Ja lachen he sassa, die opmerkingen van die kindjes. Mijn zoontje riep laatst keihard door het winkelcentrum: zo mama, jij hebt echt grote billen! Of gisteren: als ik groter ben dan jij, krijg jij van mij een kusje en een knuffel en dan ga ik werken!
ja, maar ik heb het woord winkelcentrum in mijn vorige berichtje pas na 5 keer goed getypt. Nu weer trouwens... tjeetje... ik ga op de bank liggen met hamka's en de grazia. Kom wel terug als ik weer wat helderder ben.
Hahahaha ja lief! Mijn moeder zei een keer tegen me dochter: "Als je jokt krijg je een grote blauwe streep op je voorhoofd, zo zie ik dat je jokt!" even later staat ze weer te jokken over iets zegt me moeder: "Nou ik zie nu wel een hele dikke blauwe streep op je voorhoofd!" Dochter: "Ohh dat gaat vanzelf weg hoor!" Nou je kon me oprapen!
Jij met je chips verhaal doet mij trek krijgen in Bugles met zwitsersekaas spul wat je erin moet knijpen (kom er ff niet op hoe het heet)!
hahaha ik ben zo weg dus fijn weekend! (trouwens best een idee chips voor vanavond. nee ik mag niets meer)
@ Laura ik zit bij vk praktijk haarlem noord, en echo centrum zit vlakbij haarlem centraal. Dat is opgericht door de vk's uit haarlem, zodat je niet naar een ziekenhuis hoeft voor een echo. @ lekker gekletst weer hahah!! Weer 7 pagina's bijgelezen! Gezellig hoor! Hebben net ff positie kleding gekocht en wat voor de kleine '...... ', even met z'n 3tjes op pad geweest. En was erg gezellie! Nou meiden ik ga ff chillen op de bank, kom straks weer. Voor de meiden die weg zijn. FIJN WEEKEND!!!
Bugles met kruidenkaas of boursin is inderdaad erg lekker. Gisteravond op gestort toevallig. Had er al weken zin in, en opeens dacht ik. Verrek. Ik hoor ze roepen? 'eet mij, eet mij'... Tja dan moet je wel he?
@ mama, fijn dat je het gezellig heb gehad! Ben blij voor jullie! @ Laidie, ja erg he als voedsel je roept! Helaas ben ik nu te misselijk om te snaaien maar weet dat ik in een later stadium het weer moeilijk ga krijgen Ohhh dat word weer wat na die 38-39 weken....
ik zag iets staan over hoe je ziet dat iemand online is: naast iemand zijn naam staat een bloemetje, als het bloemetje roze is, dan online en als ie grijs is niet online. hopelijk zo ook een beetje duidelijkheid. hier niet misselijk nu, wel 's ochtends eventjes maar nu is het weer te doen. als ik gegeten heb gaat het wel weer over. heb trouwens erg pijnlijke borsten en tepels, blijft dat eigenlijk de hele zwangerschap? of duurt dat maar een paar weken? ik denk dat ik dan binnenkort namelijk andere bh's aan moet gaan schaffen want dit is geen doen, heb het idee dat ze tegen de klippen op groeien. wat een lekker snaaikonten zijn jullie trouwens! ik heb nergens specifiek trek in. hoewel... met dit weer lekker ijsjes eten, vooral calippo's vallen nu in de smaak en de rest aan waterijs ook trouwens. hebben jullie al een idee wat je vanavond gaat eten? ik eet gebakken aardappelschijfjes met mais en doperwtjes en kip uit de oven met honing mosterdsaus. hopelijk wil het een beetje lukken met klaarmaken....
wat een verhalen alweer... heb het hele pesten verhaal niet echt mee gekregen.. nu net wat stukjes.. maar ik kan me ook toevoegen... vanaf gr1 tot 8 altijd gepest, en op het VMBO werd het minder, maar had ik wel een stempel en voelde ik me gauw aangevallen. ben 2 jaar geleden in dag behandeling gegaan omdat ik het niet meer trok. een aantal van mijn leeftijd pleegden zelfmoord en bij de eerste (05) dacht ik dat kan ik ook. liep er ook al jaren mee rond. maar durfde niet. heb het daarna niet gedaan. maar binnen een jaar deed nog iemand het. en toen raakte ik de weg helemaal kwijt. toen kwam ik in therapie. heb ik veel aan gehad het eerste jaar. daarna zou ik naar een andere groep om het voor nu makkelijker te maken, maar kon geen goede aansluiting vinden bij de groep en zag mn oude groep ook nog gewoon. heb toen een overdosis slaapmedicatie gehad. werd (achteraf gezien) gelukkig weer wakker de volgende ochtend.. ben toen opgenomen geweest een week. daarna ging het uit met mn vriend. en na een aantal weken mocht ik weer terug in de groep. maar dat ging na een aantal weken weer mis en weer een overdosis. ben toen in het ziekenhuis beland. weet er ook vrij weinig meer van. toen nog een poosje nog 2 weken wat aan gemodderd en ben toen weer terug bij mn vriend gekomen. en besloten we samen door te gaan en onze droom achterna te gaan. en dat is nu in wording! Af en toe voel ik me nog rot.. bv als ik het gevoel heb negeerd te worden hier.. of net als toen ik muur em bloem een berichtje stuurde over onze site.. maar ben blij dat ik het nu DURF te zeggen ipv mezelf opvreten en kwellen. we zijn nu sinds november weer bijelkaar en ben nu voor de 2e keer helemaal zonder antidepressiva en slaap medicatie en alles. ik eet weer gewoon. en met dit mooi weer voel ik me ook beter! en als ik straks ons kindje in mn armen heb, wil ik niks anders dan leven. dat heb ik nu ook met de beeb in mn buik. dit is wat ik wil!' iedereen leeft voor zichzelf en moet weinig aan trekken van mensen die je niet mogen of pesten of weet ik wat. verder is het hier nog droog! maar wel benauwd. zal straks ook wel een bui komen denk ik.. ik moet er alleen weer vandoor, want meot weer werken om 16 uur.. tot vanavond!
@ Laura, wij eten hier gebakken aardappeltjes met sla en kip! En ik denk dat ik meer sla eet dan de rest, bah fetta vergeten @ Minimouse, wow heftig verhaal ook zeg! Ik ben blij dat het weer goed met je gaat! Geniet maar van het mooie leven!
Als ik me down voel luister ik trouwens graag naar een bepaald liedje, moet wel in je muzieksmaak vallen maar de tekst is echt heel goed! Stereophonics - Maybe Tomorrow wat mij betreft het beste nummer ooit!