zal ik zo doen Bhappy op de foto is het vruchtje links beetje naar beneden. daar staat ook een (onduidelijk) stippellijntje..
Hai dames, We zijn weer thuis, en ik mag van de lijst af. Ik heb helaas een miskraam gehad... Het voelde ook niet zoals het bij Nathan voelde.... Maar goed, nieuwe ronde nieuwe kansen. Misschien tot een volgende keer!
Op de vakantie, erg fijn... NOT! Maar het voelde niet helemaal lekker...Ik vind het erg jammer hoor, maar blijkbaar zat hert niet helemaal goed. Ik realiseer me alleen maar weer hoe ontzettend gelukkig ik ben met onze gezonde zoon. Bedankt trouwens! Wij gaan lekker BBQen, succes dames!
wat een dubbel nieuws... astrid, wat erg dikke knuf. wat een rot nieuws. sterkte deze tijd. minimouse, gefeliciteerd met je goeie echo!!! angelsfire, fijn dat je weer mag kijken! lekker laten staan die afspraak nou meiden, de gyn heeft gebeld. ik mag geen hep B injectie hebben. toen vroeg ik haar of wat ik had gezien klopte. dat ik een scheidingslijn zag in het vruchtzakje. ik had er toen niks van gezegd omdat er nog niks in beide zat. dus dacht laat maar. reageerd ze; nou sabine,dat is dan weer een nadeel dat jij in de kraamzorg zit en zo goed die echo s kent. ik kan het natuurlijk nog niet met zekerheid zeggen. omdat er nog niks in zat. maar er zat idd een scheidinswand in. wat kan betekenen dat er in beide iets komt te zitten. maar dat is pas zeker te zeggen bij de volgende echo. het is afwachten wat er gaat gebeuren..... jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee heel dubbel, heel blij, heel emotioneel. een tweeling krijgen zou een geweldige ervaring zijn. maar als 4 en 5e kind?????????? pfff dit zullen 2 hele lange weken worden....
Wauw!!! hahaha misschien een 2ling! wat fantastisch! hihi. ik had het er vanmiddag nog over voor ik naar de echo ging, en jij krijgt ze misschien! een hok vol kids heb je dan
@ as Sterkte! Btw elke zwangerschap voelt anders kan ik je vertellen. Hoeft niet elke keer te betekenen dat als het weer anders voelt dan bij N dat het fout zit. Knufff
dames ik heb nu links en rechts steekjes... het voelt allemaal niet zo lekker aan! Kan je je baby nu al voelen?? mischien een domme vraag?? maar voel alsof er iets beweegt!
Goedenavond meiden! Vandaag lekker naar het kinderbad in het amsterdamse bos geweest, heerlijk! Dochter ging helemaal los in het water, en me zoontje vond het helemaal niks! Hahahaha, hij vond het water te koud! Vrouw van moeders voor moeders is langs geweest, nou wat een verhaal zeg. Voel me wel goed dat ik mee doe nu, en ga ook zeker de zwangeren na mij motiveren om mee te doen! Ik doe mee tot 2 september, dus de volle 16 weken! Wel even wennen hoor om in een kannetje te plassen dan in de wc. Hier wil ik Astrid even sterkte wensen. En mini feliciteren met de goede echo! Bientje, goed zeg dat jij al gezien had dat er een scheidingslijn in zit. Ik met mijn leken oog had dat helemaal niet gezien! Maar wel heftig wat je zegt een 4e en 5e kind! Ik zit al in de rats met het idee dat ik ook kans heb op 2 en dat dus mijn 3e en 4e kunnen worden... Maar ja wat is is zo, maar het vergt wel de nodige aanpassingen denk ik zo! Succes met de spannende weken in ieder geval!
puck24, het is niet onderin mijn buik? is dit bandenpijn? en ook heb een kloppend gevoel bij mijn vagina
je banden lopen ook hoger en langs de zijkant. Je kan het zlefs in je lies voelen. Ik weet niet wat je precies voelt maar 9 van de 10 keer is het een soort van bandenpijn. Je BM hangt aan allemaal banden die moeten rekken.
puck24, het zijn dus wel mijn banden... heb het ook op internet gezocht! ben een beetje ongerust maar hoort erbij toch?