Haaai meiden! Iedereen lekker geslapen? Ik echt voor geen meeeeter! Gisteravond ruzie tussen mijn vriendje en mijn hormonsters... Word soms zelf echt gek van mezelf en mijn rare reacties. Gelukkig is 'begripvol' mijn vriendjes middle name. Melek; POP?? Jakkes...dat ken ik. Welke opleiding doe jij? Misschien heb je het al gezegd. Sorry, dan heb ik dat gemist.. Leeuwtje; lief dat je hier nog even verteld hoe en wat. Onwijs veel sterkte en hopelijk ben je snel weer zwanger! Luca & Angelsfire; veel succes en vooral plezier vandaag met de echo!! Ik heb besloten om me gelukkig te prijzen, dat ik weinig kwaaltjes heb. Lekker ervan genieten dat ik zwanger ben. (ook al blijf ik wel onzeker, hoor!) Maar nu stop ik met testen! Heb jij nog testen thuis? Welkom mammamia!
Ik heb niet alles bijgelezen, maar heb wel gelezen van Leeuwtje haar mk Heel veel sterkte meid en hopelijk ben je snel weer zwanger en gaat het dan wel goed!
@ Muurtje, wil jij mijn volgende echo in de agenda zetten?? 14 juli. Alvast bedankt! Fijne dag allemaal. Ik ga even het huishouden doen... Totaal geen zin in, maar het moet maar
Hahaha, dat heb ik ook! Kijk ik naar die spulletjes en dan denk ik; 'ja, vast. Alsof er ooit echt een kindje daarin ligt of mee speelt...' Of nog een erge... Als mijn vriend het over 'de baby' heeft, dan kan ik hem echt aankijken zo van 'welke baby???'! Misschien moeten we elkaar even een klap voor de kop geven voor een reality-check?
Hallo Mammamia! Wat leuk jou hier ook te zien! GEFELICITEERD!! Ehm... de lijst van mama's is te lang om hier op het forum te plaatsen. Hij staat op de site waar de link van onder mijn banner staat. Zou je even naar de lijst willen kijken en dan jouw gegevens willen mailen naar Minimouse, Bloempje83 of mij? Dan zorgen wij er voor dat je netjes op de lijst erbij wordt gezet. Liefs Muurtje!
@ Mammamia, je staat op de lijst. Maar nog niet compleet. @ Futuremama, je staat in de agenda er op. @ Aan alle dames, aangezien alle dames die de website bij proberen te houden werken. Is het handig als er iets verandert moet worden dit even in een pb-tje te zetten. Anders heb je de kans dat je aanvraag helaas niet gelezen wordt of er overheen gelezen wordt. Er wordt nog al wat geschreven n.l. en zoals jullie zelf wellicht hebben gemerkt, is het soms niet bij te houden. Met vriendelijke groet, Bloempje83, Minimouse en Muurtje
@Muurtje; Je vroeg naar Naomi. Hoe het verhaal precies is weet ik niet helemaal meer, maar in mei is haar broer overleden. Haar ouders zijn eerder al overleden en nu moet heel de familie onderzocht worden aan de nieren. Naomi is gelukkig schoon, maar haar andere broer niet en die moet geopereerd worden. Sorry als ik iets vergeet
Jenna, meid ja echt JAKKES!! Ik volg de opleiding Sociaal juridische opleiding op het HVA Ik heb om 12,00 uur een gesprek met mijn slber... Maar moet nog zoveel maken... Hopelijk heb ik het dan af!
@ Duster: dank je voor de uitleg ivm naomi. @ Naomie, ik hoop dat je broer snel beter is! @ Melek! Wat doe je hier! Foei! Aan het schoolwerk nu! Maak die POP en dan zien we elkaar straks weer! Ga t nou doen! Dan ben je er van af en kan je heerlijk rustig hier kleppen. @ Blondje... ik ook niet maar ik moet echt zo naar mijn werk... anders gaat t niet goed...*zucht!*
Muurtje, Eindelijk klaar, ik ga nu ontbijten en daarna douchen en vervolgens naar school racen! Hopelijk is er geen file op de A2 TOt vanmiddag dames, KUS!
Dames, we hebben er een nieuwe dame bij! We zitten weer op 75 mama's Nadeke en ze staat op de lijst erbij. p.s. maandag is ze jarig! Dan wordt ze 24 jaar!
@Iedereen: Nog even snel inbreken. Bedankt voor al jullie steun, jullie zijn echt geweldig! Ik heb het allemaal aardig geaccepteerd, en zodra het 'down under' weer snor zit, gaan hubbie en ik weer fijn aan de klus Ik blijf voorlopig wel even weg hier, hoop dat jullie het begrijpen. Denk aan en duim voor jullie, Liefs, Leeuwtje