net nog een heeeeeel klein beetje maar dan moet je echt goed kijken dus het is bijna weg.
Mooi minimouse!! Waar zit het vruchtje precies? Ik zie meerdere zwarte vlekken en ik denk niet dat er 4 zitten
owh puck, wat spannend, hopenlijk is het niks ergs. Mini: wat geweldig dat je het hartje hebt zien kloppen. Wij zijn gisteren bij de vk geweest. Bloedonderzoek gehad, glucose 6,2 en ijzer 10, dat is erg hoog, dus de roosvice ferro kan nog even in de kast blijven staan. Omdat ik een wisselende cyclus heb gaat ze nu van een normale cyclus uit. Dan ben ik vandaag 8 weken zwanger. Volgende week dinsdag hebben wij al een echo, ohhh hoop zo het hartje te zien. Dan kunnen ze ook zeggen hoe ver ik ben. Sterkte met de misselijkheid meiden. Het schiijnt met 10 weken het ergst te zijn en wordt daarna minder. Ik wordt ook met de dag misseliijker, nog niet overgegeven. Dan nog 2 weken dus, pffff. Wat gaan jullie doen met de combinatietest? Moelijk hoor om over zo'n klein leventje te moeten beslissen.
Puck, gelukkig komt het inderdaad meer voor. Maar ik snap je stress, die is verschrikkelijk! Morgen echo, dan heb je duidelijkheid. We gaan gewoon allemaal superhard duimen dat het goed zit!! Minimouse: gefeliciteerd!!!!!! Met eentje Vrijdag heb ik de officiele termijnecho. Ondanks het kloppende hartje van vorige week ben ik toch weer zenuwachtig. Ben minder misselijk en mijn buik is veel minder opgezet. Na ja... afwachten maar he? De controle zelf is verplaatst naar donderdag 2 juli. Lekker handig.