morgen meiden! nou ik ben dat een uitzonderlijk geval. ik heb 30 juni, bij 8 weken de intake bij de verloskundige en 7 juli echo in het ziekenhuis.
Hoezo uitzonderlijk geval??? Ik heb officieel mijn intake pas op 1 juli.... en het ziekenhuis staat nog niet op het programma.
Wil in het ziekenhuis bevallen ga denk ik FV geven en dit word ons tweede kindje Ik ga zo eens ff naar die link kijken dan
Muurtje: het was een geintje...omdat iedereen zegt ik heb de eerste echo bij 10 weken vandaar. En het lijkt wel alsof ik niet op de lijst mag...
Lijst van de Februari 2010 Mama's; 1 feb '10 - 1984 - 24 jaar - Zuid Holland - 1e kindje 1 feb '10 - Caecilia - 33 jaar - Houten - 2e kindje - ZB - BV 2 feb '10 - Puck24 - 24 jaar - Zuid Holland - 2e kindje - ZB - BV 2 feb '10 - Zwelgje - 25 jaar - Limburg - 2e kindje TB - BV 3 feb '10 - Lisettedijkstra - 24 jaar - Groningen - 2e kindje 4 feb '10 - Muurtje - 32 jaar - Zuid Holland - 1e kindje ZB - FV 4 feb '10 - Juffie29 - 29 jaar - Overijssel - 1e kindje 4 feb '10 - Eyereen - 36 jaar - Zuid Holland - 2e kindje 4 feb '10 - Mieperd - 25 jaar - Noord holland - 1e kindje 4 feb '10 - Jewel83 - 26 jaar - Friesland - 1e kindje 5 feb '10 - Baby Love - 28 jaar - .....?.... - 3e kindje 5 feb '10 - Loe - 34 jaar - Gelderland - 1e kindje - ZB - BV 6 feb '10 - Angelsfire - 34 jaar - Zuid Holland - 3e kindje - ZB - BV 6 feb '10 - Ladytijger - 23 jaar - Noord Holland - 1e kindje 6 feb '10 - Emmetje - 34 jaar - Utrecht - 2e kindje - ZB - BV 6 feb '10 - Tinetje - 36 jaar - Overijssel - 2e kindje - ZB - BV 7 feb '10 - Kristen - 27 jaar - Zuid-Holland - 1e kindje 7 feb '10 - Sonja165 - 37 jaar - Lelystad - 3e kindje - ZB - FV 8 feb '10 - sasje77 - 32 jaar - Zeewolde - 3e kindje TB - BV 8 feb '10 - blondsteenbokje - 27 jaar - Culemborg -1e kindje - ZB - BV 8 feb '10 - Minimouse - 21 - Friesland - 1e kindje TB - BV 9 feb '10 - Laidie - 28 jaar - Limburg - 1e kindje 10 feb '10 - Salapio - 29 jaar - Zuid-Holland - 2e kindje - TB - BV 10 feb '10 - Klusser1980 - 29 jaar - Zuid-Holland - 1e kindje 10 feb '10 - ViciousM - 29 jaar - Didam - 1e kindje - ? - BV 11 feb '10 - Luca79 - 30 jaar - Amsterdam - 1e kindje 11 feb '10 - BarbaBeer - 24 jaar - Zuid-Holland - 1e kindje - TB - BV 12 feb '10 - Deebie - 30 jaar - Alphen a/d Rijn - 2e kindje 14 feb '10 - Lala87 - 21 jaar - Roosendaal - 1e kindje 14 feb '10 - Liedel1 - 26 jaar - Limburg - 2e kindje - ZB - BV 14 feb '10 - Kiki84 - 24 jaar - Zuid-Holland - 1e kindje - ZB - BV 15 feb '10 - Evenstar - 29 jaar - Groningen - 1e kindje - ? -BV 15 feb '10 - Schatje1 - 22 jaar - Gelderland - 2e kindje ? 16 feb '10 - Mootje1983 - 25 jaar - Bergen NH - 2e kindje - ZB - BV 17 feb '10 - Alina21 - 23 jaar - .....?..... - 1e kindje - ? - BV 17 feb '10 - Kaatje1406- 25 jaar - Gelderland - 2e kindje - TB- BV 18 feb '10 - Bloempje83 - 26 jaar - Eindhoven - 1e kindje - ZB - BV Aantal dames: 37 TB = thuis bevalling, ZB = ziekenhuis bevalling, BV = borstvoeding, FV = Flesvoeding 1e kindje, 2e kindje, 3e kindje, 4e kindje, 5e kindje. Voor de dames die niet weten wanneer ze uitgerekend zijn: Babytjes.nl :: Over Zwangerschap en baby - Zwangerschapscalculator Vlindertje: 2 Hier is de lijst. En Blondsteenbokje. Je staat er op op 8 feb.
Sorry meiden, ik heb niet alles bijgelezen ... Krijg ook niet echt een melding van nieuwe berichten, dus moet ik denk ik anders instellen KRISTEN, ik heb bij Mirre een boekje bijgehouden (nog steeds, nu meer maandboekje ipv dagboekje) en doe het nu weer ... MUURTJE, veel plezier vanmiddag bij de echo! Spannend hoor! En ik hing net ook boven de pot ... net niet overgegeven ... nu boterham eten ... dat helpt gelukkig ANAMIE, dikke knuf meid ... SCHATJE, ik heb mijn laatste ongi 27 april gehad, maar mijn cyclus is langer dan gewoon. Dus ik zou me geen zorgen maken. Het kan zijn dat je een laat ei hebt gehad of dat je een late innesteling hebt gehad ... VERSCHIJNSELEN, ze komen en gaan dus als het even weg is ... is dat in principe gewoon normaal
rot he! is voor een goed doel zullen we maar denken. meiden die nu al missleijk zijn...is een teken dat het een meisje wordt... Welke vitamine gebruioken jullie eigenlijk? ik heb die van vsm en dan ook de visolie. nou daar wordt je echt misselijk van!
Blondsteenbokje, bij Mirre was ik (net als nu) soms misselijk, zonder overgeven en dat is toch echt een meid Ik gebruik Gravitamon vitamine's ... we eten vrij veel vis, dus visolie is echt niet nodig hier
ik heb inderdaad gewacht met testen.. omdat de vorige keer een miskraam was, on het ook zijn dat mn cyclus dus van slag is. daarom heb ik wat langer gewacht
Ik ben van Etos Zwanger worden naar Zwanger zijn overgegaan zodra ik het wist. Dank voor de geruststelling over de kwaaltjes... ik ben pas net aangekleed (echt erg, heel lui en moe vandaag, en werk thuis deze dag)... en mijn bh zit nog strakker en alles weer volop pijnlijk (sorry maar god-zij-dank!!). Ik heb net mijn afspraak bij de vk gemaakt!!! Ik mocht vanaf 11 juli voor een echo, maar dat is een zaterdag dus het wordt 14, precies een week nadat we in ondertrouw gaan (we gaan in september trouwen! Echt dubbel feest dus ) liefs!
He dames, ik lees net dat mensen vragen over een lijst of website ofzo. ik ben gisteren begonnen met 1 te maken. Februari mama's 2010 Zou graag samen met anderen de site willen beheren om het makkelijker te maken dus als je zin hebt en ideeen om hem op te vrolijken, laat het maar horen!! Groetjes minimouse
muurtje heel veel succes. en ik hoop dat je een hele mooie echo heb. over vitamines: ik slik mama & baby van dagravit. alle nieuwe zwangeren: van harte gefeliciteerd