ow dat is minder een ziek kind met dit weer. zielig. dikke knuf en beterschap angelsfire, ag is de poes weer zo ziek, vorig jaar was ie ook al zo ziek toch. hopelijk overwint ie dit ook weer. spannend als ze naar school gaan. ik moest harder huilen dan Bo hahahahha in januari gaat ook britt. dan wordt het ineens heel stil in huis. of niet in februari
Sassa , klopt je hoort hier zoveel, leuke en minder leuke dingen! Hierdoor ben ik echt onzeker... wil er echt van genieten. Dit doe ik af en toe wel maar daarna begint het weer! Over 5 dagen ga ik ook meer genieten! dit beloof ik jullie
onzekerheid blijft hoor meiden. ik heb nu echt zo iets van mooie foto maar zit dat in mij? hoe is het evrder met iedereen?
vreselijk die onzekerheid, maar ik weet inmiddels uit ervaring dat die nooit meer weg gaat± eerst maak je je zorgen over de 1e drie maanden, daarna tot 26 weken, want dan is het levensvatbaar. Daarna maak je je zorgen tot de bevallig of alles wel goed is. Denk je dat je er van af bent... Nee, dan begint het pas... Eerst een jaar bang voor wiegendood en weet ik allemaal wat voor enge dingen als RS virus enzo... Nou en dan gaan ze lopen en overal op klimmen. Ook eng. Straks gaan ze buitenspelen, brommer rijden... Mijn moeder maakt zich nog steeds zorgen over mij en ik ben 34... Iemand zij ooit, de prijs van een zwangerschap is het verlies van je onbevangenheid. En zo is het. Maar zo leuk hihi
Hoi meisjes, Het besef dat ik het de afgelopen twee weken wel heel makkelijk heb gehad, dringt nu goed door. Ik stond vanochtend kokhalsend in de supermarkt. Ik wil NIKS eten! Het enige dat ik doe, is water drinken. Verder lig ik laveloos op de bank. Echt, niets waard dit. Allereerst Steenbokje; Hoe was de intake??? @IdaDida; Welkom hier! @Duster; Jeeeej!! Kloppend hartje, wat fijn! Mooie echo ook! Heel duidelijk, wauw! @Melek; Zin in zure snoepjes? Echt?? Hahaha, bah! Ik wil juist alleen maar scherp, zout, pittig, dat soort dingen. Grappig hoe dat verschilt zeg. Zou dat ook iets over het geslacht van de baby zeggen? Bakerpraatjes enzo. @Laidie; Gefeliciteerd met je 8 weken gister! Sorry, was hier alleen gisterochtend, haha. @Hanneke; gefeliciteerd met je zoontje! 5 jaar, leuke leeftijd! Dat is die van mij ook, alleen hij wordt dit jaar alweer 6. Gaat snel he? Fijne verjaardag! @Duster; Nee, ik pas al mijn kleding nog. Pff, lijkt me wel heel lastig als je nu al een buik begint te krijgen... Je moet nog zolang! Gelukkig zijn het niet allemaal kilo's bij jou, wat ik lees. Dat scheelt weer. Hmm, succes met kledingdilemma. @Buiken; Dit is ook mijn tweede kindje (en 4e zwangerschap), maar echt nog niets te zien, terwijl ik vrij slank ben. @Steenbokje; Yes!!! Wat goed dat het hartje klopt! Papa en mama helemaal in de 7e hemel zeker? @Melek; Over 5 dagen ga jij echt heeeeeel hard genieten hoor! Daar houden we je allemaal aan! Nu mag je nog even onzeker zijn. Ik nog 12 dagen! @Klusser; wat leuk dat je een zwangerschapsdagboek hebt gekregen van je zus! Ik heb er zelf ook één, erg leuk om bij te houden. En gefeliciteerd met je 8 weken!! Alle meiden met een echo/intake vandaag; veel succes en plezier!
Sassa, beterschap voor je kindje! @ all, inderdaad onzekerheid blijft. Vond het vorige keer zo blijven tot 27 weken, toen had ik zoiets als het nu komt dan kunnen ze er in ieder geval iets mee. en toen bleef ze zitten tot 41w6d Maar gewoon proberen te blijven genieten! Vind het nu wel sneller gaan, ben er ook minder mee bezig dan bij onze dochter. Die houdt me aardig bezig haha, ze is de laatste dagen ook wat slecht in orde. Hopelijk knapt ze snel weer op. MvM is dus net geweest, knalpositieve test! En heb gekozen voor de DVD, boek heb ik al en serviesjes hebben we al genoeg. Alleen dat schaaltje wil ik wel een paar extra, maar die koop ik dan wel zelf. Muur, zal je ff pb-en met de gegevens voor de site!
Melek, hihi, komt me allemaal erg bekend voor! Ik ben trouwens 's nachts misselijk, en 's ochtends alleen wat gammel. En dan komt het meestal weer opzetten in de loop van de middag. Heel naar. Ik vind het ook heel onwerkelijk dat er iets in me zou moeten groeien, en heb ook zoiets van 'dat moet ik zien!' Jij mag al veel eerder dan ik, kan je nagaan hoe zielig ik ben En ik weet zeker... na die eerste echo krijg je weer andere zorgjes... als je baby eenmaal beweegt en je voelt het, dan maak je je zorgen als je het eventjes niet gevoeld hebt, ... als het babietje er is, en slaapt, dan wil je steeds kijken of het nog wel ademt... zo kan je je hele leven vanaf nu dus doorgaan!
hallo meiden, ik werk nu maar ff met 2 schermen omdat ik het echt niet kan onthouden! hahahaha @liedel: wat naar dat je zo rottig geslapen hebt! hopelijk valt het straks bij de VK mee en ben je minder misselijk, krijg je ook een echo? succes en veel plezier in ieder geval! @sassa: fijn dat de PC het weer doet! inmiddels ben je al weer aardig op de hoogte volgens mij... @blondsteenbokje: gefeliciteerd met je goede echo!!!! wat een heerlijk gevoel moet het zijn om het hartje te zien! ik denk dat ik in huilen zou uitbarsten.....heb je al een foto? ben zo nieuwschierig! @bientjuhhh: balen dat je zo onzeker bent en er niet van kan slapen. kan je niet een soort van afspraak maken om een echo te maken bij een echobureau? of zouden ze dat nog niet doen omdat dat te voeg zou zijn? ik weet dat bij de VK en daar waar ik de echo kan laten maken je voor 30 euro een soort van pretecho kan laten maken... misschien een idee zodat je niet zo lang in de zenuwen hoeft te zitten? @angelsfire: o jij ook al aan positiekleding! ik ook al even, alleen nu met het warme weer maar even niet, had pas geleden hele leuke shorts gekocht, passen nog net maar wel onder mijn buik! daarbij moet ik ook een ruimer shirt aan anders is het echt geen gezicht! hahaha jammer dat je neit geslaagd bent voor een andere auto, daar moeten wij in de loop van de zwangerschap ook voor gaan kijken! wij hebben 2 auto's met alle 2 grijs kenteken, kan dan dus niet met 3 personen in de auto, erg lastig.... wat sneu van de kat zeg.. is het ernstig? 15 is al best een flinke leeftijd toch? @tinetje: hahah lijk je wel zwanger? ik ben ook steeds alles kwijt! nou succes met MvM. @sassa: beterschap voor je kindje! @melek: probeer positief te denken hoor! het komt vast goed. @angelsfire: mijn moeder zegt altijd: klein kind, kleine zorgen en een groot kind grote zorgen! en als ik jouw reactie lees dan klot dat precies.. @jenna: sterkte met je misselijkheid! hier vanmorgen ook weer geknuffeld met de wc pot! echt super misselijk. hopelijk blijft het hierbij ook voor jou, want het is echt niet fijn om zo misselijk te zijn..... ik hoop voor je dat je je wat beter gaat voelen en dat je wat actiever kan gan worden, nog even en we zitten in het 2e trimester en dan voelen we ons helemaal goed! zo dat was een flinke lap tekst! ik ga zo lekker mijn haren verven, althans proberen, hopelijk pakt het een beetje fatsoenlijk uit.......en kom ik er niet uit te zien als een tomaatje ofzo. nou tot vanmiddag allemaal! doei doei
Evenstar, ja meid maar jij heb dan wel een duidelijkere echo dus das ook mooi Als je eenmaal begint komt er geen eind aan! Ik zie het ook bij mijn ouders we zijn allemaal volwassenen maar ze maken zich nog steeds zorgen Dus zo begint het dus
LAURAAAAA, Meid je haar verven???? ze zeggen toch dat dat niet goed is als je zwanger bent???? of weet ik het weer verkeerd???
Aaaaah, super! Ik vind het echt helemaal leuk voor je (jullie!)! Lekker van genieten meid! @Laura; Ik heb ook altijd twee schermen openstaan! Met name als ik een hele dag moet bijlezen. Wel handig toch? Ik heb goddank (even afkloppen) de wc nog niet van dichtbij hoeven bekijken, maar alleen maar misselijkheid is ook erg onprettig. Dan gooi ik het er liever uit, dan ben je er ook vanaf, weet je wel? Wel heel rot voor je, dat jij er vanochtend niet onderuit kwam... Natuurlijk hoop ik voor jou ook dat je er snel vanaf bent! Maar inderdaad, nog een paar weken en dan gaat het hopelijk veel beter! Ik bedacht me vanochtend trouwens dat over een goeie 10/15 weken we onze buikbewonertjes gewoon al kunnen voelen! Weten jullie al of jullie het geslacht van de baby willen weten??
Melek, je mag je haar wel verven tijdens de zwangerschap hoor. Het kan alleen zijn dat je haar niet helemaal goed 'uit de verf komt' (haha, woordspeling!), door de hormonen in je lichaam.
Jenna85, ik wil het graag weten. met 18 weken willen wij dan wel een echo hiervoor en daarna begin ik met de baby kamer
Wij willen het ook heeeeel graag weten!! Ik vraag me alleen af of ik het wel geheim kan houden... Lijkt me zó moeilijk! Dat je je per ongeluk verspreekt ofzo... :S
@melek: idd je mag wel je haar verven maar kan anders uitpakken door de hormonen, we gaan het wel even beleven zodirect... enne ik weet nog niet of ik het wil weten, probleem bij mij zou ook zijn dat ik het niet voor me kan houden. en als mensen gaan raden kan ik niet liegen.... toch een lastig probleem! nou ja daar hebben we nog even de tijd voor toch? tot laterzzz..
wij willen het ook weten hoor met bo wisten we het met 20 weken. britt met 17 weken en Nina al met 14 weken.