Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ja nog 10 dagen en dat weet ik het ook. Ik ben zeer benieuwd idd. Ik hoop dat het een goede echo word dan kan ik ook lekker op vakantie 20 juli ga ik 2 weekjes naar bruinisse en dan ben iki ook nog eens jarig die dag hoop dat ik wel kan genieten dan. Maar goed we moeten er maar vanuit gaan dat het allemaal goed is en dat het hartje klopt net als bij jullie beeb hihi.

Ben benieuwd naar je foto,s. Ik denk dat je er het beste een foto van kunt maken en die op je pc zetten en dat die in je album hier zetten

2. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    dank je wel, ja zeg het net! wat snel bedankt!

Zal vanavond proberen mijn echo te plaatsen :)

3. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    ninja, jij hebt over 10 dagen een mooie echo, en dan ga jij ook net als ik zitten huilen :)

Ja zal vanavond effe kijken, ik ga nu de stad in met nichtjes!

Spreek jullie vanavond!

KUS

4. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    heb je trouwens een inwendige echo gemaakt of uitwendig? Ik heb nogal een speklaag op me buik(*schaam*) dus ben benieuwd of ze het bij mij goed zien want die man doet geen inwendige echo,s. Ik ben dan alweer 8 weken en 5 dagen als ik die echo laat maken

5. Prulleke

Prulleke Bekend lid

16 jun 2009
    719
    0
    0
    ninja, mijn echo bij dat pretecho bureau is ook uitwendig. en toen was ik 6.4 weken. en ik heb ook een speklaag :)

6. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    oke ik ben eer wat gerust gesteld hihi. Moest jij ook een badlaken meebrengen? Ik vond het wel een beetje raar dacht dat ze van die wegwerp papieren dingen hadden daar voor haha

7. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

hey meiden daar ben ik weer (had werkoverleg) wat een goed nieuws allemaal zeg! helemaal toppie!

ik heb morgen weer een echo in het ziekenhuis en ookal is het maar een week geleden ben ik toch erg benieuwd.

dikke knuf

8. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    GEFELICITEERD MELEK!!!! Nu niet meer zoveel stressen he hihihi (mag wel hoor)... Ben benieuwd naar je echo!

Ninja: een badlaken? Nog nooit gehoord... ze hebben toch altijd wel tissues om die gel weer weg te vegen? Of om op te liggen? Zeker bezuinigingen LOL

9. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

melek gefeliciteerd met je goede echo.

10. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Jeee Melek wat fijn :)

11. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Melek Gefeliciteerd meid met de goede echo!! Nu ff lekker genieten!!

@ ninja hier krijg je onder 10 weken inwendige echo, heb vorige zwangerschap bij 8 weken en 4 dagen echo gehad en was inwendig, en 2 weken later gewoon uitwendig. Vanaf 10 weken (meestal) ligt er ook aan waar je gaat enzo.

@ hier, net terug van het CB sjonge jonge wat was het warm zeg!! Kleine meid heeft behoorlijke groeispurt gehad, is nu 70 cm en weegt 6365 gram! Helemaal trots! En loopt met sommige dingen al voor, kids van 12 maanden doen wat zij al doet!
    Ben trots op haar. Zo moe van de indrukken, ze is in slaap gevallen in de box. Mijn kleine grote meisje!

@ bientjuhh lijkt mij ook best spannend hoor als je het echt alleen moet doen (bevalling dan en je begeleider beneden is) Maar toch ook ontzettend mooi!

12. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Melek; Gefeliciteerd met je goede echo. Jij bent toch van 19 naar 17 febr. gezet? Ik juist van 17 naar 19

13. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Mama25; Mooie cijfertjes! Fijn dat ze het zo goed doet

14. mamastarlight

mama: uit interesse, gaat je vriend mee morgen?

15. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ik kom jullie even gedag zeggen, we vertrekken over drie kwartier :)
    Een week geen forum!!
    Maandag de 13de komen we terug, en de dag erop meteen onze weede echo, spannend allemaal!
    Ik wens jullie een fijne week toe, en tot volgende week!

Liefs, Miranda

16. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ VM: Fijne vakantie, geniet ervan!!

@ blondsteenbokje: nee hij gaat niet meer, waarom weet ik niet, maar op de een of andere manier lijkt hij zijn leven zo prima te vinden :s snap het niet meer hoor :(

17. mamastarlight

vici: veel plezier! lekker genieten!

Mama: auw...dat moet pijn doen. knuf! lijkt mij heel erg lastig. je kan bij mij terecht hoor!

18. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Jeetje lig weer 21 pagina's achter. Eerst maar eens bijlezen.. Ga ff in het algemeen reageren, anders is het niet te doen...

Mooie echo's voor een aantal lees ik, super!

Lees allemaal misselijke dames. Zaterdag had ik er ook last van. Te lang niets gegeten en toen ik het avondeten voor me had staan, had ik na 1 hap geen trek meer. Bah, heb vervolgens lekker op de bank gelegen..

Jeanne, welkom hier en gefeliciteerd!

Hé Angelsfire, als jij de oma bent, wat maakt dat mij dan wel niet haha!

Mensen met echo's of afspraken vandaag: succes!

19. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ blondsteenbokje, ja dat doet idd pijn! Bedankt...

20. Wendy06

Wendy06 Actief lid

26 jun 2006
    437
    0
    0
    Velserbroek
    Hallo allemaal,

Ook ik ben een februari 2010 mama. Ik ben uitgerekend op 25/2 en heb al een dochtertje van 2 jaar.

Ik voel mij redelijk. Soms beetje misselijk en moe.
    Ik kan niet wachten tot ik naar de VK mag en mijn eerst echo heb!! :)

Groetjes

Deel Deze Pagina