hey meiden zo, toch nog ff snel een berichtje: meiden die weer een echo of hartje luisteren krijgen heel veel suc6. ik mag dinsdag (ben erg benieuwd) gelukkig geen bloed verlies gehad meer gelukkig!...durf eigenlijk nog steeds niet naar de wc te gaan... stel het zo lang mogelijk uit. :S ben wel erg goed misselijk de hele dag. probeer wel echt steeds meer te genieten van de zwangerschap. ik vind het ook moeiljk ik heb aantal meiden die niet zwanger kunnen of het lukt niet. Om het straks weer te vertellen dat ik weer zwanger ben, ik gun het hun ook zo... dat vind ik zo moeilijk om er mee om te gaan. mijn zoontje joppe heeft een prachtige verjaardag gehad!! lekker half taart opgegeten met zijn handen en een berg met kadootjes gehad. het was dus een feestelijke dag voor zijn eerste verjaardag! ff iedereen mee lastig vallen!! lekker boeiend!! haha nou ik ga slapen.. weltruste! mootje
Thanks Duster! Ja, morgen weer een echo, ik vind het rete-spannend. Eens kijken of ik zo wel kan slapen....? Ik ben na dinsdagavond/woensdagavond niet meer online geweest. Was woensdagavond en donderdagavond niet thuis en vrijdag vanuit werk een weekendje weg gegaan tot vandaag. Heb ik veel gemist? Vanaf morgen probeer ik de draad op 't forum weer op te pakken... x Klusser
hoi klusser, nee je hebt niet veel gemist volgens mij, het is erg rustig hier. zeker het weekend zijn er niet meer dan 5 pagina's bijgekomen. valt erg mee dus. lekker weekend gehad? nou slaap lekker en geniet van de echo morgen!
Goedemorgen! Alles goed hier?? Dames die vandaag een afspraak hebben heel veel succes en plezier! @ hier: ik maak me steeds meer ongerust. Het lijkt alsof mijn symptomen allemaal wat afnemen. Vooral mijn borsten doen veeeeel minder pijn en staan veel minder gespannen dan voorheen. Ik baal hier zo ontzettend van Ik ben hierdoor zo bang dat het weer niet goed zit. Ook de moeheid en misselijkheid lijken af te nemen. Gelukkig mag ik volgende week eindelijk voor de echo, maar ik begin het steeds enger te vinden... Fijne dag allemaal. Ik ga naar mijn werk. Heb er echt totaal geen zin in. Voel me veel te gespannen. Maar goed op het werk gaat de tijd wel sneller dan een beetje thuis hangen en afwachten dus het moet maar....
klusser en melek succes en geniet van de echo!!! ik ben kraamverzorgster vandaar dat ik lekker mag knuffelen met baby s hahahahahha
Goedemorgen dames @ meiden met echo's en intakes SucceS!! @ Bientjuhh werkse!! Lekker knuffelen met baby's leuk hoor! Ik wilde de opleiding ook gaan starten, maar ja dat moet nu even wachten. @ hier wel redelijk geslapen, ben alleen misselijk das minder. Verder alweer moe, pfffff. Nou ik ga de kleine ff doen, heeft trekkies. Spreek jullie later!! Werkse voor de gene die moetn werken! Andere fijne dag!
Iedereen veel sterkte en plezier vandaag met de echo's. FutureMama ik kan me voorstellen dat je je ongerust maakt hoor, het is ook gewoon eng!! Zeker nadat het 2x is misgegaan. Gelukkig weet je later deze week meer. Mootje: goed dat je geen bloedverlies meer heb gehad. Ik heb dat ook nog steeds hoor, als ik naar de wc ga. En het bloed verlies is al ruim 3 weken geleden gestopt! Bientjuh: knuffelse! Woensdag echo, toch? Hier alles goed. Heel druk weekend gehad, maar wel leuk. Vandaag lekker weer de hele dag alleen thuis. Ik ga aan mijn fotoalbums werken, ik ben ergens in 2007 blijven steken haha... Best lekker zo'n maandje vakantie Verder had ik weinig klachten, maar gisteren had ik de emesafene niet genomen omdat ik veel moest autorijden. De misselijkheid kwam langzaam terug, maar toch iets minder. Het is iets aan het afnemen geloof ik. Aan de ene kant eng, aan de andere kant is het volgens mij wel normaal bij bijna 10 weken. Na... tot zo maar weer!
ik zit eens naar alle leeftijden te kijken en ik ben wel de oma hier op het forum zeg! (met nog 2 anderen). LOL... Ik kreeg mijn eerste pas op mijn 30e...
Hee veel plezier bij het CB hier in augustus weer aan de beurt en dan moeten ze beide een prikje dat gaat leuk worden En morgen ook toi toi toi bij de VK spannend!!
Het was heerlijk die druppels haha 's avonds is het lekker gaan afkoelen..Ik werk in een keet dus lekker potdicht overdag en een platdak nou het was een verademing hoor Leuk dat je kraamverzorgster bent, zoveel babietjes heerlijk Mijn oudtante heeft het 45 jaar gedaan en dus ook mijn beide dames gekraamd maar is nu al een tijdje met pensioen bij de 2e al..
@BWTJE; Het ligt blijkbaar aan de instellingen van m'n PC. Ik ben nu onder Dirk zijn naam ingelogd en nu doet hij het wel gewoon
je bent niet oud angel de andere waren gewoon vroeg bij ik was 21e toen ik zwanger werd van Bo. Ben nu PAS 27 ik moet ook eens mijn foto s gaan doen. maar als ik dan die stapel zie liggen denk ik,nee doe maar een andere keer hahahhah
gelukkig mag je morgen al! Het is gewoon allemaal goed he!! 8) En misselijk zijn is toch een goed teken he Ik ken het wel ja vrienden die niet zwanger kunnen raken daar ben je dan toch voorzichtiger met je blijdschap vooral als ze nog helemaal geen kids hebben! Feli met Joppe! Heeft dus een leuke dag gehad, wij hebben afgelopen 17 Juni Eva dr eerste verjaardag gehad was ook erg geslaagd
Hee veel succes vandaag met je echo! pfff eindelijk die spanning eraf kom je de echo vandaag wel gelijk hier pronken?