meiden, normaal jullie klachten hoor had ik ook vorige week ( heb elke keer het idee dat ik voor loopt met klachten maar goed)
Goedemorgen meiden, Hier even een kort berichtje voor ik me weer stort op het fenomeen: behang afhalen!!! Gisteren sleutel gekregen van het nieuwe huis.....Ik zit hier dus tussen de verhuisdozen, verfspullen, behangafhaalspul en vooral heel veel troep.....Maar het wordt fantastisch!!! Zag een hoop goede echo's voorbij komen: Gefeliciteerd!!! Maar ook rotnieuws: Kl*te meid.......De wereld is soms zo oneerlijk.......Heel veel sterkte de komende tijd!!! Ik pak mijn spullen weer op en vertrek.....Pfff, hoop dat het wat wordt vandaag....Ben mega-misselijk en zo moe (slaap vreselijk slecht)..... Morgen 7 weken!!!
knorretje, gefeliciteerd met je huisje!!! en slecht slapen, pfff zucht hier ook. dat is eigenlijk ook het enige waar ik last van heb. verder nog steeds geen kwaaltjes...hopelijk blijft dat zo.
Gister een heel bericht getikt en wordt ik er ineens uitgegooid! Weer een sterretje erbij, heel veel sterkte. Vrijdag naar de gyn en dit blijft ook mijn nachtmerrie. Denk als je het eemaal hebt meegemaakt je de ongedwongenheid niet meer terug krijgt. Mama25 heel veel succes! Lees anders nog eens door wat je geschreven hebt door de topic heen, of laat het hem lezen! Mensen ik ga me douchen en aankleden, weer een late dienst..
@ tinetje Het was niet om je aan te vallen maar als je dat leest als prematuur mama doet het je wat. Maar snap heel goed wat je bedoeld hoor. @ liedel Ja op het moment niet zo. Voel me er niet altijd even thuis. Laatst is daar iets gebeurd en heeft me veel pijn gedaan. Ben wel dikke vriendjes met xenas(wen). Das wel erg leuk! Er zijn er ook een hoop op gestapt. Verder al 4 bevallen ofzo en een hele hoop zwanger.
Ik kom even klagen.. mag dat? Mijn vriend heeft een hele drukke baan, hij heeft een audio bedrijf, en is daar 6, soms zelfs 7 dagen in de week mee bezig. Ook in de avonduren is hij vaak weg. We hebben op dinsdagavond een block-avond ingesteld, en op zondag is hij meestal wel thuis, of het grootste gedeelte van de dag. Nu ben ik daaraan gewend geraakt, ik heb zelf ook een druk leven met een baan, 2 bandjes en een projectje daarnaast, sociale contacten, en ik vind het heerlijk om af en toe lekker alleen thuis te zijn. Alleen... ik kan er nu niet meer tegen! Vooral de afgelopen tijd is hij heel druk, en ging zelfs onze blockavond en de zondag niet door. Ik voel me in de steek gelaten, verdrietig en boos, heb zelfs al geen zin meer om met hem op vakantie te gaan. Iets in mij zegt dat het niet eerlijk is tegenover hem, maar aan de andere kant; ik wil steun! Ik wil niet meer boos op hem zijn, maar mijn gevoel gaat steeds verder van hem af staan op dit moment
Hee Vicious, hoe herkenbaar! Wij hebben ook een zeer goedlopende winkel/stomerij samen en het slokt ook behoorlijk veel tijd van mijn vriend. Dit omdat hij gewoon erg goed is in bepaalde dingen en ik niet en we op het moment zoveel vraag hebben dat we er eigenlijk niet tegenop kunnen werken... zucht... Maar goed omdat ik in dezelfde situatie zit als jij weet ik hoe jij je voelt, ik heb me ook zovaak zo gevoeld, maar ik hou me steeds voor ogen dat mijn vriend het ook vervelend is dat hij zoveel weg is en dit ook niet wil zo, maar het is onze enige inkomen (omdat ik dus niet werk bij een baas maar ook in de winkel) dus we moeten wel. Het is vervelend soms maar hou voor ogen dat je vriend ook liever thuis zit dan in het auto bedrijf. Ga met hem om tafel en leg hem jou gevoel uit en maak afspraken met hem. Probeer de negativiteit niet te laten winnen!
Hij zal het ook wel niet leuk vinden, maar zijn werk is zijn alles, dus mijn gevoel zegt dat hij er niet zoveel last van heeft. Hij vraagt als hij druk is ook niet meer om de baby, en dat kwetst me. Ik wil wel met hem om de tafel, maar hij komt steeds 's nachts thuis, en dan moet ik de volgende dag ook weer werken. Zondag zijn we 's middags naar de dierentuin geweest, en toen wilde ik ook genieten van de tijd die we samen hadden, want die ochtend had hij ook gewerkt, en hij krijgt ook telefoontjes tussendoor, was allang blij dat we eventjes samen hadden! Nu is ie vandaag weg, vanacht rond 4 uur thuis, morgen werken, rond 6 uur 's ochtends thuis, overdag beetje slapen en dan weer werken.. en zo ineens is het maandag en gaan we een week op vakantie. Ik kan mijn gevoelens die ik nu heb echt niet thuis op het nachtkastje laten liggen. Wel fijn dat je snapt hoe het voelt..
Geef maar dames, voel me beter als ik misselijk ben Weet dat het niet fijn is maar dan voel ik me zwanger!
@ Vicious: Vervelend voor je! Kan wel zeggen dat als straks die kleine er is hij er wel anders tegen aan zal kijken, was bij mijn vriend ook zo. Die van mij komt soms ook ontzettend laat thuis en tijd voor een goed gesprek hebben we dan ook niet, zo irritant! Bij ons is de tijd ook aangebroken om knopen door te gaan hakken, in zijn eentje kan hij het niet bolwerken dus we moeten er iemand bij aannemen. Kost ons weer een hoop maar uiteindelijk zal het ons alleen maar goeds doen. Alleen is mijn vent weer zo een die alles in de hand wil houden! Nou meid probeer te genieten van de vakantie en de tijd die jullie hebben en spreek desnoods af dat hij tussen bepaalde tijden zijn tel niet aan mag zetten ofzo! En grijp ook meteen je kans van jullie tijd samen om er toch even over te spreken!
Be carefull what you wish for, Melek! Mijn schoonzusje heeft tot en met de 12e week elke dag alleen maar gespuugd, kreeg niks binnen en ze was tot 3x aan toe uitgedroogd opgenomen in het ziekenhuis! Ik zou zeggen beter zwanger zonder misselijkheid en al die andere ongemakkelijkheden dan zwanger en alleen maar kwalen en klachten hebben!
Sassa, dat is ook waar meid! Nou voel me weer misselijk hoor jeetjeee, ik heb niks gezegd! daar beginnen we weer!
Hahahaha ik moet wel lachen om jou! Maar goed bij mij is het iets verdwenen dus dank je Nee ik vind die misselijkheid best vervelend, het houdt zoveel tegen! En avondeten kan ik al niet eens meer ruiken want ik moet kokhalsen! Maar ben blij dat ik het weer niet zo erg heb als mijn schoonzusje had want dat was gewoon echt erg! En zo zielig! En zij lag onderhand zwaar uitgedroogd in het ziekenhuis en het enige waar iedereen zich druk om maakte was de baby, ze had het zo gehad! Kan me best voorstellen ook trouwens!
bedankt Blonsteenbokje, hoe is het met jouw?? ben zooo zenuwachtig dames, MAANDAAAAGGG!!!!!! OWWWW NOG 4 DAGEN