Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

niet gemeten bientje, lage bloeddruk is niet erg. Volgende keer wel weer bijhouden!

2. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Heee Bientje,

Ik ken het gevoel van onzekerheid wel een beetje hoor! Heb er ook wel wat last van nu, ook weinig klachten terwijl ik bij die andere 2 (vooral bij me dochter) veel meer klachten had.

Maar goed ik hou mezelf maar voor zolang mijn lichaam niks geks doet zal er ook wel niks geks zijn... Dat hoop ik tenminste!

3. Prulleke

Prulleke Bekend lid

16 jun 2009
    719
    0
    0
    bij mij hadden ze het erover omdat ie nu al zo laag is. en in het 2e trimester zakt je bloeddruk.als ik nou al op 90/50 zit, dan blijft er dadelijk weinig over :)

sassa, wie weet dat nu een jongen?:) geen kwaaltjes kan fijn zijn, maar het maakt je super onzeker. snap ook niet waarom de gyn gister geen echo maakte... dan was ik er vanaf

4. mamastarlight

ze houden het wel in de gaten maar omdat ik me nu nog goed voel en er gewoon erg in moet houden met warmte ect is er niets aan de hand.

5. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    Mogguh!

Blondsteenbokje en andere meiden met goede echo's: GEFELICITEERD!!! Er valt toch een last van je schouders he?

Er staan er ook nog een paar op stapel voor vandaag zie ik, heel veel succes.

Bien: moet je nu minder gaan werken omdat je zo duizelig bent? Met dit weer geen straf nee.

Melek: die steken / kloppend gevoel hoort allemaal bij het oprekken van je baarmoeder. Geen zorgen!

@Buik: nou, ik kan ook niet veel meer aan. Het is mijn vijfde zwangerschap in 4,5 jaar hahaha. En twee heb ik natuurlijk helemaal uitgedragen. Ik ben al helemaal over op positiekleding. Je ziet het ook gewoon. Ach... ook wel weer leuk.

Morgen alweer 9 weken en dan nog een weekje en dag: double ditgits hihi... het lijkt wel of het dan helemaal echt wordt.

Gisteren auto wezen kijken, maar helaas niet geslaagd. Mijn lease auto wordt vandaag opgehaald. Ook nog geen bericht van mijn nieuwe opdracht. Dus volop onzekerheid hier.

Mijn oudste kat (15 jaar) is ziek. Ze heeft eergisteren vocht gehad van de dierenarts en mag nu allemaal lekkere dingetje eten. Waarschijnlijk had ze gewoon erg veel last van de warmte. We moeten de uitslagen van het onderzoek nog even afwachten.

Mijn oudste zoontje is vanmorgen weer wennen op school. Stoer mannetje :D. Dus ik ga nu ff met de jongste relaxed boodschapjes doen en zie jullie zo weer!

Liefs!

6. mamastarlight

angelfire knuf!!!

7. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    @ Bientje, ja bij mij klopte het inderdaad dat ik bij het jongetje minder klachten had dan bij het meisje. Maar nu heb ik wel heel weinig klachten... Nou ja ik wacht het rustig af! En gek ja dat hij geen echo ging maken, had je misschien ook meer duidelijkheid wbt 1 of 2...?!

@ Angelfire, gaat je zoontje wennen op de basisschool? Wanneer hebben jullie vakantie want dit is de laatste week van mijn dochter!

8. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ik zag net trouwens op de site dat er weer wat vlindertjes bijgekomen waren in de 4 dagen dat ik er niet was :(

Meiden heel veel sterkte!

En meiden met een goede echo, gefeliciteerd!

9. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    Blondsteenbokje GEFELICITEERD MEID< hopelijk heb ik dit volgende week ook! :(

ik heb vandaag een koortslip :( ik vind dit echt eng...

Gisteren ochtend ben ik vet misselijk geweest en nu voel ik ook niks meer! dit is echt eng... WIL WEER MISSELIJK ZIJN... dan voel ik me beter :)
    alleen last van zere tepels, maar pas als ik ze aanraak.
    Nu nog 5 dagen en ik heb dan ook mijn echo :) owww wil het zooo graag!

10. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    Dank je blondsteenbokje.

Sassa: volgende week nog. DE vakantie begint hier 13 juli. En hij wordt 15 juli 4!!

Zo, nu ben ik uitveranderd met banners. Had ik een leuke, bestaat die site ineens niet meer grrrr... nu hou ik het op deze :D

11. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Meiden met de intake en echo vandaag, heel veel succes!

Ohhh ja nog 16 dagen en mijn jongste word 1 jaar! Pfff hoe leuk ik het vond bij mijn dochter hoe moeilijk ik het nu vind :( Het gaat echt veel te hard!

12. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    melek: ik ben ook nooit 's morgens misselijk. En ook niet elke dag even erg! Koortslip is nu ook nog niet gevaarlijk. Alleen voor een pasgeboren baby.

Ja, er zijn veel vlindertjes vind ik...

13. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    @ Melek, ik weet zeker dat jij een goede echo hebt over 5 dagen! Enne je bent vast zwanger van een jongen ;)

@ Angelfire, heee jou zoontje is 1 dag eerder jarig dan de mijne! Spannend he school, hij zal er wel aan toe zijn. Was mijn dochter wel heel erg, en ze vind het ook echt ontzettend leuk!

14. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    Angelsfire, dus het is niet gevaarlijk... gelukkig!
    gisteren wel en vandaag weer niet dan ga je weer twijfelen :) maar ja we zeuren te veel! :)

15. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    Sassa, Ik hoop het meid, duimen jullie voor mij??
    Ben zooo bang hiervoor! een jongetje :) wat leuk! IK HOOP HET!!

Mijn mannetje zegt het niet zelf maar hij laat wel merken dat hij een jongetje wilt. :)

16. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    ah joh melek: ik heb al 2 goede echo;s gehad en ben ook heel onzeker hoor!!

17. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    Dit is echt erg :) maar ja mischien ben ik wat rustiger na mijn eerste echo :) ik wil echt zekerheid hebben dat er wat zit :)

18. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Het is ook een onzekere periode die eerste 3 maanden. Maar ja laat je niet onzeker maken door alles, het zou zo zonde zijn als je eerste 3 maanden helemaal niet hebt kunnen 'genieten' door al die emoties! Meeste baby's blijven gewoon zitten hoor, alleen het lijken er nu veel omdat je kletst in een forum...

19. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Goeiemorgen!

Heb wel bijgelezen maar ben het ook al kwijt :(, lijk wel zwanger :D

Wat ik me nog herinner:

Bien, jammer dat je geen echo kreeg.
    Mel2, gefeliciteerd! Fijn dat het zo snel weer is gelukt!
    Leeuwtje, succes en we hopen je snel weer in een maandtopic te mogen zien!

Mensen met een echo: veel succes en plezier.

Hier komt MvM vanmorgen. Er staat dus al een bakje met plas in de koelkast... haha. Kon me ook niet inhouden en heb zelf al even getest. Nou dat ging prima, teststreep was donkerder dan de controlestreep. Dus dat zit wel goed.

Verder wel last van moeheid en moet gewoon regelmatig wat eten. Nog steeds weinig zin in chocola of lekkere dingen.. maar ben nog niet echt afgevallen. Misschien komt dat nog, we zien wel.

20. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ik doe ook mee aan moeders voor moeders, en vandaag is de ophaalronde hier alleen kan hij niet bij mijn huis komen omdat er een winkelstraat onder ligt. Dus nu heb ik afgesproken dat ik zelf mijn kratten weg breng, maar heb er nu al weer spijt van want ik zit met een ziek kind en kan dus niet weg hier... Nou ja anders breng ik het straks wel weg hoor...

Deel Deze Pagina