Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lala87

Lala87 Bekend lid

16 jul 2008
    628
    0
    0
    Goeiemorgen meiden,

@echo's/controles: veel plezier!!

@Misselijkheid: kreeg van een ander forum de tip eens gemberpillen te gebruiken. Tot dusver lijkt het te helpen.. Misschien hebben andere er nog wat aan!

Fijne dag!

2. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Nou zeg..

Mijn collega is ontslagen, en ik hoor van mijn leidinggevende al weken klachten over haar.
    Nu ze ontslagen is zegt die leidinggevende steeds; laat haar maar niet weten dat je iets weet over haar ontslag.
    Nu voelt dat raar, ik kon best met haar opschieten.
    (we werkten om en om, ieders 20 uur)
    Dus heb ik toch geprobeert haar te bereiken.
    Ze reageerde niet op sms en telefoon, dus heb ik haar net op 't werk gebeld.
    Ze doet heel kortaf en zei: "je komt er nog wel achter wat er speelt, hopelijk vandaag nog".

Nou, als ik ergens stress van krijg is het van die manier van communiceren!!
    Zou er bijna niet van naar m'n werk durven morgen.

3. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Hoe is het hier allemaal?? ik ben zondag en gisteren niet geweest!

Heb jullie echt gemist! Dames ben zooo misselijk, dit is niet normaal!

Liefs Melek

4. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

thanks muurtje!

5. dennismartine

dennismartine Actief lid

11 sep 2007
    331
    0
    0
    verpleegkundige
    almelo
    ViciousM; Lekker hoor die sfeer kan me er bij voorstellen dat je liever thuis blijft. Maar ook wel vervelend dat je niets ma g zeggen. Succes vandaag met werken

Blondsteenbokje;Heb je alleen een intake of ook gelijk een echo. Bij de rpaktijk waar ik zit doen ze namelijk een intake en echo te gelijk. Hun hebben een eigen echo apparaat, voor de 20 weken echo moet ik wel naar het ziekenhuis. Maar spannend hoor, succes.

RiaR; Welkom in het februari forum.

Melek42; Vervelend van die misselijkheid, heb je dat genber spul al geproberd waat iedereen het over heeft??

6. mamastarlight

ik heb vanmiddag de intake en de echo. om half 5 moet ik er zijn. vind het toch wel spannend hoor!

7. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Heeej meiden!

Poeh poeh, ik mocht 12 pagina's bijlezen. Het is dat ik vakantie heb, want anders... ;)

Allereerst; meiden met een echo vandaag, heel veel plezier!! Geniet ervan en ik ben heel benieuwd!

@Evenstar; wij kunnen elkaar zoooo de hand schudden! Ook hier is de verdeling zo, ik ben onwijs snel geirriteerd/boos en mijn vriend is heel rustig. Die houdt liever zijn mond dan dat hij ergens iets van zegt, terwijl ik oooveral iets van zeg. Helemaal nu in de zwangerschap. :)

@Groeien van borsten; ja, hier ook! Maar ik ben bijna 3 weken minder lang zwanger dan jij, Muurtje, dus misschien ligt het daaraan. Mijn borsten zijn echt heel warm en flink aan het groeien. Niet prettig.

@Alina; is het bruinverlies gestopt vandaag en is het er nog steeds? Enne...weer een dagje dichter bij vrijdag!

@Ninja; is het inmiddels gelukt om de vk te pakken te krijgen? Anders een andere praktijk bellen, het is apart dat ze zo slecht bereikbaar zijn.

@Lala; meid wat ontzettend naar dat je zo aan het overgeven blijft! Je valt nu zeker alleen maar af, of niet? Drinken is belangrijker dan eten! Ook al gooi je het er weer uit...blijven drinken hoor! Zo. ;)

@Muurtje; ooooh, relaxt dat jij zoveel kan overnemen van je nicht! Dat scheelt enorm! :D

@Duster; gefeliciteerd met jullie 1-jarige huwelijk! Dat jullie deze dag maar geweldig mogen vieren met een goede echo! :D

@Hormonen van Vicious en Laura; hahahaha!!! Ik ben echt gek op die verhalen van rare streken van ons door hormonen bestookte zwangere vrouwen! Zoooooo herkenbaar. :D

Ik mis de banners van Angelsfire, bientjuh en schatje!

@Bientjuh; tja het is natuurlijk ook wel heel erg dat K3 uit elkaar is. Logisch dat je moet huilen. :D

IJS???? Gatver!!! :$ :$
    Moet er niet aan denken! :(

@Mama25; sneu he, als die kleintjes het zo warm hebben?
    Fijn dat je vloer vandaag wordt gelegd! :)

@Klusser; dus niet alles gedaan wat je je had voorgenomen? Ach, het idee alleen al was toch al goed? ;) Je hebt niet alleen maar stilgezeten, terwijl dat best kan.
    Ik kan me trouwens wel voorstellen dat jij eerder met verlof wilt gaan. Helemaal is het in je familie zit om vroeg te bevallen.
    Enne...krijgen we die buikfoto van jou ook nog te zien? :D

Welkom RiaR!

@Melek!; heej, ik zat me vanochtend ineens te bedenken dat ik jou al een paar dagen niet had gezien!! Alles goed met je (behalve de misselijkeheid dan)?? :D

Zoooo! Nu ga ik koffie pakken. :D

8. schatje1

schatje1 Niet meer actief

duster hoe is het gegaan?

9. Lala87

Lala87 Bekend lid

16 jul 2008
    628
    0
    0
    Jenna85: koffie.. ieks.. ik lijk wel dikker te worden, maar ben indd afgevallen ja! Heb net wel de huisarts gebeld, want ja, met dit weer zo weinig binnen houden, lijkt me ook niet geweldig. Was de assistente ook met me eens, ze ging het overleggen met de huisarts en me terug belllen.

10. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    Jennnaaaa85, meid hoe is het met jouw??

Hier gaat alles goed, ben alleen erg misselijk :) maar echt goed misselijk! voor de rest eeen drukke zondag gehad en gisteren de hele dag gewerkt daarna naar mijn schoonzus geweest en dar hebben we gegeten. ik kwam pas 23.30 uur thuis en ging meteen slapen! owww weetje wat het ergste is?? vanacht heb ik niet kunnen slapen, was zooo misselijk...

dennismartine, Gemberpillen?? waar kan ik die halen..

dames nog 6 dagen YOEHOEEEE!! dan ga ik ook mijn babytje zien..

dames die vandaag een echo hebben succes!

11. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    voor de dames die een echo hebben, succes en veel plezier.

verder hier weinig te melden, ben al lekker met de honden weg geweest en krijg straks visite van mijn vriendin.
    wel ff leuk toch?

zal vanavond wel even bijlezen.
    hopelijk goede berichten over echo's en intake gesprekken!

tot laterzzzz

12. bhappy

bhappy Actief lid

19 mei 2009
    286
    0
    0
    En duster? Hoe is het gegaan?

Spannend hoor dat er nog meer een echo hebben vandaag.

Wij moeten tot half 9 wachten, duurt echt nog lang. Ik hoop zooo dat we het hartje horen en zien en dat ze mij kunnen zeggen hoe ver ik zwanger ben.

Tot vorige week was ik ook super moe, maar 'smorgens al erg vroeg wakker. De laatste week ben ik minder moe maar dubbel zo misselijk en duurt het opstaan veel langer.

Oja, welkom nieuwe zwangere (sorry, even je naam vergeten)

Nou ik ga mij nog even verder zenuwachtig maken, misschien laat ik het vanavond nog even weten en anders morgenmiddag weer.

Liefs

13. Prulleke

Prulleke Bekend lid

16 jun 2009
    719
    0
    0
    even snel

ik heb geen echo gehad :( heel jammer

ze wilde alleen een bloedonderzoek doen en daar krijg ik volgende week de uitslag van als ik moet komen de 8e.
    ze zij dat het toch geen nut had om te kijken. moest afwachten

baal nu natuurlijk als een stekker :(

14. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel

Koffie vies? Nee joh, juist lekker! ;)
    Ik drink het bijna elke dag.

Ik ben benieuwd wat de huisarts gaat zeggen! Heeft ze al teruggebeld?

Meleeeeek!! :D
    Ja, goed hier! Begin af en toe nu wel wat onpasselijk te worden.
    Het gevoel dat je trek hebt en tegelijkertijd het gevoel dat je écht niets wilt eten. Heeeeel irritant!

Balen van jouw misselijkheid nog steeds, meid. Hopen dat het toch snel overgaat! En dan er ook nog niet van kunnen slapen.... Pff! Wat zegt jouw vriend/man ervan?

Jij nog 6 dagen wachten? Ik nog 13! Het komt er allemaal langzaam maar zeker aan! :D

15. Lala87

Lala87 Bekend lid

16 jul 2008
    628
    0
    0
    Kan om 13u pillen gaan halen bij de apotheek, wat zal het een verademing zijn als ze gaan helpen zeg!! Ikke was ook koffieleut, nu vind ik zelfs water vies.

16. mamastarlight

druk druk druk hier maar ik vergeet jullie niet

* ben weer weg*

17. Hoi Meiden, hoe houden jullie het vol op je werk?
    Zit hier heel de dag misselijk te zijn en smoesjes te verzinnen waarom ik naar huis zou moeten. Maar het valt veel te veel op als ik elke keer eerder naar huis ga. Dus blijf ik maar zitten. Maar niet met plezier :(

Ik zit nu trouwens zonder medicijnen op het werk. Heb zetpillen, maar ben aan de diaree, dus dat is geen goede combinatie. Pfff

18. Lala87

Lala87 Bekend lid

16 jul 2008
    628
    0
    0
    Bloempje, diarree had ik van het weekend ook last van.. zal wel door de warmte komen! Ben benieuwd of we dezelfde medicijnen hebben, mijnes is in tablet vorm.. weet de naam nog niet, kan ze straks pas halen.

19. Ik heb Emasafene. Geen pilvorm omdat je die meteen weer overgeeft. Maar zetpil is ook niet handig als je aan de diaree bent. Volgens mij komt de diaree ook door die zetpillen.

Zou wel fijn zijn als die pillen helpen voor jou, las dat je ook ontzettend ziek bent.

20. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    de misselijkheid is sins gisteren echt gekomen. Wat een hel zeg. Ik kan gewoon niets eten gisteren heb ik 2 broodjes op met moeite. Ik lees iedere keer over pillen maar waar kun je die halen. Ik ga over 2 weekjes op vakantie en dan zou het wel heerlijk zijn als die misselijkheid een heel eind weg is.

Ik heb de VK gebeld en ze zou me terug bellen maar tot op heden nog niets. Is echt erg hoor ben het al 2 weken aan het proberen

Deel Deze Pagina