Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    Goedemorgen dames,

YOEHOEEEE, morgen heb ik mijn eerste echooooo :) ben super blij...

Hoe is het hier allemaal??

ik ga zoo naar mijn ouders...

2. bhappy

bhappy Actief lid

19 mei 2009
    286
    0
    0
    Hey meiden,

Het is rustig dit weekend.

Hier ook de "wave" voor alle 7, 8 en 8 weken zwangeren!!

@buikjes, hier begint het ook al uit te zetten, maar ik eet zo zooo veel, heb na 2 uur al weer trek, probeer gezond te eten.

Zometeen op kraamvisite, lekker baby kijken.

Bij mij op werk weet nu bijna ierereen het, vrienden en familie ook. Vanmorgen mijn oma verteld, ze was erg blij maar voelde zich al wel oud omdat ze weer overgroot oma wordt hahahaha, kheb een groten familie, zelf heeft ze al 8 kinderen, en deze hebben allemaal minimaal 3 kinderen.

Nou fijn weekend allemaal.

3. minimouse

minimouse Niet meer actief

he bah heb zo'n trekkend gevoel onder in mn buik... hoop maar dat alles goed is... vind het niet meer leuk. het is geukkig geen kramp, maar prettig is het nou ook weer niet..

4. kaatje1406

15 nov 2008
    35
    0
    0
    Eindelijk kan ik ook weer eens wat krabbelen hier. Jullie kletsen zoveel en ik wil het allemaal volgen, dus dat betekent dat ik het ook allemaal moet/wil lezen. Ik vind het zo leuk om die herkenbare verhalen te lezen.

Ik heb afgelopen maandag de VK gebeld en heb donderdag om 13.50 een afspraak staan, ze zag in het dossier staan dat ik in april een MK had gehad en daarom bood ze een extra echo aan en wel dinsdag al. Ben heel er benieuwd.

Heb niet echt last van symptomen, alleen last van de warmte. Ik kan er echt niet meer goed tegen. Ga nu lekker met mijn zoontje naar buiten.

5. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Zo wij zijn weer terug van de genneper parken, tis mooi weer om te fietsen maar toch wel iets te warm zo..kids zitten nu ook lekker buiten met de sproeier aan ;)!!
    Aangesloten op zo'n mini sproei badje van de kruidvat ofzo, en ze kruipen er steeds doorheen heerlijk zeg kind zijn!

@ Bientjuhhh Wat apart he als zo'n medium het goed kan hebben! Ook wel heftig zeg 3 kids en 3 engeltjes je hebt al een hoop kids zo hihi Nou ik duim met je mee dat dit "jongetje" gewoon gaat komen in Februari he!!

@Melek42 spannend zeg nu al een echo hoe komt het dat je hem al zo vroeg krijgt?
    Hier gewoon rond 12 weken is ook wel lang wachten hoor..;) Ik wil dan ook zo'n triple test wie doet dit nog meer??

@Bhappy leuk he als iedereen het weet kunnen ze lekker meeleven en als je een keer misselijk bent extra verwend worden ;)
    Hier is het sowieso handig dat mijn werk op de hoogte is wordt nogal aardig gerookt namelijk!
    En familie en vrienden weten de meeste het ook wel ja..

@Buikjes ik zal binnenkort ook eens een buikfoto gaan maken maar je ziet nu meer oude zwangerschap dan nieuwe..Het zit natuurlijk nog helemaal onderin daar voel ik dan wel de baarmoeder goed zitten.

@Minimouse Irri he die onzekerheid weet je, die krampjes zoals een beetje steekjes als ongesteld zijn horen er nu eenmaal bij dat is dat de baarmoeder gaat groeien...maar bij elk steekje denk je nu o jee zal toch niet..maar eigenlijk is het een goed teken dat je baarmoeder en kindje groeit! Als het niet zou leven zou het dit ook niet doen ;)
    Zolang het geen mega buikpijnkrampen en bloed zijn zit het gewoon goed daarbinnen!

@Kaatje1406 wat fijn zeg dat ze hier rekening mee houden en dat je eerder terecht kan! Is toch een fijn gevoel dat je meer zekerheid hebt! Ik ben ook echt voor VK praktijken met echo apparaten maar helaas niet hier...In een andere buurt hebben ze die alwel..maar ja heb de 2 andere kids ook hier gehad dus..

Nou nog even van het zonnetje en vooral het water hier genieten dan pannenkoeken en werken!

Tot morgen dames
    Groetjes Sanne

6. Prulleke

Prulleke Bekend lid

16 jun 2009
    719
    0
    0
    rustig hier

7. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    he bientjuhhh!

ja idd rustig hier, de hele dag al.

8. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    ik ga zo nog ff slapen, moet straks de nachtdienst in. heb er echt geen zin in.
    ben zo ontzettend moe, kan de hele dag wel slapen. nou ja zijn er maar 3, zal ik wel weer doorkomen.

hierna over 2 weken nog 2 nachten en dan ben ik er vanaf. misschien kijk ik wel of ik de laatste 2 nachten kan ruilen. had er nooit moeite mee maar nu.... echt vreselijk.

9. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Hey dames

Lekker rustig hier! De fam. is net weg. Niet gemerkt dat ik zwanger ben, of tenminste hebben er niks over gezegd. Alleen me tante tegen de kleine meid, dat er wel een broertje of zusje aan zal komen (hihih weten alleen nog niet dat dat in feb. 2010 is). Maar dat komt wel. Verder vandaag harstikke gezellig gehad.
    Alleen beetje veel gegeten pfffff sate met stokbrood en kruidenboter, t was zoooo lekker!!

Morgen naar CB met me meissie, ben benieuwd ;)
    Verder over morgen naar de vk, ben benieuwd hahaha.

Melek Succes morgen!! Zal aan je denken! En natuurlijk veel plezier!
    Voor de andere met echo of intake succes!! En veel plezier!

10. Prulleke

Prulleke Bekend lid

16 jun 2009
    719
    0
    0
    zal wel door het weer komen, al is hier net lekker een bui gevallen eindelijk na al die tijd. maar t waren maar een paar druppels.

morgen weer werken, heb er wel weer zin in :) lekker knuffelen met baby s :) hahahahahhaha.
    mijn tas staat weer klaar, ben benieuwd waar ik weer kom te werken. is altijd weer een verassing.

11. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Heee meiden!

Wil iedereen met de VK afspraken en echo's veel succes wensen morgen!

Bientje, wat voor werk doe je dat je lekker met baby's mag knuffelen! Ben wel beetje jaloers hoor ;) Ik zeg altijd, als ik weer lekker zelf kan gaan werken dan wil ik ook met baby's werken, lijkt me heerlijk!

Hier nog 2 zieken :( Zo sneu met dit weer! Ikzelf ben ook kapot! Had trouwens nog iets vreemds toen ik sliep, ik was half wakker maar kreeg het gevoel dat iemand op mij kwam liggen dus ik probeerde te schreeuwen, en ik hoorde een schor geluidje uit mijn keel komen maar het lukte niet. Echt heel erg eng en vaag!

12. puck24

puck24 Niet meer actief

he meiden, terug van vakantie. Nog niks bijgelezen. Kan iemand mij een update geven?

13. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    sorry, hier even niks vandaag. Ben belabberder dan ooit. Ik mag toch hopen dat ik me morgen op mijn werk niet zo voel.

Hee puck, we zouden eigenlijk een soort samenvatting per week moeten maken he! Elke week iemand anders aan de beurt. Maar op de site kan je natuurlijk ook zien wie er echo's heeft en helaas ook wat slecht nieuws van een paar van de meiden.

Nou zwaai zwaai ik ga weer plat.

14. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Melek en Klusser; Succes en veel plezier bij de echo @Mama25; Succes op het CB @Lala @Sams; Succes bij de VK @Moon; Succes bij de GYN Liefs Silvia

15. schatje1

schatje1 Niet meer actief

hoi meiden,

hier weer een dagje gewerkt en morgen nog een dag en dan weer 1 dagje vrij gelukkig!

kusjes

16. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Vreemd, ik heb gewoon verschillende regels getypt, maar alles komt achter elkaar te staan En ik kan geen smileys meer invoeren, snap er echt niks van.......l

17. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Weet iemand misschien wat ik in godsnaam heb gedaan, want ik kom er echt niet uit..........

18. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    @ Duster, ik heb dat soms ook wel eens, volgens mij ligt dat aan zw. pagina

19. minimouse

wat een rustig dagje hier vandaag op t forum! zijn we niet gewent!!

mijn buikpijn is gelukkig weer over! en heb geen bloedverlies ofzo, dus ga er gewoon van uit dat het goed zit! en wacht af tot woensdag. pf nog 3 dagen... hahaha

20. minimouse

Agenda voor morgen:

6 Maa
    Lala87 + Sams, intake verloskundige

Moon85,
    afspraak gynn

Melek42, 1e termijn echo

Klusser1980,
    2e echo

Deel Deze Pagina