@ Liedel, heb je dan niet dat je blij bent dat je nu kan voelen hoe het is als je kindje direct bij je komt na het geboren is en niet meer weg hoeft? Ik keek hier juist heel erg naar uit, en was blij toen mijn vliezen gebroken waren. Helaas liep het anders uit, maar ik was heel blij toen ik hoorde dat ik normaal mocht bevallen! Nu mag ik het niet meer, helaas maar van de andere kant ook gelukkig maar dat verhaal bespaar ik je! Ik zal dus nooit weten hoe het is als mijn kindje geboren is na hard werken en het gevoel wat daarna vrij komt, en hoe het is om meteen me kind bij me te hebben zonder eerst gehecht te worden en evt. op de uitslaapkamer
Ik had bij de 1e ook angst hoor! Ik was eerlijk gezegd heel blij dat het een keizersnede werd, maar ik was totaal niet voorbereid hoe dat zou zijn. Dacht appeltje eitje, maar niks bleek minder waar! Ontzettend veel last van die snee en heb 4 dagen in het ziekenhuis gelegen zonder dat ik de eerste dagen zelf mijn kindje kon pakken, luiertje kon verschonen of in bad kon doen zelfs! Dit kon ik pas toen ik 2 dagen thuis was! Zo jammer! En wat ik nog het ergste vond was dat ik na de keizersnede eerste 1 uur op de uitslaapkamer heb gelegen (terwijl ik een ruggeprik had gehad) en dus niet bij mijn kindje ben geweest en zij aangekleed werd door mijn vriend en de oma's waren er wel bij! Ik heb niet eens kunnen vertellen hoe mijn kind heette want dat had hij al vol trots gedaan (hoezeer ik dat ook begrijp hoor, maar was er toch liever zelf bij geweest). Daarom was ik dus zo blij dat ik het wel normaal kon gaan doen, hoe eng ik het ook vond. Maar ja helaas mocht ook niet zo zijn, en nu word het weer een geplande keizersnede, maar nu ben ik wel blij eigenlijk...
@Wendy; Heb je geen recht op WW? Ik ben na mijn vorige zwangerschap ontslagen wegens bedrijfseconomische redenen en heb nu WW. Hoop natuurlijk ook eerder een baan te vinden, maar ben toch erg blij dat er ´n uitkering bestaat
Zo zielig, mijn zoontje heeft 39,5 graden koorts! Moet wel eerlijk toegeven dat ik gelijk de schrik heb van "het zal toch niet die mexicaanse griep zijn he..." als ie morgen nog koorts heb ga ik maar ff bellen, hij klinkt ook niet echt gezond. Net een koffiepot en een zeehondje als hij hoest
*zwaai zwaai* alleen laatste 5 berichten gelezen. Zal wel veel gemist hebben dit weekend. @ welkom nieuw zwangeren!! Kom even mijn 'gezicht' laten zien. Van het weekend mijn ouders verteld dat we een kindje kregen. ERG leuk om te doen. Vanavond zijn ouders en dan de rest pas na de echo over 2 weken. Krijg soms wel een benauwd gevoel... wat als we dadelijk 'loos' zwanger zijn, het hartje niet klopt... maarja dat duurt even en dan is het weer weg. Verder morgen alweer 9 weken! WAVE voor allemaal die nu 7/8/9/10 weken zijn! En succes voor diegene die vandaag een echo hebben gehad of morgen hebben! Doei doei
Hier ook een ziek kindje, alleen heeft hij geen verhoging. We zijn er vorige week al mee naar de dokter geweest, maar die houdt het op verkoudheid. Maar het is nu al meer dan 2weken aan de gang. En de laatste 2dagen is hij heel jengelig :x
Heee Laidie, ja spannend he het vertellen voor de echo. Toch hebben wij het ook steeds gedaan, dit keer probeer ik het voor me te houden... Maar ja mijn buik groeit wel sneller dan bij de eerste 2 dus hoop het verborgen te kunnen houden. Misschien is het het zomergriepje dan wel, bedankt in ieder geval voor het reageren! Toch ga ik bellen morgen als hij nog zo is, tenminste als zijn ademhaling nog steeds zo klinkt in combi met koorts....
Ja hier ook flink moe hoor..maar elke keer tot 2h 's nachts werken draagt hier ook wel aan bij..vanaaf nog..en dan dagje vrij! Zojuist ook met zijn alle boven even een dutje gedaan maar ik blijf moe..
Duster, Marcus werd ook jengelig 2 dagen voor hij ziek werd! Zie ook dat hij erg kwijlt dus er zal wel een hoektandje aankomen. Weet nog bij me dochter dat die ook veel pijn deed!
Nee dat werkt zeker niet mee! Mag je straks je uren wel inkorten? En ik kan ook de hele dag wel slapen!
Bij een vroege echo moet je een volle blaas hebben, zodat de darmen niet in de weg zitten! Je moet dan zo'n 1.5 voor de echo gaan plassen en dan binnen een uur een halve liter water/thee te drinken! (geen koolzuurhoudende en bij warm weer nog meer drinken!) En dan is de kans van slagen van een echo aan de buitenkant beter Anders moet het alsnog inwendig.. Ik heb het zelfs bij 6 weken voor elkaar gekregen dat je het van buitenaf kon zien..maar bij een inwendige echo zag je het toch beter en meer!
@ BWtje, zie dat jou oudste na de vakantie naar school mag, spannend! @ BSB, veel plezier met de echo morgen! En nee vooralsnog niet van plan om ook nog eens ziek te worden, die misselijkheid is wel genoeg