Hoi Dames...allemaal bedankt voor de felicitaties !! Nou bij de gy. gesprek gehad en bloed geprikt.. hcg waarde hoort dus bij 14 dgn na de bevruchting tussen de 3-426 te zitten en ik had 439..dus voor nu ziet het er goed uit..als het allemaal goed blijft gaan dan heb ik over twee weken al een eerste echo...Nou jullie zijn up to date... Ik meld me nog even niet aan bij de maart2010 mama's ik wil eerst meer zekerheid hebben dat het goed gaat.. Allemaal vast een fijn weekend gewenst !!
Eyereen, heel veel sterkte toegewenst. Probeer wat rust te nemen en goed voor je eigen te zorgen! Veel liefs, Kristen
Wij willen denk ik wel weten wat het word ben ik veel te nieuwschierig voor haha! En de 20wk echo doen we wel maar nekplooimeting niet.. Het is bij ons meer dan welkom ookal heeft het Down.. we hebben voor het kindje gekozen hoe dan ook..
Oooh meis, wat erg voor jullie Heelveel sterkte. En wat vreselijk dat je er NOG een keer door heen moet, wat ontzettend oneerlijk.
Dames fijne avond nog, ik ga slapen ben kapot! Morgen gesprek met 'vriend', ben erg benieuwd! Slaap lekker allemaal!
eyereen, sterkte met dit verlies. wat klote zeg. sterkte! ik kom uit boxtel, dus het is maar een half uur naar helmond was een hele leuke aardig meneer. ze hebben gevraagd of ik vrijwiller wil zijn voor een stagiere die moet oefenen graag dus met 20 weken wordt ik gebeld
Dames ik moet nu vaak plassen, maar als ik naar de wc ga zie ik altijd dat mijn onderbroek nat is?? dit voel ik zelf niet, ik zie het pas op de wc ?? gek is dit?? hebben jullie dit ook??
@Mama25; Succes morgen @Bientje; Mijn schoonzusje woont in Boxtel. Vrijdag gaat ze trouwen, dus dan zijn wij er ook weer @Melek; Ik heb er geen last van
Eyereen wat een klote nieuws zeg. En dat na een goede echo, dat is heel verdrietig. Sassa: sterkte met de misselijkheid...
hey @blondsteenboekje: geweldig nieuws een hartje!! lekker voor jullie!! ik weet het nog niet, ik denk het wel ivm joppe zijn spina.. ik dacht nou wij leven gezond enz... maar toch gekomen. ben alleen bang voor andere onderzoeken ivm kans op miskraam. en zoals evenstart zei ben ik er ook mee eens.. dus blijkt maar dat ik nog erg twijfel!! ik wil het kindje zeker niet weg laten halen, alleen als het niet levensvaatbaar of geen menswaardig bestaan. Denk dat ik dan de keus moet maken om het te beindigen. maar ik zeg ook wel eens het is een reden dat je zn kindje moet krijgen. en 20 weken echo doen wij zeker! toch ook leuk om naar het schermpje te mogen staren dan voel je het al bewegen en zie je het op het scherm. enz... zo grappig. @sassa25: vervelend dat je met ziek kindje zit!! @melek42: ik kan me voorstellen ik ga ook pas echt genieten als de echo goed is! zo bang. blijf gelukkig wel klachten houden. tinetje ook al ziek kindje :S ik wil het ook graag weten wat het gaat worden, maar twijfel toch beetje want ja ik kan moeilijk geheim houden. misschien meteen vertellen. eerste wisten we het niet... maar het is toch spannend van hoe ziet hij of zij er uit (dat weet je toch niet). we kunnen er nog over nadenken!! @marsab: nou mijn zoontje had het paar weken voor dat wij zwangeren waren. ik duim voor je! nog late 8 weken wave voor vicousm!! @moon: lijkt me verschrikkelijk om zo vroeg te bevallen, kleintjes moeten zo hard vechten voor hun leven. ik vind het zo dapper hoe mensen dit samen kunnen volhouden en hun relatie stand houd! ik heb er echt bewondering voor hoor! @liedel: gefeliciteerd met je mooie echo.. ik ben zelfs 2 weken achter uit gezet. was wel erg jammer hoor... maar de zaadjes hebben het hier 5 dagen overleefd... ook beetje bijzonder. @bhappy ook gefeliciteerd!! nou misschien bij de volgende echo valt het weer mee!! @bientjuhh wat een heerlijk nieuws! ook voor mij dat het toch nog goed kan komen.. volgende week mogen we weer kijken of het hartje klopt! @mama25: ik hoop voor jullie dat jullie er uit kunnen komen, maar vertrouwen moet je wel weer in elkaar krijgen! suc6 @eyereen: wat heftig meid toch weer fout. meid ik leef met je mee, ken het gevoel echt verschrikkelijk...sterkte er mee en dikke knuff. ik ga slapen... is wel weer genoeg geweest zovandaag. ik krijg ook beste buik, krijg veel reacties ben je zwanger?? maar dan maar weer nee zeggen. :S weltruste mootje
Hallo! Goede avond!! Solly! Geen tijd om terug te lezen. Sta op instorten. hihi. Ben erg moe, Heb vanavond een diplomering gehad... Leerlingen ivm burnout bijna een jaar niet gezien. En ik kreeg bosjes bloemen en dat ze blij waren mij te zien en bosje bloemen gehad! Super lief he? Oh! Het belangrijkste! Ik heb echo gehad! Mevr van de echo was heeeel enthousiast. Mooi babytje, symetrisch enz... Hartje weer gezien en armpjes en beentjes en en .. het was super gaaf! Ik weet niet of ik morgen tijd heb om de echo er op te zetten. Moet werken. En bijna de hele dag vergaderen... Bleeeg! Maar morgen in de avond wel. Oh ja! 8 wk en 6 dagen!!! hihi! (Dozo groei maar goed! KNUF!!) De pb-tjes ga ik morgen avond verwerken! KNUF!! Ben er trouwens wel achter dat ik nog steeds een grondige sche*t hekel heb aan 1 collega... Maar die biijken ze gelukkig ondertussen het team uit aan het werken te zijn... gnaag gnaag... Kr*ng! Ik ga straks nog even mijn hoektanden aan scherpen even als mijn nagels en dan zullen ze morgen wat beleven bij die vergadering... GRRR!!! ZOW!
Oh nee! Eyereen! Allemachtig! Wat ontzettend! Ik wens je echt zo ontzettend veel sterkte toe! Heel veel lief en een hele dIkke knuffel!