Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Volgens de VK was ik trouwens 7 februari uitgerekend, maar zij gaan uit van een cyclus van 28 dagen en ik was van 27 dagen uitgegaan omdat dat de laatste maanden zo was.

Maar goed, wacht eerst maar eens de termijn echo af voordat ik het aan ga passen.

2. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Kellie coffey - i would die for that....

Ze, lijst februari2010mama - onder links....

Janken geblazen.........

3. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

bloempje: dan doe je het onder de voorwaarde dat je het nu mag en kan doen

Knorretje: mooi he...zucht...ja gelukkig heb ik die nu niet meer nodig maar hij staat er op door mijn aanraden

4. Laidie

Laidie Actief lid

16 apr 2009
    144
    0
    0
    Bah... had ik misschien niet moeten zeggen dat ik lekker in mijn hangmat lig. Komen de wolken opeens, en een flinke regenbui!

5. mamastarlight

waar woon je want dat betekend dat het hier eindelijk lekekr af gaat koelen! alleen jammer dat mijn zolder raam open staat...

6. Laidie

Laidie Actief lid

16 apr 2009
    144
    0
    0
    noord-limburg... kijk maar op buienradar.nl
    tis hier heerlijk, maar had ook al niet zo'n last van de hitte.

7. mamastarlight

ik wel dus kom maar op buien! (wacht alleen even tot ik thuis ben rond kwart over 3)

8. Laidie

Laidie Actief lid

16 apr 2009
    144
    0
    0
    nou ik stuur ze wel jouw kant op :)

9. mamastarlight

graag! (maar ik zie ze nu al komen en ik bedoelde straks...)

10. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Heeee meiden!

@ RIAR sterkte toegewenst!

@ Minimouse, ik sluit me aan bij de meiden voor mij, het gaat niet express maar er word ook zoveel gekletst door zoveel meiden ;) Maar wel gezellig hoor, maar daardoor lees je soms wel eens over iets heen! Was niet zo bedoeld in ieder geval!

@ Meiden die misselijk waren hoe is het nu? Hier nog steeds misselijk hoor, eetlust is ook behoorlijk weg heb vandaag maar 1 appelflap op! Ik werd vandaag zelfs misselijk bij het zien van een broodje smeerworst van mijn zoontje, bluh!

Hier is de regenval ook los gebarsten, wel lekker want het was mij veel te plakkerig! Wij Hollanders zijn ook wel zeurpieten he, vorige week was het te koud en nu is het weer te warm ;) Maar ik weet hoe het komt dat wij zeuren, omdat het gewoon INEENS zo warm is, als het geleidelijk gaat kunnen we eraan wennen!

Nou mijn dochter heeft vakantie, vroeg gelijk of we zondag naar het sprookjesbos gaan hahahahaha, slim kind!

11. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    hier (gouda) is het nog steeds zonnig. Wel een beetje wind, dus ik ga maar snel ff naar de supermarkt voor het straks losbarst :D

12. mamastarlight

sassa hahaha die begrijp vakantie = leuke dingen doen hahaha. wel lief

13. mamastarlight

hier culemborg is het nog steeds stik heet! het waait wel meer

14. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    @ Angel, ik had al helemaal in gedachten om even bij mijn moeder in te tuin te gaan zitten en kids in een zwembadje maar na de boodschappen was ik blij dat ik thuis was hahahaha, wat een regen zeg!

@ BSB, ja ze is lief! Ze weet ook dat we dit jaar dagjes uit gaan doen en dat papa ook 4 dagen vrij is elke week dus die wil het er meteen van nemen ;) Maar na uitleg van mij dat wij zondag even rustig aan doen thuis en dan di of wo wel iets leuks zouden gaan doen vond ze het ook goed ;) Wel leuk hoor hoe kinderen zelf dingen bedenken!

15. Laidie

Laidie Actief lid

16 apr 2009
    144
    0
    0

;) :d :d :d

16. Laidie

Laidie Actief lid

16 apr 2009
    144
    0
    0
    *schaap* Nou zie ik onderin staan 'actieve gebruikers'... tsjonge en ik me altijd maar afvragen hoe jullie wisten dat iemand online was. hihi...

17. mamastarlight

sassa: fijn toch dat ze zelf met ideeen komen

18. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Jazeker! Hoe ouder ze worden hoe zelfstandiger ook... Soms wel moeilijk hoor, tijdens heb ik uitgekeken naar hoe het zou zijn als ze naar de basisschool gaat en nu gaat ze en ik vind het leuk voor haar hoor, en ook al kan ik haar soms achter het behang plakken ik mis haar elke dag! En ik vind haar gevatheid zo leuk, ondanks dat ze het soms op de verkeerde momenten heeft hahahaha!
    Kinderen zijn gewoon leuk, ondanks dat ze soms moeilijk kunnen zijn!

19. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    En laidie als iemand online is staat er een rood driehoekje naast het berichtenaantal...

Zo ff op en neer geweest en de Emesafene geevalueerd.

Voordeel: niet meer misselijk, sterker nog heb zak Hamka's gekocht, want je moet gevarieerd eten als je zwanger bent. Toch?

Nadeel: ik voel me knetterstoned. Da's heel lang geleden (zeker 10 jaar) maar ik herinner me dat het ongeveer zo voelde. Rubberen beentjes en de hele wereld gaat een stukje sneller dan ik.

Hmmm... misschien ben ik dan toch liever misselijk haha

20. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Hahahaha nou ik ben nog nooit stoned geweest maar als ik het zo lees ben ik toch liever stoned dan ;)

Deel Deze Pagina