Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    Ik heb precies het omgekeerde... ik had mijn laatste menstruatie op 3 mei en ik heb mijn eisprong via persona gemeten op 18 mei (dag 18, zoals altijd). Dus zou ik vandaag 8 weken en 2 dagen zwanger moeten zijn. En ik ben dus 4 dagen verder. Dat betekent dat ik 4 dagen voor mijn eisprong zwanger ben geworden. Snap jij het, snap ik het? Ik snap dat zaadjes langer kunnen leven, maar een bevruchting kan toch niet voor de eisprong plaatsvinden....

Deze zwangerschap was ook ongepland en persona blijkt dus niet zo heel betrouwbaar :D.... maar goed...

Als dit kan, kan een weekje later zwanger zijn geworden vast ook wel. Het is gewoon onbegrijpelijk hahaha

2. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Melek; Ik doe vrijdag iig met je mee, want ik ben dan ook 7weken :D (moet m'n banner nog aanpassen :);))

@Dennismartine; Ik was wel al m'n kilo's vd vorige zwangerschap kwijt, maar had er wel een buikje aan overgehouden.

@Liedel; Gefeliciteerd met de goede echo!

Matthijs is vandaag geslaagd voor 2 "zwemdiploma's" Mama is natuurlijk weer extra trots op haar kleine man :)

3. liedel 1

liedel 1 Actief lid

7 jun 2009
    445
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh, dus dat is dus niet altijd zo dat de laatste mens. de zw.-duur bepaald... Is natuurlijk ook logisch, het is natuurlijk ook maar net wanneer de eisprong of innesteling is, en ik heb zo'n onregelmatige cyclus dat ik dat dus echt niet weet. Thanx meiden, ik ben weer helemaal gerustgesteld!

4. liedel 1

liedel 1 Actief lid

7 jun 2009
    445
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Duster; gefeliciteerd met je zoontje's zwemdiploma's! Leuk he, dat je op alles zo trots kan zijn, herken ik heel erg...moet je nagaan hoe het wordt als ze ooit een schooldiploma ofzo gaan halen als we nu al zo trots zijn :)

5. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    @liedel: zeker als je cyclus onregelmatig is, kan een weekje verschil HEEEEEEEEEEEEEEl normaal zijn :D

6. liedel 1

liedel 1 Actief lid

7 jun 2009
    445
    0
    0
    NULL
    NULL

Ok...sorry dan dat ik me verontschuldigde..hihi... wat grappig ben ik toch he? Volgens mij is de hitte op mn gevoel voor humor geslagen: ik ben het kwijt :)

7. liedel 1

liedel 1 Actief lid

7 jun 2009
    445
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Angelfire: ok, gelukkig. Ik was me echt al wat druk aan het maken maar nu niet meer. Nu ben ik alleen nog maar blij dat ik zo'n mooi hartje zag...

Mijn vriend vond het al echt 'duidelijk een jongetje' zoals hij zelf met een brede smile zei. Wat een grapjas, hij is gewoon bang dat hij straks al die meiden in huis niet meer aan kan. (Nog een meid zou ie stiekem ook wel leuk vinden hoor, ik vind hem zelf een echte 'meisjespapa' dus wat dat betreft kan het maar beter weer een meid zijn. Hij is zo slecht in voetballen..en ik ook!)

8. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

duster: gefeliciteerd! wat lief!

meiden ik moet even klagen. ik heb het ZO warm en moet zo ook nog naar school voor mijn laatste examen...pffff

9. liedel 1

liedel 1 Actief lid

7 jun 2009
    445
    0
    0
    NULL
    NULL
    @blondteenbokje: bah meid, een examen maken in deze hitte.. Maar staks als je klaar bent lekker met een koud glas drinken buiten zitten; denk daar maar aan als je met je examen bezig bent!
    Wat voor opleiding doe je?

10. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Blondsteenbokje; Heel veel succes!

11. mamastarlight

ik doe het basisjaar van de opleiding management Asistent bij schoevers. erg leuk maar kost zo veel tijd. ik heb vanavond mondeling examen zakelijk telefoneren en dan ben ik klaar. op mijn herexamen van nederlands na maar dat is pas na mijn vakantie. gezein de zwangerschap ga ik dus pas later verder. ik heb het basisjaar aangeboden gekregen via manpower.

12. mamastarlight

dank je meiden, heb niet geleerd dus zie het wel. heb het een beetje gehad dus ja...een 5,5 ben ik al blij mee hahaha

ik ga afsluiten, tot later!

13. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Oh my god! :$

Ik zit zo verstopt!

En nu? :(

14. bhappy

bhappy Actief lid

19 mei 2009
    286
    0
    0
    Hallo meiden,

Even een berichtje van mij. Gisteren echo gehad en het hartje klopt!!!! We zijn helemaal gelukkig.
    Hoopte zelf dat ik vrijdag 8 weken zou zijn maar de vk dacht dat ik nu net 7 weken ben.
    De vk heeft het hummelte opgemeten, maar lag dicht tegen de rand aan, ze meette 0,8 cm. Maar vertelde dat ze er een mm naast kan zitten wat weer dagen kan schelen.

Wie van jullie heeft ook rond 7 weken een echo gehad en hoe groot was jullie hummetje?

@liedel. ik ben ook minder ver heen als ik hoopte. Maar mijn laatste (en kortse) cyclus was 37 dagen. Dan heb je idd je eisprong later. Je vertelde dat jouw cyclus ook wisselend was.
    Hoe groot was jouw hummeltje?

@combinatie test: wij hebben besloten om de test niet te doen. Mijn oom heeft syndroom van down. Als ik zie hoe het nu met mijn oom (hij is al bijna 50) gaat en als hij bij mijn oma is, zou ik dit nooit willen.
    Maar doe je de test en heb je kans 1 op 10.000 dan nog kan het zijn dat hij dit syndroom heeft, dan lijkt de baby alleen maar inder welkom. En er kan nog meer met de baby zijn en zelfs zuurstof tekort krijgen bij de bevalling.
    Daarom hebben wij besloten het niet te willen weten en hopen op de geboorte van een gezond kind.

@ de misselijkheid en diarree, volgens mij komt het ook door het weer. Niks smaakt met dit weer. Volhouden meiden, dit weekend wordt het koeler.

@ degene die het verteld hebben. Wat leuk hoe mensen reageren he!! Vooral degene die dichtbij je staan. Wij hebben ook al de nodige rompertjes, slabbetjes en cadeautjes, echt superleuk.

@ de rest weet ff niet meer wat er nog meer was.

Succes meiden en mogen de 12 weken snel dichterbij komen.

15. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    duster, meid dan doen wij samen vrijdag de 7 weken WAVE :) hiihihihiih, en gefeliciteerd met jullie zwamdiploma's

Blondsteenbokje, succes meid! vergeet niet! JE KAN HET!!!

Ik duim voor je...

16. bhappy

bhappy Actief lid

19 mei 2009
    286
    0
    0
    @visiousm: laxeren? Roosvice Ferro schijnt te helpen, heb het in de kast staan maar nog niet nodig gehad. Dit is op basis van pruimen.

@degene die de site bijhouden. Ik heb mijn 1e echo in mijn foto album gezet, wil iemand hem tussen de echo's zetten. Hij is gisteren gemaakt en ben ongeveer 7 wkn zwanger.
    20 juli hebben wij de 2e echo. Dank jullie wel!

17. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Melek; Gezellig!

@Bhappy; Ik heb gisteren 'n echo gehad. Ik dacht 7weken te zijn, maar 't is teruggezet naar 6wkn en 4dgn (gisteren). Onze beeb is 7,2mm

X

18. Prulleke

Prulleke Bekend lid

16 jun 2009
    719
    0
    0
    meiden :)

ik had vanmorgen de stoute schoenen aangetrokken en naar een pretecho bureau gebeld. ik mocht vanmiddag al komen :)

hij zij dat het nog te vroeg was om te zeggen of het er nou 1 of 2 zijn. zeker omdat hij geen inwendige echo deed.

MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAr

er zat wel een baby :) en we hebben het hartje gezien en gehoord!!!!!

je ziet op de echo echt een garnaaltje zitten.
    ben zo opgelucht dat er iets in het zakje zat omdat dat op de vorige echo niet zat!! en ook al een hartje!! ik kan vanavond weer slapen!!!

19. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Zo dames ben er weer.
    Wat een dag pffff echt warm niet normaal meer.

Vandaag gebeld door 'vriend'. Hij wilde praten, heeft er heel veel spijt van. Hij zei dat hij dat soort dingen nooit had mogen zeggen. Dus heb met hem afgesproken, want ik wil ook gewoon duidelijkheid. Ben wel zwanger en we hebben er eentje (bijna) rond kruipen. Dus tja moeilijk, moeilijk, moeilijk. Kan niet meer nadenken hoor!! Gaat net de bel, staat er een man voor de deur met een hele grote bos rode rozen. Ik weet wel van wie die afkomen. Arrgggg die hormonen, sorry dames ben zometeen terug.., :(

20. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    moeilijk mama25, maar praten kan nooit kwaad. Ook al is het fout wat hij heeft gedaan en heeft hij je gekwetst. Een uitleg is hij je wel verschuldigd. En als jullie besluiten om het toch weer samen te proberen, is dat ook helemaal niet raar hoor. Iedereen maakt fouten en als iemand ze inziet, moet hij/zij toch ook nog een kans krijgen. Als jullie niet samen verder gaan, kun je misschien wel samen een oplossing voor de kleintjes bedenken.

Ga ervoor, volg je eigen gevoel en je moedergevoel!

Deel Deze Pagina