meiden, niet teveel van mij hier vandaag. Ik zit mezelf vreselijk in de weg. HEb last van de warmte, misselijk. Ik weet gewoon niet hoe ik moet zitten, liggen. Bah en de kinderen waren DRUK, DRUK, DRUK... nu slapen ze. Mijn man ligt te snurken in de ene hoek van de bank en ik zit hier hahaha.... ik ga vroeg naar bed. Morgen solli-geprek. Ik heb net wel nog ff een buikfoto gemaakt. Die zet ik er zo op. Bien: succes, hopelijk is het niets!
Viciousmama, haha! ook leuk! De M staat voor Miranda, maar die mama houden we erin haha! Wij waren naar Ouwehands dierenpark in Rhenen, heel leuk!
Ik zag dat meerdere mensen zeggen en toch geeft me dat een onbehaaglijk gevoel.. toen ik mijn missed abortion had was ik zo misselijk dat ik niet kon eten bijna, en vreselijk moe, zere borsten, alles erop en eraan. Ik hield me vast aan die tekenen dat alles goed was, en toch was het vruchtje al anderhalve week niet gegroeid. Zelfs na de echo waarin bleek dat ik een MA had bleef ik die verschijnselen nog anderhalve week houden. Ik wil hiermee geen onrust zaaien, maar op de een of andere manier steekt het als ik lees dat dat goede tekenen zijn, want je voelt je zo verraden als blijkt dat dat helemaal niet klopt..
Zo ze staan erop. NEt ff vergeleken met 8 weken met mijn eerste 2 zwangerschappen. Duidelijk dikker hahaha... ach... mag ook wel.
Dat had ik dus ook. Sommige denken dat hoe meer kwaaltjes hoe beter maar het zegt niks. Net zoals: dat er gezegd word over dat sommige dingen miskramen kunnen opwekken. Daar kan ik helemaal niet tegen kan ik best kwaad om worden. Als het niet goed zit zit het niet goed. Als drink je liters cola en het zit goed blijft het heus wel zitten. Nee thee enz is zo slecht.. toen ik niks meer binnen kon houden werd ik in het ziekenhuis dood gegooid met thee. Toen ik vroeg of het kwaad kon werd er gezegd.. dat het helemaal niet zo was.
heey meiden, sorry ben al een paar dagen niet geweest maar geen tijd en als ik tijd had dan lag ik op bed ben zo moe haha Mijn oom is van de week bijgekomen.. we zijn zo opgelucht hij heeft gezegd dat hij dit nooit had moeten doen.. Hij is inmiddels overgeplaatst naar een psychiatrisch ziekenhuis(weet niet hoe ik het moet typen haha) Hij krijgt daar hulp! Voor de rest gaat het hier ook wel aardig ben echt de dagen aan het aftellen voor de echo.. en krijg steeds meer de kriebels om het op mijn werk te moeten vertellen.. ben zo bang voor een boze blik of wat dan ook.. Groetjes
Bij mij verdwenen bij de miskramen ongeveer een week voor het bloedverlies begon alle kwaaltjes. Maar ook dat zegt niets inderdaad. Je kunt een miskraam krijgen met kwaaltjes en gewoon prima zwanger zijn zonder. Je kunt er niets aan aflezen.... helaas...
@ Schatje das gelukkig wat beter nieuws @ De meiden die morgen echo hebben succes en veel plezier, en ook voor de meiden die intake hebben @ De rest slaaplekker alvast, ik ga naar bed ben kapot! Dinsdag ligt me vloer erin, (volgens me pa en oom) en het weekend kan ik dan verhuizen heb er zin in! Eindelijk rust... Slapplekker
Schatje, fijn dat je oom bijgekomen is en er zelf ook al iets anders over denkt. In zo'n ziekenhuis kunnen ze 'm vast verder helpen. Ja boze blikken op werk... ik was er ook bang voor bij mijn nieuwe werk, maar uiteindelijk viel het wel mee hoor!! Werk je er al lang?
zijn we weer na onderzoek bleek dat ik een veel te lage bloeddruk heb. je hebt een lage, en een veel te lage. dit kan komen omdat ik veel hcg aan maak. hierdoor kun je niet goed worden. het gevoel hebben dan het leven op straat veel harder gaat dan dat je kan volgen. ik moet morgen mijn gyn bellen en een hcg onderzoek vragen. omdat mijn hart sneller moet pompen om mijn bloeddruk omhoog te krijgen, krijg je hartkloppingen en een hoge pols. als het nu al zo hart moet pompen, hoe moet dat als de baby meer gaat vragen. daar maakte ze zich wel zorgen om. moest nu thuis meteen water met zout drinken IEWWWW en morgen de gyn bellen. moet ook zeggen dat ik weinig eetlust heb. geen zin om te koken. geen zin om te drinken. terwijl ik nou juist extra veel moest drinken. nou ben benieuwd morgen! slaap lekker meiden!!!
nou nog ff hoor, @gazpachio: nee bednakt ben niet zo van de soep en al helemaal geen koude. gelukkig smaakte het jou wel goed. @kwaaltjes: het zegt inderdaad niks... vorige keer had ik zoveel kwalen en toch ging het mis. nu minder kwaaltjes en ik weet nog niks. ga gewoon van het positieve uit en hoop dat de rest dat ook gaat doen. probeer elkaar wat op te vrolijken en positief te houden. @werk: ik heb het verteld en het valt echt reuze mee over het algemeen, de meeste zijn vaak zo blij dat het gewoon fijn is om te vertellen. moet er wel bij vertellen dat ik in een vrouwen bedrijf werk en dat scheelt waarschijnlijk wel. maar tot nog toe word er alleen maar leuk gereageerd. @schatje1: fijn dat je er weer bent dat je oom nu een goed adres heeft en hulp krijgt. @mama25: slaap lekker! ik moet nog tot 23.15 uur en heb zo vreselijk zin in mijn bedje! @HAP: weet niet meer wie het was maar hoe is het gegaan? heb je iets minder pijn nu?
Jeetje bien, dat is nogal wat! Misschien idd toch straks 2? Als je zoveel HCG aanmaakt. Laat snel even weten wat de gyn morgen zegt. En succes met zout water drinken. Drop is misschien nog een idee hihi
ik zie inmiddels wie het was en hoe het gegaan is. vervelend zeg, hopelijk kunnen ze morgen verder iets doen, wat ook nog wel eens wil helpen om je bloeddruk omhoog te krijgen is chips eten en drop! daar krijg je wel weer dorst van! sterkte in ieder geval.
heb trouwens een aantal mensen al een tjid niet gezien, waar zijn jullie? gaat alles nog wel goed? vooral bloempje83 heb ik al een paar dagen niet gezien. iemand enig idee? trouwens muurtje vandaag nog niet gezien geloof ik?
Hallo meiden, Pff te lage bloeddruk, ik hoop dat dat op de een of andere manier wel beter kan worden. Want dat is niet zo mooi als je nog zo lang moet. @de rest: iedereen lekker weekend gehad? Wat een hitte weer he, kheb het idee dat ik het nu veel minder kan hebben. Nou ik duik mijn bedje in, tot snel. Groetjes
Hoi meiden, Zo even een paar dagen niet geweest, en er is zoveel geschreven. Heb nog niet alles kunnen lezen, maar heb wel gelezen dat het helaas toch nog mis is gegaan bij een paar meiden. Bij deze heel veel sterkte!! @moe. Ik ben als ik opsta al gebroken, maar volgens mij heeft iedereen hier last van. Ik hoop dat dit gauw over gaat. De afgelopen dagen heel de dag door misselijk, echt niet fijn. Dus ik duik zo mijn bedje in, en dan is het weer maandag. Gelukkig bijna woensdag. Dan heb ik mijn intake bij VK, en dan wordt er ook een afspraak voor de eerste (12 weken) echo gemaakt!! O ja, vandaag 8 weken! joehoe!! Weltrusten allemaal