Wordt sochtends misselijk wakker, vervolgens ben ik tot 6 uur savonds kotsberoerd, en ga misselijk naar bed toe. De korte samenvatting. Ze had ook zetpilvorm, maar moest eerst deze maar proberen. Wordt je er suf van? Dat lees ik namelijk overal..
Ja, ik wordt er best suf/duizelig van ja en blijf ook misselijk alleen het overgeven stopt er wel van. Heb ook een drukkend gevoel in mijn hoofd. Maar ja, beter als heel de dag overgeven. Nu blijft het eten tenminste binnen.
Jenna85, ja ben echt erg misselijk, zit op mijn werk niet lekker! mijn collega zegt de hele dag of ik naar huis moet?? maar wil niet Maar asl het strax erger word ga ik wel denk ik... Mijn man vind het zielig voor mij, hij heeft medelijden met me... Hij kan door mij ook niet slapen, het begon gisteren ineens, maar heb gisteren ook veel gegeten... mischien komt het daardoor.. oww jaaa 6 dagen en jij 13 dagen, het is al bijna zo ver meid! maar ben zooo bang voor alles!
zo mijn afspraak is gemaakt bij de VK 17 juli om 10.45 3 dagen voor me verjaardag. Dat is alleen nog maar een intake. bij de 12 weken een echo en na de 15de week het hartje luisteren. Ik zit er aan te denken om zelf een echo te laten maken voor me vakantie. Het kost maar 30 euro en dan kan je het hartje ook gelijk luisteren
ja het was een actie. www.kijknou.net ik vond het ook al zo goedkoop 30 je krijgt 1 foto mee naar huis. maar je kan foto,s extra nemen geloof ik.
Och arme bloem Ja, ik ben vandaag ook weer veel misselijker, maar het gaat wel als ik eenmaal aan de slag ben en regelmatig wat knabbel. Ik heb geen baan waar het vervelend voor is- ik werk meestal overuren want ik deel mijn eigen tijd in (ik ben aio), maar nu heel kalmpjes aan. Maar mijn begeleider weet wel dat ik zwanger ben, dus dat scheelt. Ik zou diarree en misselijk zijn wel reden voor een ziekmelding vinden hoor.
Hallo Dames! Ik was op vakantie, dus heb niet kunnen schrijven op dit forum. Hoe gaat het met jullie? Ik had 16 juni (net voor mijn vakantie) een echo. Ik heb een piepklein hartje gezien! Morgen krijg ik nog een echo. Ik heb er alweer zin in! Verder heb ik eigenlijk weinig last van kwaaltjes. Soms moet ik alleen Pringles eten
Weer even een vraagje tussendoor: heeft iemand hier weleens steekjes tegen de binnenkant van de heup? Ik heb dat af en toe, nu links maar het is ook wel eens rechts geweest geloof ik.
@ Hallo ben er weer! @ Eyereen! Hoe was je vakantie!?! En wat gaaf je hebt het hartje al kunnen zien. En morgen weer! OEh! leuk!!! Wat heb je gedaan op de vakantie? WARM!!!! hihi. Maar dat wist iedereen al. hihi. Heb last van hele erge steken. Die echt niet leuk meer zijn. Ik stond bij een kassa en ik klapte letterlijk dubbel van de pijn. Niet leuk. Ben blij dat ik morgen naar de vk ga. Liefs! Mu
Hallo, we hebben vanochtend onze eerste echo gehad en............... HET HARTJE KLOPT De verwachte zwangerschapsduur is 6weken en 4 dagen, dan ben ik uitgerekend op 20febr.2010 Op 13 juli krijgen we de termijnecho en dan hoor ik de def. uitgerekende datum Liefs Silvia
@ Duster! Kikkkkkke echofoto! Als je m in je album zet zet ik die over op de site. Kan je in een pb laten weten hoe lang het frummeltje is en op hoeveel dagen je nu zat? Dan doe ik straks alle verzoeken te gelijkertijd verwerken.
@ Bientje; Wat naar dat je geen 2e echo hebt gehad! Vind het ook wel vreemd. Met een mogelijke 2 ling.... Extra controle enzow... Gemeen hoor! ZO! Wanneer heb je er nu weer een? @ Bloempje; Oei, nu ook nog diareee er bij. Neem anders weer contact op met de ha. Het is niet goed om met dit weer zowel te moeten spugen als diaree te hebben. Dan kan je heel makkelijk uitdrogingsverschijnselen krijgen. En dat willen we niet!!! Gezond en lekker Bloempje willen we!!
yessss duster FIJN!!! Wat ik even niet snap, was dit dan geen termijn echo? Ik krijg er volgens mij alleen eentje met 9 wk en met 20 wk?