Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

muurtje sterkte!

ik had vanmorgen geen fut om de wekker vroeg te zetten en een koekje te eten dus heb het niet gedaan en ben niet misselijk! ik zit nu aan de griekse yoghurt van almhof. (sorry als ik iemand misselijk maak...)

2. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Joehoe! Blondje is over de 7 weken heen! Gefelieeee!!!

3. mamastarlight

hahaha thanks. ik voel em echt goed! wil die kleine nu wel zien. Het belangrijkste op dit moment groeit in mij

4. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Moet zo naar de fisio. Ben benieuwd wat hij van mijn sleutelbeen zegt... Heb gister op school mijn mitella gedragen... heb niet op hoeven bouwen en heb niet afgebroken... Dat was wel eh... handig. Maar ik voelde mij wel schuldig hoor. Ben niet zo'n stil-zitter.
    Eh, school?
    Ik geef crea-lessen op een MBO. En daarnaast nog veeeeel meer.

5. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    goedemorgen!

Arme misselijke meiden! Bij mij is de misselijkheid zo goed als over. Af en toe nog een licht vlaagje. Raar he? Het is toch veel te vroeg om te stoppen? Gelukkig morgen weer een echo...

Leeuwtje: sterkte meid, ik hoop dat het goed zit en dat je bloedwaardes goed zijn.

Iedereen met echo's vandaag: succes!

Muurtje: leuk, lesgeven! Lijkt mij altijd zo mooi. Maar kweenie of ik dat zou kunnen hoor hihi

6. mamastarlight

succes! en leuke baan!

7. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    #2947 1Dondersteen, 25 jun 2009
    Laatst bewerkt: 25 jun 2009
    De bom is trouwens gebarsten op school. Iedereen weet dat ik zwanger ben. Roddelcircuit werkt goed...Ik zeg het nu ook maar gewoon. Ben nu wel heel bang dat het als nog mis gaat.... *zucht*

Het gaat goed! En het komt goed! ZO!

Morgen ben ik 8 weken.... JOepie!

8. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Angelfire, bij mij wisselen de symptomen ook heel erg. Nu ben ik bijvoorbeeld helemaal niet meer misselijk. Gister nergens last van gehad. s'avonds pas in de auto naar huis toe. Steek rechts onderin. Meer niet.
    En tot nu toe gaat het goed. Dus maak je geen zorgen.

9. mamastarlight

muurtje: he vervelend maar inderdaad positief blijven!

bij wisselend het ook hoor. maar ben blij dat ik nu niet misselijk ben. ik voel me buik wel zeg maar.

10. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Blondje echt wel prettig dat je idd niet misselijk bent! Gelukkig.

@ Ik moet mij gaan douchen. Moet zo naar de fisio.

11. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36

Hahahaha, tegen je huig aan te tikken.. :D

12. mamastarlight

muurtje: gelukkig nu niet meer inderdaad.

13. dennismartine

dennismartine Actief lid

11 sep 2007
    331
    0
    0
    verpleegkundige
    almelo
    Hoi allemaal,
    Wat schrijven jullie onzettend veel en vaak, dat gaatmij niet lukken hoor. Allemaal maar weer genieten van een warme dag vandaag. Lijkr wel of ik er slechter tegenkan als anders.

Groetjes

14. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Goeiemorgen meiden,

Pfoe, ik had gister geen fut meer om nog online te komen. Lag totaal uitgeblust op de bank en kon mezelf nog met veel moeite naar ons bed slepen. Waardeloos hoor...

Ik had gister wel wat last van zuur. Iemand ook last van en/of handigheidjes om het tegen te gaan?

Astrid; veel sterkte meid!

Leeuwtje; :( Nog steeds aan het bloeden? Ik hoop dat de arts goed nieuws voor je heeft en je kleine welpje goed doorgroeit in zijn mama! Succes en veel sterkte ermee!
    Volgens mij denken we hier allemaal aan je!

Muurtje; fijn dat je een leuk gala hebt gehad gister! :) Baal je er heel erg van dat iedereen het nu weet? Ik kan me je angst wel voorstellen, maar positief blijven, he? Jij wordt over 32 weken mama! ;)

Woehoe!!! Ik ben vandaag 5 weken!! :D :D
    Terwijl veel van jullie al rond de 7/8 weken zitten, maar ach...ik ben blij!!

En hieronder de test die ik vanmorgen heb gedaan. Niet meer uit onzekerheid, maar ik had hem nog liggen en ik was benieuwd hoe de streepjes er nu uit zien! Ik ben er trots op! ;)

15. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Jenna! 5 WEKEN!!! JOEHOE!! JOEPIE! en wat een schitterende test! Daar mag je zeker trots op zijn!

Er zijn trouwens meer meiden die korter zwanger zijn. Is toch geweldig? Alleen zijn die misschien niet online wanneer jij er wel bent. De dames die hier schrijven wisselen nog al af hoor. Gewoon lekker mee blijven kleppen. hihi.

Zuur? De enige tip die ik kan geven is de hele dag door kleine maaltijdjes eten... Andere dames? Weten jullie hier iets op?

16. mamastarlight

mag je trots op zijn jenna. Leuk dat je ook mee kletst op kruimels en spruiten

17. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    Zuur: gaviscon suspensie. Volkomen veilig en super effectief!

Wow morgen 8 weken al weer.... gaat snel :D
    Zo in de ochtend zie je bij mij trouwens niets, is mijn buik plat. Alleen 's avonds lijkt het wel een ballonnetje LOL

18. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Angelfire, wij zijn allebij dan 8 weken... cool he?

Moet je zien... mijn door hormonen opgeblazen buikje... hihi

19. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ach, misschien kende jullie de foto al....
    Maar ik ga nu weg! Ben fisio-ën

20. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Zoooo jullie zijn vroeg zeg!
    Muurtje, balen meid maar hopelijk krijg je zo een goeie uitslag!
    Gaat het nog door??

Dames, wowww 8 weken al?? ik ben morgen 6 weken... Ben er wel blij mij... niet misselijk alleen moe en zere tepels en mijn temp is nog steeds lekker hoog!

Ik heb vanavond een examen, ik moet gaan leren maar het lukt gewoon niet!

Deel Deze Pagina