Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

ik denk dat het niest uitmaakt. ik heb het al eerder gehad en omdat ik een TP heb gehad binnen mijn eigen cyclus kan het nog best mijn oude ei zijn zeg maar.

2. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

o leuk mama! even kijken.

3. mammamia

mammamia Niet meer actief

ok;) weet alleen niet of ie is aangekomen... anders maar ff zo...

4. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    TP?? wat is dat blondsteenbokje :)

5. Sonja165

Sonja165 Actief lid

25 feb 2009
    161
    0
    0
    Ik probeer wat bij te lezen maar Idd bijna geen beginnen aan zeg :pHet lijkt hier wel een kippenhok hahaha. Fijn voor de meiden met een goede Echo. Geweldig he om het voor het eerst te zien ;) Ik was flink beroert veel misselijk en zo moe dat ik mezelf gewoon in de weg zat en ja bloed heet, nu heb ik gember capsules gekocht en qua misselijkheid gaat het een stuk beter gelukkig, nu dus gewoon verder :)

Nou iedereen een fijn weekend en rustig aan

6. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Melek, gefelciteerd!!! Goed gedaan meid! Afscheiding is heel normaal hoor volgens mij. Zolang er geen bloed bij zit is er niks aan de hand.

7. Prulleke

Prulleke Bekend lid

16 jun 2009
    719
    0
    0
    @luca, ow ja dan zal je wel flink misselijk zijn geweest, je hebt ook meer hcg te verwerken natuurlijk.
    maar er zal denk ik wel verschil in zitten als je 2 vruchtzakjes hebt, dan moet je alles dubbel zoveel aanmaken, of je hebt maar 1 zakje waar er 2 in zitten :) dat zal wel een verschil zijn....

ik heb nog steeds geen kwaaltjes, bedoel niet misselijk dan :) hoofdpijn nog steeds elke dag, ontzettend moe, heb een humeur van heb ik jou daar :) ene moment ben ik heel vrolijk andere moment moet je uit mijn buurt blijven of je wordt met de vloer gelijk gesnauwd :) en ow zo vergeetachtig :) en die rusteloze benen, vreselijk!! al werkt het spul wel goed wat ik nu heb

nog plannen voor t weekend?? wij gaan zondag naar de dierentuin, weet alleen nog niet welke,morgen moet man lief nog werken tot 13 uur.dus morgen lekker poelie in het zwembad in de tuin en dan zondag op rak.

8. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    Jewel , bedankt meid!

Nee gelukkig het is alleen wit... en af en toe geel :) maar geen bruin of rood! Hopelijk blijft het zooo...

9. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Melek, komt vast goed meid! Maar ik snap je wel hoor, het blijft toch een onzekere tijd. Vreugde en verdriet liggen heel dicht bijelkaar. Maar we blijven positief! :)

10. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    Jaaa, ik blijf zeker positief! nog een week en kan ook mijn babytje zien! Wil het zooo graag :(

11. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Hoi, hoi! ben er weer!

Ik ga even proberen terug te lezen. tot zo!

12. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ok ik heb 3 blz terug gelezen...

@ Luca! 2 ling?!? WOW! Hoe ben je er onder? Was je zwaar geshockeerd? Ik zou denk ik wel van slag zijn. Hoe reageerde manlief op het 2ling nieuws?

@ Melek, als eerste gefeliciteerd met je schoolprestatie! En als 2e wittige afscheiding is normaal. Dus je hoeft je geen zorgen te maken. Hebben veel zwangere vrouwen. Zolang het maar niet stinkt en/of vreselijk ruikt. Dan moet je ff bij de ha langs.

@ Hier, wezen werken. Was gezellig. En ik ben erg blij dat ik vandaag te horen kreeg dat meerdere mensen 1 bepaald persoon uit het team weg wensen... (ik geef haar voor een gedeelte de schuld van mijn burn-out)
    En hopelijk is ze volgend jaar opgerot. Ik heb niet snel een hekel aan mensen. Ik kan prima door 1 deur met iedereen. Maar echt... er valt niet met die tut samen te werken. Oh, ik moet hier niet verder over schrijven. Ik word weer boos. Is zonde van mijn energie.

@ andere dames... ships vergeten!

@ Echo's joepie!

13. mammamia

mammamia Niet meer actief

@muurtje: ik heb wel een echo foto en ik doe ook mee aan mvm, hoe kan ik dat op de feb.2010 mama's site krijgen?

Groetjes!

14. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    HOI!
    je kan minimous, bloempje83 of mij een pb sturen met de gegevens die op de site moeten.

15. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    Muurtje bedankt dat je dat effe zegt, het stinkt niet heel erg maar ruik wel een vieze geur, moet ik nu al contact opnemen of is dat niet nodig?? mijn plas stinkt ook, en het is ook donker geel... Sorry voor de details..

16. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Hoooi meiden!

Heb even terug gelezen, maar niet alles onthouden.
    Normaal gesproken hebben ik 2 schermen openstaan, maar nu eerlijk gezegd niet zo veel puf meer...sorry!

Luca, wauw! Een tweeling! Weet je al of het een eeneiige of twee-eiige tweeling is?
    Dat wordt lekker snel groeien met dat buikje, meid. ;)

Melek, wat goed dat je het jaar gehaald hebt! Proficiat! Hoe doe jij het met verlof enzo? Na de zomer nog een half jaar en dan pas september 2010 weer verder?

Angelsfire ook van harte met je goede echo! :D

Melek, over die afscheiding. Ook als je niet zwanger bent en de geur/kleur/textuur van je afscheiding veranderd, kun je het beste de huisarts bellen. Misschien een schimmel ofzo? Ik meende dat je daar ook meer vatbaar voor bent als je zwanger bent, maar dat weet ik niet zeker hoor!

17. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    als je urine stinkt en donker van kleur is drink je waarschijnlijk niet genoeg. zeker met dit warme weer zal je ook meer zweten en heb je dus meer vocht nodig.

mijn urine was ook donkergeel vanmiddag.

gr laura

18. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Bij mij is mijn urine al donker geel sinds het begin van de zw. En ik drink mij suf. En andere reageerde hier ook op... dat ze donkere urine hebben. Maar idd. Zeker nu veel drinken!

Afscheiding. Kan een beetje vreemd ruiken en soms meer zijn dan de andere keer. Maar als je het niet vertrouwt maandag ff contact opnemen met de ha. Als het gaat jeuken naar de huisartsenpost gaan. Niet te druk over maken... zonde van je energie. en misschien niet eens nodig.

19. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Oh ja, dames!

Willen de dames met echo's ff controleren of de info die er bij staat correct is? Als info ontbreekt bij de foto's stuur dan een pb naar een van ons. Thanks!

Deel Deze Pagina