Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Dat heb ik ook!

Ik kwam gisteren van m'n werk af en dacht dat ik dood ging van die hitte!
    Thuis alles uit, luchtig nachthemdje aan en waterijsjes eten! ;)

2. minimouse

minimouse Niet meer actief

he vicious! lekker he dat gekots! :p ik heb 2 dagen geleden 2 keer gedaan op 1 dag. verder niet veel last meer er van! mn schoonzusje zei gisteren dat als je moet kotsen dat het 9 van de 10 keer wel goed zit! :D daar houden we het dan maar op! hihi

leeuwtje, ik zei het volgens mn vriend met een beetje te grote bigsmile, dus had mn zwager het wel door haha

en verder weet ik het niet meer!!

3. minimouse

minimouse Niet meer actief

mini doet trouwens 4 dagen over nieuw hoor! :D was nu anders 7,3 maar heb me weer ff terug gezet op 6,6 hihiben 4 dagen later uitgerekend zo het nu lijkt. vandaar

4. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Oh, ik klets daar niet mee hoor!
    Je kan hier op het nieuwe forum zien wie er echt een topic zit te bekijken zeg maar en ik was daar gister even aan het lezen ivm jouw verhaal. Schijnbaar zag één van die meiden dat en zei 'hoi' tegen mij en ik zei 'hoi' terug.
    Hoe is het nu met jou? Is je behoefte om te gillen al verdwenen?

Angelsfire; bedankt voor de tip! Heb nu nog niet heel erg last van het zuur, maar mocht het erger worden dan zal ik dat even halen. Dank u. :)

Muurtje; mooi buikje, hoor!
    Hier nog niets te zien, maar dat vind ik niet erg.
    Die ontluikende buikjes zijn zo schattig. :)

Minimouse; jouw echo gister was toch helemaal goed enzo he? Konden jullie het hartje zien/horen? En je bent dus naar 6w6d terug gezet?
    Ik heb namelijk een echo met 7w4d, volgens mijn berekening en ik hoop dat er dan wel echt iets te zien is.
    Dus ik ben even nieuwsgierig! :D

5. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

mooi buikje!

Jenna: ik begreep hem was een geintyje. nee is gevoel is niet weg maar ik laat het zo. schrijf er hier ook niets meer over ;)

6. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Heb de vk net gesproken, en ze was heel erg enthousiast! Heb een afspraak op 7 juli, wil iemand hem ff op de agenda zetten?

Verder gaat het wel, alleen moe, pffffff. Nu ff lekker rust dagje!
    Ff lekker op de bank met me laptoppie :D Kleine meid ligt ff lekker te slapen.

7. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Mini? Zet jij Mama25 al in de agenda? Anders zijn we dadelijk dubbel op bezig? hihi

@ Mama, da's lekker snel. Leuk joh! Spannend!

@ ben terug naar de fisio. En hij heeft mijn schouder geïrriteerd... Whahah, doet ie wel vaker.. Hebben zo nu en dan wel eens aanvaringen gehad in het verleden. hihi
    Moet andere mitella gaan kopen. En arm nog meer rust geven... ben er nog wel 5 weken zoet mee... zegt ie.
    Zit er wel over na de denken ha ff te bellen... of er niet toch een foto gemaakt moet worden... Maar ja aan de andere kant... foto niet goed voor baby... wil niets maar dan ook niets riskeren.

8. puck24

puck24 Niet meer actief

Mooi echo gehad. Kloppend hartje gezien en gehoord. Ben wel iets teruggezet naar 7 weken en 3 dagen. Ben nu uitgerekend op 8 febr. Alles zag er geod uit. Bloed kwam niet uit de BM maar waarschijnlijk uit de BM mond dus geen problemen. Met 12 weken krijg ik weer een echo dus 29 juli:D

9. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ puck24 Gefeliciteerd met de goede echo en super leuk een kloppend hartje! Nu toch beetje gaan genieten hoor ;) gaat al zo snel!

10. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0

WHAAH!!! GEwoon zelfs gehoord! WAT GAAF!!!
    Waar is de foto?!? die moet in de galerij erbij!

@ Mini, ik heb ff niets vernomen van je. neem aan dat je het druk hebt... Zal ik t ff doen?

11. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    Joehoe... Puck! Supernieuws na alle stress... Jammer van die paar dagen, maar een hartje is supernieuws! Gefeliciteerd.

12. mamastarlight

gefeliciteerd!

13. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    puck24, gefeliciteerd meid! SUPER :)

14. puck24

puck24 Niet meer actief

Echo moet ik scannen maar dat moet mijn vent morgen even op zn werk doen want ik heb gewoon geen scanner haha. Maar hij komt er aan ook al is er niet vele op te zien hoor!

15. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Gefeliciteerd! :)

16. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Lol, okay dan. ;)

Puck; gefeliciteerd met je goede echo!!! Wauw, lijkt me zo gaaf om het hartje te horen! Geniet er lekker van! :D

Muurtje, balen van dat gedoe met je schouder. Lastige afweging, wel of geen foto laten maken. Maar valt dat niet te overleggen met de ha? Of dat ook anders kan ofzo? Ik weet niet hoor...ik roep maar wat! ;)

17. mamastarlight

mama: geniet van je rustdagje!

Muurtje: beterschap!

18. mamastarlight

weten jullie wat jullie doen qau kinderopvang voor de gene die werken?

en laten jullie een 4d echo maken?

en foto's van jouw met je zwangere buik?

19. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ bedankt voor de beterschaps wensen! Jullie zijn lief!

@ Blondje, ik heb ons kiezelsteentje al opgegeven... bij de kinderopvang...maar hij/zij staat op de wachtlijst... *zucht* Nu moet ik kijken bij andere

@ 4D echo? Weet ik nog niet. Is dat duur?

@ Foto zwangere buik. Hihi, tuurlijk! Of bedoel je professioneel? Dat denk ik nl niet. dan maakt manlief ze wel. Hij ook groot foto toestel heeft. En hij dan fotograaf mag spelen. hihi

@ agenda en bevallingslijst op site zijn bij gewerkt. Mijn favo plekje op de site de echo's bekijken hihi

20. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Puck, we wachten braaf op je echo hoor. *knipoog!* Trouwens... je banner...*knipoog!*

Deel Deze Pagina