Jeej Duster!! Leuk hoor Bientjuhh balen zeg, dat je geen echo gehad hebt De vloer ligt er al voor een deel in, word erg mooi Heb helemaal zin om er te gaan wonen hahaha Morgen ff shoppen... Dames hebben jullie t ook zo warm... pffffff is echt niet normaal meer!
Hoi! Als het goed is heb ik de site weer netjes bij gewerkt met de gegevens die mij ge-pb't zijn. Ninja, jij ook
bij ons doen ze pas een echo met 12 weken vind het ook nog ver weg hoor. en naar het hartje luisteren doen ze pas na 15!! weken. Stel je voor dat het niet goed zit dan krijg je dat pas bij 12 weken te horen
Ik denk niet dat ik eerder mag er is geen aanleiding toe toch. Ik ga nu zelf een echo laten maken bij een echoburo. Kost maar 30 euro maar dan kan ik wel lekker met een gerust hart op vakantie. Wel spannend melek42 krijg je ook een echo of alleen een intake?
Joehoo ik krijg 16 juli een echo van onze kleine beeb. Heb net de afspraak bevestigd. Dan word het allemaal wat echter he haha
duster, gefeliciteerd met je goeie echo!!! mooie foto!!! vond het ook vreemd dat ik geen echo kreeg. maar denk wel dat ik weet waarom. zou nu 6 weken 2 dagen zijn. kans dat er iets te zien is is klein. dus weer onzekerheid. kan je beter een week wachten.. mag woensdag officieel. maar wel klote
Ninja, ik krijg 6 juli echo geen intake.. volgens mij moet ik later een afspraak maken voor de intake ben zooo blij, vandaag is ook bijna voorbij
Hey allen, net weer even bijgelezen vanaf gisteren. Had een aantal reacties maarja die ben ik nu weer kwijt natuurlijk. Die kat indy... hahah... echt scheetig. @duster fijn een mooie echo!? @sabine, jammer joh, maar idd misschien beter volgende week een duidelijke echo @... , inbreker in jetuin... jakkie. @ ijs... heerlijk. met chocodip @ weer. Valt toch wel mee met die hitte? @ echo: baal ervan dat ik pas bij 11 wkn en 2 dgn n eerste 'bewijs' krijg. Iemand schreef dat de eerste weken niet zo spannend waren. maar juist vanaf de 20 wkn. Ligt natuurlijk ook aan je bagage. Voor mij is het mijn eerste zwangerschap en ik heb zoiets van ik zie wel. Hoewel ik me wel echt zwanger voel, en zin heb het wereldkundig te gaan maken, we er echt aan toe zijn (11 jaar samen!!) heb ik denk ik pas vanaf na de echo en als ik dadelijk wat weken verder ben het gevoel dat het echt een kindje wordt. Nu is het natuurlijk ook nog in 'vorming'. Als het nu mis gaat... dan zal er ook echt wel iets mis zijn met het kindje. Of is dit heel krom gedacht? Tuurlijk daar zal ik erg verdrietig om zijn. Maar waar ik nog verdrietiger van zou worden is als het uiteindelijk niet goed is met het kindje. (los van de discussie dat kinderen met een beperking ook lief, leuk en geweldig kunnen zijn) *werk in zorg* @ hormonen... valt wel mee de laatste week. Kan me aardig inhouden. Voel me juist wel heel rustig innerlijk. Of zou dat komen doordat ik echt eerder moe ben. Ga namelijk voortaan om 22 uur naar bed ipv de normale half 12... @ bloedend tandvlees. Nou ik had me vanmorgen toch een bloeding. Van mijn tandvlees wel te verstaan. Nooit last van en ik spuugde vanmorgen even wat toen ik opstond. *klinkt zo wel raar* maar er kwam echt een volle klodder bloed mee. Ik 1,2,3, keer spugen, meer bloed. Echt het stroomde eruit. Heel apart. En zo snel als het kwam, was het ook weer weg. Schijnt ook gevoeliger te zijn. Ik weet nog dat ik een jaar of 4 geleden bij de tandarts was, die zei 'ben je zwanger ofzo', want je tandvlees bloedt veel. Iemand last van? Dat was dat. DOEI DOEI... * ff naar de winkel voor mijn mannejte thuis is *
Hallo allemaal, Ik ben nog niet zo vaak op deze site aanwezig. Maar binnenkort heb ik vakantie en dan heb ik eindelijk meer tijd. Ik heb gisteren mijn eerste echo gehad. HET HARTJE KLOPT!!! Of misschien hartjes..... Ze denken dat het een beebje is maar ze weten het niet helemaal zeker... Ik moet na mijn vakantie weer terug komen voor een nieuwe echo. Ik zou mijn echo wel op de site willen zetten maar ik kwam gister thuis en toen hadden ze het niet bij de papieren gestopt, dus nu heb ik helemaal niets. Bah. Maarja, eerst zondag lekker weg naar Portugal. Poging twee van onze huwelijksreis. In mei hebben we deze helaas moeten annuleren..
goeie middag allemaal! wat leuk nieuwe mama's! gefeliciteerd! bleagh voel me niet lekker.. de hele dag al niet.. maarja. niks aan te doen!
@ Hanneke, dank u wel... Morgen zoontje jarig! Leuk leuk leuk! @ ViciousM, arme jij! (en WIJ) *muurtje wappert wat koelte naar vicious toe* @ Bientje! Woensdag weer! Gelukkig! ik dacht dat het nog heeel heel lang wachten was... alhoewel... 8 dagen in lang in dit stadium... *zucht* Maar gelukkig niet zo heeeel lang. KNUF! @ De 8 weken WaVe voor Laidie!! GEfelice! 8 weken!! Bloedend tandvlees... praat me er niet van. Hemeltje lief. Watervallen.. hihi @ Juffie, niet erg dat je niet zo veel tijd hebt om hier te zijn. Men werkt of heeft andere bezigheden... (Dat ik nou geen leven he... haha! nee hoor grapje!) @ hier, last van steken. Die echt niet plezant zijn. En ik dacht zelfs dat ik ongi werd... Maar gelukkig was dat niet zo. *zucht van opluchting* @ EDIT! HE! Minimouse, wat vervelend dat je je niet lekker voelt! KNUF!
@ HE! lekker KIPPETJE!!! HOE is het er mee!!?? Leuk je hier te zien!! Ben ook een beetje druk geweest de laatste dagen. hihi. Maar het gaat. Beetje (veel) last van steken, rek en strek oefeningen van de baarmoeder vermoed ik.
Ik was even bij de echos aan het kijken op de site... @ luca 79 Ik had gemist dat jij een tweeling krijgt. Dat is leuk. Hoe komt het dat er bijna een week verschil van 4 dagen zit tussen de 2. Wist niet dat dat kon.