@ Angelfire, hoi! Oh... wordt het dan nu een meisje... met je pukkels enzow.. hihi? Ik ben blij om te horen dat het tussen jou en je man beter gaat! Gelukkig.
@ Angelsfire Tuurlijk doe ik rustig aan, ik zeg wat en waar het moet en word gedaan . Ik doe wat lichte dingen, en ga af en toe ff lekker liggen of zitten, komt helemaal goed. Kreeg vandaag met de post een pakketje met rompertjes erin, zat verder niks bij. Denk dat het van 'hem' af komt, maar wat hij er mee wil of bedoelt geen idee.
Ja, er zijn veel verschillen tussen de vorige 2 zwangerschappen en deze. DE vorige twee leken op elkaar. Deze is heel anders: - pukkels (vorige keren hele gave huid) - misselijk (vorige keren heel soms even een wee gevoel) - minder moe (vorige keren elke dag om 7 uur naar bed nu wel moe, maar minder) - futloos haar (vorige keren kreeg ik slag en werd het voller) - afgevallen (vorige keer kwam ik vanaf het begin aan) Kortom: deze zwangerschap doet me nog niet zoveel goed. Dus wie weet... een meisje?
Jee Angelsfire dat je zo veel doet en je wel zo voelt als ik. Ik doe echt niks, en laat me heerlijk verwennen door lief. Hmmm... jongen of meisje... geen idee. Ik dacht altijd dat onze eerste een meiske zou zijn. Weet niet waarom. Er schijnt wel veel van de lijn van de familie van de vader af te hangen. Vriendin van mij krijgt een tweede kereltje, en haar man komt uit een gezin van alleen maar jongens, diens vader heeft ook alleen maar broers, etc. Mijn lief heeft een zus, en zijn vader had 2 zussen en 2 broers. Voor de bakers: - pukkels niet echt meer dan normaal - erg vette huid, ook in nek, bahhh - misselijk - afschuw van zoet muv fris-zoet zoals fruit - moe (elke dag extra slapen) - haar heeft meer volume en valt veel minder uit
@ evenstar Dat zeker ja, neem er ook echt geen genoegen mee hoor! Vind maar beetje vaag... ben benieuwd wat er nog meer komt
Ja kweenie waarom ik zoveel doe. Voel me echt bagger en doe alles op halve snelheid. Maar ja oude baan, nieuwe baan, kinderen wachten allemaal niet echt tot ik me beter voel. En ik merk dat mijn omgeving met een derde ook wat minder betrokken is hahaha
oh en willen jullie nog 's naar mijn echo kijken? Ik vraag me ineens af of die zwarte vlek niet gewoon een tweede (leeg) vruchtzakje is?
Ey meiden, Ik ben er wel maar beetje moe en druk. Probeer wel elke dag alles mee te lezen maar reageren lukt op het moment even niet. Hier gaat alles goed. Behalve grote boodschap op de wc hihi. Ben wel beetje zenuwachtig voor de echo van donderdag. Zal blij zijn als het zo ver is.
@muurtje: donderdag moet ik naar de gyn voor de eerste echte controle (tot nu toe alleen echo's). Ga ik het eens vragen.
wat hebben jullie trouwens allemaal hele vroege echo's! ik moet gewoon nog 4 weken in de zenuwen zitten! en niet een beetje ook he, ben stiekem toch wel erg bang dat er weer niks te zien is... kan me gewoon niet voorstellen dat ik straks echt met een dikke buik rond zal lopen... vorige keer kwam het ook als een klap, was toen al 8 weken dat ik er achter kwam en toen was er een lege vruchtzak... nu toch niet he!
@ angelsfire Zo lijkt het wel.. of er moet een 2de verstopt zitten in dat andere zakje. @ laura Waarom vraagje dan niet gewoon eerder? In de stress zitten is ook niet goed. Ik heb trouwens zo vroeg omdat ik diabetes heb en veel miskramen heb gehad en een vroeggeboorte. Anders zou ik ook gewoon moeten wachten hoor.
@laura: ik heb een beetje een vreemde voorgeschiedenis: - geopereerd aan cyste tijdens zwangerschap oudste - 2 miskramen gehad - bij de zwangerschap van de jongste hevig bloedverlies (waarschijnlijk tweeling geweest) - nu weer hevig bloedverlies gehad rond 6 weken + dat dit een ongeplande zwangerschap was en ik bij een kliniek geweest ben waar ze standaard een echo maken. Vandaar dat ik er nu al 4 gehad heb.
Hoi! Ik erg veel geluk gehad met de vroege echo's. @ Angelfire, slim gewoon vragen aan de gyn. Daar zijn ze voor.
nou... van mij hoeft dat niet hoor... mijn man krijgt echt een rolberoerte en hij is net een beetje aan boord
Ik vind Ouwehands in Rhenen erg mooi, er is ook een soort houten speelparadijs voor kids, heel leuk, en het berenbos!