vici knuf! ik heb helemaal geen trek in zoet! anders wel! en broodje smaakt best. kleintje had gewoon honger hahaha
Hahahaha ze zeggen niet voor niets vrouwen komen van venus en mannen van mars! Wij vrouwen denken anders dan mannen en als we dan ook nog een hormonenbom zijn, whahahaha ik moet nog lachen om mijn idiote gedrag tijdens mijn eerste!
Ja, het eten helpt meteen, het is alleen steeds moeilijk te bepalen wat me niet tegen staat. Maar kaascroissantjes zijn mijn nieuwe uitvinding
Hahahaha, ja het is ff vervelend die eerste 3 maanden, maar je vind je weg wel! Bij mijn eerste kon ik eieren niet verdragen, die lucht alleen al en nu vind ik het heerlijk een broodje ei! Hahaaha raar hoor zwanger zijn!
Hahaha, ja eieren, dat weet ik nog zo net niet... als er wat zout op mag misschien... mijn vriend HAAT eieren. Tis een rare, we zijn nl. vegetariers, dus het schiet niet echt op. Ik eet trouwens VEEL meer kaas dan de voedingsrichtlijnen zeggen. 1 a 2 plakken. My *ss. En blokjes feta tellen niet mee he
Heerlijk, even pauze... ik neem het er van hoor, neem gewoon een uur. Ben er anders echt klaar mee, heb de zon in mijn kamer staan, etc. Trouwens... ik had wel eens hier zitten jammeren over menstruatie-achtig gevoel he. Nu had ik gehoord dat dat komt door de groei van de baarmoeder. Ik gerustgesteld. Is het deze week bijna de hele week weggeweest, ik weer bezorgd. Ben ook een troela he. Maar goed, nu opeens voel ik het weer. Ik kan mezelf goed gekmaken als ik wil
Oh jee, maar waarom maak je vanavond niet een mooie vega-pasta salade met feta en olijfjes? Dan kan je je erop verheugen Sorry ik hou op
Dank allemaal voor de lieve woordjes. Ik ga proberen dit weer een plekje te geven. If is doesn't kill you, it makes you stronger Fijne zwangerschappen allemaal en geniet met volle teugen!