Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Mmm, zit weer lekker tegen mijzelf te lullen.....
    Ik doe toch echt iets niet goed....Zit iedereen te eten???
    Voor mij is die ideale tijd om te zp'en van half 6 tot half 7, daarna begin ik met het eten, daarvoor ben ik op mijn werk.......Maar ja, blijkbaar eet de rest eerder (wat op zich ook heel normaal is, maar ja, ben het gewend laat eten).....

2. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Knorretje; Ik lees wel mee hoor! Maar ben mijn kleine man eten aan het geven ;)

X

3. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Heb net wel wat gegeten maar blehhhhh ben misselijk :(

@ muurtje pasta met chocoladesaus Bahhhhhh

4. mel2

mel2 Actief lid

28 apr 2008
    171
    0
    0
    Hallo aan de dames die me nog kennen...jaja kijk naar mijn banner...!! morgen heb ik een afspraak bij de gyn..had ik al ivm de miskraam begin deze maand...en mocht de afspraak laten staan. ben benieuwd wat hij/zij morgen zegt... Ïk hoop dat het nu wel goed gaat..ze zeggen drie keer is scheepsrecht hé...Verder met de dames alles goed lees ik...Heb niet alles gelezen moet ik eerlijk toegeven want wat zijn het veel pagina's..

Groetjes van een happy mel2

5. mammamia

mammamia Niet meer actief

Hoe was het????????

6. minimouse

minimouse Niet meer actief

hahah knorretje! dat is ook zielig voor je! tegen jezelf lullen hier!

@ hier, ben gelukkig niet meer zo beroerd, maar nu alleen super moe! morgen moet ik er weer vroeg uit.. gaan mn moeder zusje en ik naar mijn broer toe. die is klaar met de universiteit. Dus word wel gezellig! alleen hoop ik dat ik het vol hou! we zitten ook nog eens van 10 uur tot half 1 in de trein! BAH! Hoop niet dat ik onderweg misselijk wordt! hihi Savonds gaan we met een groepje uit eten. en dan ga ik het niet zo doen als ... ( weeet niet meer wie dat was) van mag ik dat wel hebben ben namelijk zwanger.. haha ik kijk wel ff of ik zelf wat kan uitzoeken wat geen kwaad kan! heheheh dan maar wat makkelijks!

nou moet ik de hamsterkooi nog even schoon maken. en nog ff douchen.. en tas bij elkaar zoeken voor morgen.. pffff en dan........ GTST kijken! :D

kom later wel weer

7. minimouse

He mel2! welkom in ons nestje! :D en gefeliciteerd! kijk je even op onze mooie baby site? en geef j gegevens aan een van ons 3en door ( muurtje, bloempje83, minimouse ) en dan zetten we je erbij!

8. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey meiden

even snel een berichtje :) want krijg zo even visite!

Hier alles wel goed maar totaal geen eetlust en heel snel duizelig

kusjes

9. mel2

mel2 Actief lid

28 apr 2008
    171
    0
    0
    Hoi Minimouse...Dat ga ik niet doen want ik hoor bij de maart 2010 mama's....ik zat tot 2 juni bij de februari 2010 mama's maar heb toen een miskraam gehad...Ik heb dus al op de lijst gestaan.!!!! In ieder geval dank je wel !!!

10. Prulleke

Prulleke Bekend lid

16 jun 2009
    719
    0
    0
    tis ook zo warm om achter de pc te zitten toch :) iedereen zit lekker buiten en misschien wel aan het bbq en.

heb eindelijk mijn magnum! ben net zelf maar de schuur in gegaan :) moet donderdag naar de bedrijfsarts. die gaat effe kijken wat ik mag en kan doen. dus ik ben deze week nog wel thuis. niet erg met dit weer toch :)

komt visite binnen

11. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    hallo meisjes!!!!

wat een hitte zeg! kan er echt niet tegen meer. ben de hele dag al aan het hangen. wel ff aan de wandel geweest met de honden maar dat was maar een half uurtje ofzo.

vanmiddag mijn vriendin geweest, was wel weer even gezellig!
    zij ging op tijd naar huis i.v.m. eten en file en ik ben daarna heerlijk op de bank gaan liggen, ff een half uurtje gecomputerd en ben daarna in slaap gevallen, van 16.30 uur tot 17.45 uur!! heerlijk zeg en kan er nu wel weer tegen.

zal nu weer online zijn. tot later dan maar.

o ja, hoe is het gegaan met de echo dames? alles oke?

en hoe voelen de anderen zich?
    hier alles prima, gaat goed, niet meer misselijk maar wel zere borsten, die naar mijn idee ook groter worden en een trekkerig gevoel in mijn buik.

spreek jullie straks wel weer....

12. minimouse

@ mel2,

je kwam me ook idd al zo bekend voor! Maar gefeliciteerd met de nieuwe zwangerschap! super dat het zo snel weer gelukt is! Was bij mij ook zo! ik had 1 mei een miskraam gehad, en einde van de maand weer een positieve test in handen. en ook al een kloppend hartje gezien! echt WAUW!! :D

13. minimouse

oke nu ga ik echt de hamsterkooi schoon maken :mad: grrr

14. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Mel2; Van harte gefeliciteerd! Het is jullie zo gegund :)

15. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Gefeliciteerd Mel2!

Ik herinner me je naam ook nog wel.
    Fijn dat je zo snel al weer zwanger mag zijn.
    Een hele fijne zwangerschap gewenst!

16. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Mel2!
    Een hele voorspoedige zwangerschap toegewenst! En met deze keer als eindresultaat een geweldig prachtige gezonde baby in je armen!!
    DIKKE KNUF!!!

17. liedel 1

liedel 1 Actief lid

7 jun 2009
    445
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden, ik kom alleen even zwaaien

*Liedel zwaait heel uitbundig*

Ik ben errug moe dus ga straks bankhangen en mn bedje in.

Morgen echo en bloedprikken enzo...spannend (niet het bloedprikken, maar wel de echo!)

Gelukkig moet ik al om 9.00 in het zh zijn dus ik hoef niet de hele dag te w8en ofzo, das wel fijn.

Meiden, allemaal 'lekker koeze' en tot morgen, ik laat wel ff wat weten.

Liefs,
    Liedel

18. dennismartine

dennismartine Actief lid

11 sep 2007
    331
    0
    0
    verpleegkundige
    almelo
    Blondsteenbokje;
    Hoe is het vandaag gegaan!!??

Wrm; heel veel lastvan de hitte

19. mama c

mama c Niet meer actief

Hoi allemaal,

Morgen intake gesprek bij verloskundige. Ben nu al zenuwachtig, stom he! Vind het zo spannend. Dan wordt er ook een afspraak gemaakt voor mijn eerste (12 weken) echo. Dat lijkt zo lang te duren. Maar ja, ik hoop dat er dan ook wat moois te zien is.

Verder vandaag gelukkig minder misselijk en niet zo achterlijk moe als de laatste weken.

@Banden/buik. Ik voel eigenlijk niet veel van steekjes e.d. in mijn buik. De eerste weken wel, darmgerommel en mijn buik is opgezet. Voor de rest eigenlijk vrij weinig.

20. mama c

mama c Niet meer actief

O ja, tip voor dames met pijnlijke borsten:
    Ik draag zo'n bustier/topje zonder beugel snachts. Geeft toch iets ondersteuning, en overdag doe ik er ook 1 aan over mijn gewone beha.

Deel Deze Pagina