Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Onze katten gaan juist zonnebaden... en ze zijn nog zwart ook, rare frutsels zijn het. Eentje wordt echt wild in de zon, die hoor je dan rrrrarrrr, wrraaauw doen, en die ligt dan helemaal te draaien. Gek beest. ;)

Hier ook heet, bah. Ga zo naar huis.

2. Ik heb nu Emesafene, werkt redelijk. Het overgeven stopt alleen misselijkheid blijft alleen minder erg.

3. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36

Ja in neutral (voorheen kopstem) en met curbing is dat wel te doen, maar overdrive en edge wordt zwaar beïnvloed door hormonen, die schijnen een bepaalde uitwerking op je keel/stembaden te hebben.
    Gooi er alle techniek tegenaan die je hebt, valt niet "omheen" te zingen. :D

4. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Everybody; do the Indi-chill!

5. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

whahaha geweldig echt do the idi chill hahaha.

meiden ik ga afsluiten en afwassen, fijne avond en tot morgen!

6. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Whaaaaa, ik haat de mode van tegenwoordig......
    Alles moet zoooooooooo strak zitten..........Of het zijn van die enorme soepjurken waar je een riem omheen moet doen met zo'n legging eronder.....Als mij nou iets niet staat.........!!!

Grrrr, ben dus thuis gekomen zonder leuke t-shirts.....Enige wat ik kon kopen waren van die basics shirts met niks erop, en dat vind ik niet leuk.....Grrr.....IK BAAL!!!

7. Prulleke

Prulleke Bekend lid

16 jun 2009
    719
    0
    0
    ik vind die jurken nou juist mooi :) legging eronder en klaar. het verhult een beetje mijn buik ook :) hahhahah het is ook niet zo n gewone zomerjurk,rond de borsten zit ie iets strak met een soort bikini effect en dan loopt ie iets wijder uit. vind het wel makkelijk

die poes ligt er lekker bij :) hier liggen ze net zo maar niet in de zon.

wat een leuk kado tje op je eerste huwlijksjaar te vieren!! geniet ervan!!

angelsfire, lig ze lekker! hahahah

8. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ben er weer.

Geweldig! Zo ligt de jongste van ons ook! Super he die beessssies!
    De oudste licht de hele dag in het glazen hok... onze sauna... De idioot. Die kat snap ik echt niet. hihi

Ben wezen sporten. ben best trots op mijzelf. Heb me het rambam gezweet en net lekker pasta gegeten. had ik helemaal zin in.
    En ik heb echt de hele dag al last van steken onder in mijn buik. baarmoeder uit aan het zetten. hoop ik, denk ik.

Doegie!

Oh ja, agenda en andere gegevens zijn verwerkt op de site!
    Knuf!

9. mammamia

mammamia Niet meer actief

Pffff, ik kan al die krabbels niet meer bijhouden hoor:p Heb vandaag veel vertraging gehad op het spoor, dus duik straks zo mijn bedje in...

10. Prulleke

Prulleke Bekend lid

16 jun 2009
    719
    0
    0
    wat een rot RTL boulevard vandaag zeg!! heb toch een partij lopen huilen! :) vond het afscheid van K3 zo ontroerend. tranen liepen over mijn gezicht. toen ging natasja froger nog een stuk vertellen over die vader. en daar kwamen de tranen weer.... bleef aan het huilen..

HORMONEN?????????? IKKE?????

11. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Whahaha! Volgens mij doet de hitte onze hormonen geen goed. hihi.
    Iedereen is van slag lijkt wel.
    Eigenlijk best wel schattig. hihi.

Truste voor de vroege dames!

Ik heb daarstraks veel gegeten... sow! sta van mijzelf te kijken. hihi. Heb eigenlijk nog ijs voor toe. maar dat gaat mij echt niet lukken om dat er bij te proppen. Moet nog ff wachten.

12. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Haha, ik huil bij het complete album van Amy MacDonald (ooh die kan zingen), en vandaag omdat ik bijna aangereden werd. Normaal geef ik dan een middelvinger. :D

Pfff. het-is-zo-heet...

Hihi bientjuh, ben zo benieuwd of het het twee zijn bij jou!

13. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ik wil jouw portie ijs wel!!!

Ga nu repeteren met de band in een BLOEDhete repetitieruimte.. zucht..

14. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Evenstar! bijna aangereden? heb je je pijn gedaan? Nee toch? Dat is schrikken!

@ ViciousM, succes vanaaf! Genoeg water mee nemen he? En wat ik meestal wel lekker vind is een koude natte doek zo nu en dan langs mij nek en polsen halen. Koelt goed af.

15. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    En als je ijs wilt! Geen probleem! Ik prop het bij deze door de comp heen!
    *ijskast open, la open, ijs erbij, la dicht, ijskast dicht. Prop, prop, prop! prop!*
    Ook nog chocolade saus? Of chocolademousse erbij?

Chocomousse, bleek mannetje gemaakt te hebben toen ik naar de winkel was om als verassing ijs te kopen. hihi. Wist niet dat hij vroeg thuis zou zijn. De schat! Dubbel zo veel om op te peuzelen.. hihi.

Zijn er trouwens dames die ook wel eens de hele dag door zo'n trekkerig gevoel onder in hun buik hebben? Ik heb nu zo''n dag achter de rug. En het trekt en steekt nog steeds...

16. naomi33

naomi33 Bekend lid

18 aug 2006
    835
    0
    0
    tuinbouw
    emmen
    hmmm lekker ijs ik heb genoeg op voorraad :D
    ben mij toch moe en duizelig en misselijk en vreselijk opvliegerig
    om de kleinste dingen zit ik al op de kast :$

17. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Ja muurtje, heb ik de afgelopen weken veel gehad. Groei van de baarmoeder, zeggen ze hier (had een topic bij de vk hier). Duurt bij mij zelden de hele dag maar kan wel steeds weer even steken en zeuren. Steken rond schaambeen/liezen en zeuren meer in baarmoeder; soort ongigevoel, niet leuk. :x

Jullie met je ijs... ik lust wel ijs, maar alleen frisse fruitdingen. Heb al moeite met de avondmaaltijd op het moment, want bij mij is het elke dag rond deze tijd flink misselijk. Misschien is mijn ochtendmisselijkheid een beetje gejet-lagged. :$

18. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Esthertje, veel sterkte. Rot dat het mis is gegaan...

Nadeke, ook veel sterkte en dikke knuf voor jullie.

tinusf, welkom hier en gefeliciteerd!

Schatje, gelukkig beter nieuws over je oom. Ben blij dat hij hulp krijgt nu.

Bientjuh, hoe is je onderzoek gegaan?

Verder ben ik het ff kwijt. Nog steeds moe moe moe. Dus zal vanavond niet veel achter de laptop zitten. Hopelijk wordt het snel wat beter.. pff.

19. liedel 1

liedel 1 Actief lid

7 jun 2009
    445
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden, ben niet echt bijgelzen, is bijna niet te doen :)
    Ik ving wel op dat Nadeke een miskraam heeft gehad, heel veel sterkte meid!

PFFFF...wat is het warm. Ik weet het, we mogen niet zeuren enzo, maar ik ga nu lekker wel ff zeuren...HET IS ZO WARM!

Verder alles goed, nog 2 nachtjes slapen en dan heb ik een echo jaaaaah...

20. liedel 1

liedel 1 Actief lid

7 jun 2009
    445
    0
    0
    NULL
    NULL
    O ja, @ Muurtje; door al dat gepraat in ijs heb ik nu heeeel erg zin in ijs gekregen maar kan niet gaan halen want mn vriend is aan hets porten en mn dochtertje ligt op bed...gemeen van jou hoor ;)

Deel Deze Pagina