@ Mama, ik heb ook stiae, bij mij schoot het bij mijn eerste op de laatste dag in mijn buik. Bij mijn zoontje paar streepjes meer gekregen. Heb ook striae in mijn liezen en heupen omdat ik in een korte tijd veel ben aangekomen. Ooit was ik wielrenster van 57 kilo gestopt door een blessure en aangekomen en 2 jaar later ook nog zwanger en dus ziek thuis door die knie en nog meer aangekomen Maar ja, opzich stoort die stiae me niet zo, ik heb kindjes gekregen en het zit in mijn genen! Weet je hoeveel vrouwen ik zie met striae?!
Hey meiden, Sorry heb niet de puf om de laatse 15 bldz terug te lezen. Bedoelde idd niet de ferro maar de laxo, pff dam, dan gaat het nog lastiger. Ga ff echo's bekijken. Tot snel
Ja er zijn er idd veel die het ook hebben. Stoor mij er ook niet meer aan, bij mij zit ook in de genen. Ach komt vanzelf wel goed! had trouwens mooie zwangere buik mooi rond hahaha. Ben benieuwd deze zwangerschap, ga er gewoon van genieten!
Nou, ik heb best even moeten slikken toen in eerste instantie de kilo's er aan vlogen (dat was van januari tot april ongeveer). Ik was ruim 8 kilo te licht, en eigenlijk moest er wel 10 bij. Maar ik vind mezelf dan meteen heel flink (zoals ik nu ben, echt pfff). Ik was een geraamte deze winter, 58 kilo met 1.84m. De dokter wilde prima mijn spiraaltje eruit halen, maar zei dat mijn bmi echt naar minstens 20 moest. En nu? Nu zie ik uit naar een mooie dikke buik... en ben ik best trots op die wat vollere borsten. Ik krijg vast ook striemen. Door de heftige anorexia en het herstel hebben mijn borsten en heupen al strepen... groeien en krimpen is niet geweldig voor je huid, maar het kan me al jaren niks schelen, het zit niet op plekken die iemand anders dan mijn vriend ziet, dus who cares. Ik ben mijn lijf allang dankbaar dat ik zodra ik op gewicht was, in no time zwanger was. Waar ik WEL van baal... zijn spatadertjes. Heel kleine, ik heb ze nog niet veel, maar nu wel meer al. Meh.
Ja evenstar, ik herken het! Ik had echt een mooi lijf, was goed gespierd en had een vetpercentage van 15%. Ik kon eten wat ik wilde, al lette ik wel op natuurlijk, maar ja ik fietste dus gemiddeld 2,5 uur per dag! Toen ik dus aankwam omdat ik stopte kwam ik aan, poeh poeh dat heeft me zoveel pijn gedaan! En dan die striemen nog... Maar wat ik al zei nu kan het me niet zoveel meer schelen, ik heb 2 kids met trots gedragen! Maar ik wil straks als de baby geboren is en ik hersteld ben van de keizersnede toch weer gaan afvallen, op de gezonde manier, ik heb de tijd
Hee ik gebruik vitamine voor zwangere van de kruitvat. Zit genoeg foliumzuur in + wat extra's! Mijn verloskundige vertelde dat de eigen merk minstens net zo goed zijn als een duur merk.
Mama25, die gebruik ik ook! maar hij is best duur en hij is bijna op, dus ik moet weer nieuwe halen... Vind jij ze ook groot?? SOMS HEB IK MOEITE MET SLIKKEN
@ melek nee hoor valt wel mee, heb toevallig vanmiddag nieuwe doosje gehaald. En kwa grootte vind ik wel mee vallen, alleen soms ben te misselijk om in te nemen hahaha
Hallo, Ik kom alleen even zwaaien. Morgen zal ik er ook niet zijn, want mijn schoonzusje gaat trouwen De wekker loopt al om 6uur, dus ik hoop dat ik het de hele dag een beetje vol kan houden. Tot zaterdag!
haai... bij mij zie je niet echt dat ik 2 kinderen heb gehad. Ja nu ik zwanger ben, gaat het sneller. Wel ben ik na de tweede zo'n 8 kilo zwaarder gebleven dan ervoor. Dus nu was ik 66 kilo bij een lengte van 1,72. Vrij normaal dus. Nu ben ik 64. Voor de kindjes was ik 58. Voordeel van laat kinderen krijgen is dat je huid al slapper is en je dus minder snel straie krijgt. Ik heb 2 streepjes van mijn laatste zwangerschap. Alleen mijn bovenkantje vond 2 zwangerschappen en 2x 15 maanden borstvoeding niet zo heeeeeel leuk geloof ik. Daar is niet veel van over. Ben blij dat ze nu tijdelijk weer een beetje opvullen hahaha Sassa stuurt die link over namen. Hebben jullie al ideeen?
hoiiiiiiiii allemaal!! ben er weer. maar wel dood op. ga geen 33 pagina's meer lezen nu... haha ben nog geen 10 minuten thuis, of ik zat alweer te knuffelen met de wcpot! heb ik niet gedaan gelukkig toen ik met mn moeder en zusje bij mn broer was! anders gaat het te veel opvallen! maar nog een paar weekjes.. dan vertellen we het. Heeft iemand anders een updateje voor mij? hoef ik niet die 33 pagina's af te lezen allemaal... groetjes minimouse
Of al ideeen heb kwa naam? Ja heb ik, maar alleen jongens hahaha ben benieuwd. Wil het zeker wel weten met 20 weken echo. Volgens een vriend van ons, hij heeft zeg maar een gave. Die vertelde ook dat ik zwanger was Jaylinn terwijl ik nog niet wist en dat het een meisje van ruim 7 pond zou zijn. Hij zei nu ook dat ik een jongetje krijg, tenminste dat is wat hij voelt en hij zegt het zeker te weten, dus ben benieuwd of hij deze keer ook gelijk heeft. Tis natuurlijk maar net waar je in gelooft, en of je erin gelooft.