Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    #3801 1Dondersteen, 1 jul 2009
    Laatst bewerkt: 1 jul 2009
    Pruimen, Pruimen, Pruimen, Pruimen!!! gedroogd of normaal. Maakt niet uit. Werkt heel goed...

Welterusten allemaal! KNUF!! Tot morgen avond! oh... ik zie dat ik moet zeggen vanavond!

2. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Goedemorgen dames,
    ik laat me niet al teveel zien hier, omdat ik me nogal zorgen maak over mijn volgende echo. Aangezien die nog zo ver weg is, wil ik even meer met andere dingen bezig zijn.

Wel wil ik Eyereen even heel veel sterkte wensen. Vreselijk als je een goede echo gehad hebt en het dan alsnog misgaat. En al voor de 2e keer lees is. Het leven is niet eerlijk meid. Heel veel sterkte!

Beetje tegenstrijdig, maar de meiden met een goede echo, van harte!! Super :)

@ ego: ik krijg met de dag meer last van misselijkheid. Vooral 's ochtends. Echt niet prettig meer. Nu lees ik op internet wel wat tips, maar hebben jullie ook nog wat tips wat ik ertegen kan doen??

3. Prulleke

Prulleke Bekend lid

16 jun 2009
    719
    0
    0
    goeie morgen,

@duster, woon je ook hier in de buurt dan??wat toevallig! misschien ken ik je zus wel, al ken ik niemand die gaat trouwen vrijdag :)

hebben jullie trouwens ook hyves??? ben toch wel benieuwd naar sommige :)

melek, het kan ook zijn dat je afscheiding wat dunner wordt. of je hebt je plas te lang opgehouden. vruchtwater kan het nog niet zijn hoor :)

@te vroeg geboren, met nina ben ik met 32 weken opgenomen omdat ik een scheurtje had in mijn vliezen en vruchtwater verloor. ben toen opgenomen geweest met complete bedrust. had zo gehoopt dat ze bleef zitten en dat ze het nog een paar weken zou blijven zitten. na een week herstelde het scheurtje zich en mocht ik naar huis. toen tot 38 weken gelopen en toen ben ik ingeleid.

@muurtje, fijn dat je weer een goeie echo had!!!!

@mootje, ik ga bij jou voor een meisje dan :) ben je kort voor de eisprong bevrucht heb je meer kans op een jongen. en heeft dat een paar dagen geduurd heb je meer kans op een meid. als de zaadjes 5 dagen hebben gezeten, ga ik voor een meisje :)

@sassa, succes met de misselijkheid

@niet kunnen poepen. s morgens een glas lauw water... wel smerig, maar t werkt wel.

@angelsfire, hoe gaat het met de poes??

vanmiddag naar de bedrijfsarts, ben benieuwd wat die gaat zeggen. daarna ook een gesprek met mijn opleidingsmanager. zal het haar toch ook moeten vertellen.

nog 2 dagen zulke warmte.... zucht

4. liedel 1

liedel 1 Actief lid

7 jun 2009
    445
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Eyereen: heel veel sterkter meid.

@blondsteenbokje: fijn zo'n goede echo he? Ik had je daar nog niet eens mee gefeliciteerd!

@Bientjeh: wel super dat ze nu ook het hartje hebben gezien. Als het een 2ling was hadden ze dan niet 2 hartjes gezien / gehoord of werkt dat niet zo?~

@mama25: praten kan nooit kwaad naturrlijk, en ik snap ook dat je van hem houdt, maar ik denk wel dat het heel belangrijk is dat je in een volwassen relatie niet zo met elkaar omgaat, en als hij dit 'normaal' vind hij nog heeeeel veel moet leren.

@Moon: ja, Isa heeft ook veel last vande hitte, en ze zweet heel snel dus is de hele dag nat, zielig hoor. Hopelijk gaan die kleintjes er ook een beetje aan wennen, want als we zo de hyele zomer door moeten...
    O ja, het priveforum van de okt.mama's 2007. Post jij daar nog wel eens. In het begin ben ik er nog wel eens geweest, maar dat was ondertussen zo'n hechte groep geworden dat ik me er niet meer helemaal thuis voelde. Verder wel lieve meiden trouwens, heb toen erg veel lieve reacties gekregen met de geboorte van Isa.

Zo meiden, ik ga douchen. Ik heb trouwens een labtop besteld en als het goed is komt ie vandaag, kan ik straks ook lekker met jullie in de tuin kletsen en hoef ik niet altijd hier op de warme zolder te zitten... (Maar het 'officiele' argument is natuurlijk dat zo'n ding 'heel handig is in mn werk' ..ahum) :)

5. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @TInetje; Je hebt een PB

@Muurtje; Gefeliciteerd met je goede echo

@Bientje; Ik heb hyves: Silvia Veen-de Wit, Overview - Hyves.net - Always in touch with your friends, maar je kan me alleen bekijken als vriend. Ik ben nl op zoek naar werk en anders zien ze meteen dat ik zwanger ben ;) Ik kom uit Rijen (Gilze-Rijen, tussen Breda en Tilburg) Mijn schoonfamilie komt uit Vlijmen, maar haar aanstaande komt uit Boxtel

Liefs Silvia

6. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen Dames!

Mijn meisje is vandaag 8 maanden!! Jeetje wat gaat de tijd snel!
    Hier wel lekker geslapen, alleen beetje raar gedroomt.
    Ik droomde dat op de echo duidelijk te zien was dat het een jongen was, toen hij geboren was, was het een meisje :O dus ik na de bevalling, naar prenatal op kleding voor meisje te kopen
    Raar he ? Snap er niks van!

Verder hier misselijk, bah!
    @ Liedel praten gaan we ook gewoon doen. En hij moet zeker veel leren als hij dat normaal vind, maar aan hem te horen is hij er heel erg van geschrokken. En het vertrouwen is nu natuurlijk ook nihil, maar denk toch dat ik hem die kans wil geven. Maar daar horen jullie later meer over!!

Ik heb ook hyves ;)

Fijne dag allemaal! (word warm pffff!!!)

Kleine meid roept: MAMA MAMA MAMA ;)

7. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Eyereen, wat een rotbericht! Wil jullie heel veel sterkte wensen in de komende tijd...

8. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Haha mama25, uit je droom werd je dus niets wijzer wat betreft het geslacht. En gefeliciteerd met de vermaanddag van je dochter!

9. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Ik heb ook wel hyves, maar hou het nog even privé. Niemand weet het verder nog.

Vandaag naar de VK! Vind het weer zo spannend! Half twaalf ben ik aan de beurt...

10. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

K*T!!! Dit is echt oneerlijk...
    Ik weet hoe moeilijk het is. En onwerkelijk.
    Wens je heel veel sterkte, meid!

11. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    En vandaag ben ik aan de race..

Weet mijn lichaam nog wel wat ie wil?

Maandag ga ik naar Turkije voor een week.. moet nog wel even uitzoeken welke diarree-remmers ik mag gebruiken tijdens de zwangerschap!
    Of weet iemand dat toevallig al?

12. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

morgen meiden,

Eyegreen: wat een rot nieuws. sterkte!!!!

Mama: sterkte vandaag met het gesprek.

Meiden met een echo: veel plezier en fijn dat de andere zo mooi waren.

Wat betreft mijn echo: thanks voor de lieve reacties!

Darmen: de mijne zijn al traag maar laxo is inderdaad een goed idee! dat wordt veel shoppen voor dit soort dingen zaterdag met mams hahaha

en verder: HEB IK HET GISTEREN GEHAALD EN BEN IK DUS KLAAR! nou ja, moet mijn nederlands nog herkansen na de vakantie en wacht nog op het cijfer van notuleren maar goed.

13. Eyereen, sterkte meisje!

14. Prulleke

Prulleke Bekend lid

16 jun 2009
    719
    0
    0
    gefeliciteerd blondsteenbokje !!! fijn gevoel he!! :)

ik ben trouwens van 2 van de 3 ook geslaagd! de 3e nog geen uitslag van. hopelijk vandaag.

mijn hyves is ook alleen zichtbaar voor vrienden :) maar je mag mij altijd toevoegen :)

Sabine, Overview - Hyves.net - Always in touch with your friends

t was in de auto vanmorgen al 22 graden, en dat om 8.45.. dat voorspelt wat...

15. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Goeiemorgen meiden,

Nou gisteren naar bed gegaan, misselijk en vanmorgen uit bed en nog steeds misselijk! Was ik gisteren nog wat onzeker, nou nu niet meer hoor!
    Ik heb ook gedroomd vannacht, ik droomde dat een beetje een vage klant van ons mijn gyn was en toen zij de echo ging doen vertelde ze me dat er 2 zaten in plaats van 1. Ik begon keihard te huilen! Vaag!

Meiden met de echo vandaag, succes!

En Mama25 ook succes vandaag!

16. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Oh blondsteenbokje, gefeliciteerd!

17. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    Goedemorgen dames,

YOEHOEEEE NOG 4 DAGEN!!!

EN MORGEN BEN IK 7 WEKEN :)

Vandaag niet veel last van misselijkheid :)

18. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    9 WEKEN!! Dat begint ergens op te lijken :D
    Vanmiddag controle bij de gyn, zal wel geen echo krijgen, alleen gewone controle.

Lekker dagje thuis zonder kids hmmmm hihi

19. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Nog twee daagjes en ik zit op 8... ook fijn, elke week ben ik weer blij.

Tinetje, spannennnd. Ben heel benieuwd.

Blondsteenbokje, gefelie met je examen :)

Hier sinds gisteren onophoudelijk misselijk, moe en hangerig. Ik wil graag hard werken, maar ga zo even een blokje om, hopelijk knap ik er van op.

Trouwens, ik heb af en toe (niet constant) troebele urine... eh??? is dat erg? Ik zou het zonder MvM niet opgemerkt hebben, maar toch... :(

20. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    He Evenstar, hier precies hetzelfde! Ben ook aan 1 stuk door misselijk, normaal niet zo heel vervelend maar heb 2 kids rond hobbelen :( Nou ja straks allebei op bed doen en zelf ook ff liggen denk ik!

En ik heb ook troebele urine! En behoorlijk geel ook, en dat terwijl ik toch genoeg drink!

Deel Deze Pagina