Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @muurtje heb je al foto'tjes meegekregen?

2. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Bloem, ja hoor :D ... is mij ook gelukt ;) ... Maar ik zou beginnen met een gewoon zwangerschapsboek ...

'Zwanger' is een hele leuke vanwege de goeie wekelijkse ontwikkeling (een vrij groot boek, ruim A4 formaat)

'Veilig zwanger' is wat informatiever ...

3. Ik heb al zo'n hele dikke naast m'n bed liggen en daar lees ik elke avond een stukje uit. Mijn vriend heeft van mij het boekje: vaderschap voor beginners gekregen en daar leest hij elke avond in, zo schattig!

4. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Cyste zou geen probleem hoeven te zijn. Komt namelijk vaker voor. En hij verdwijnt vanzelf als het goed is.

Hartje, klopt. Kan zijn dat we 2 dagen te vroeg zijn. Dus volgende keer nog een poging.

@ Bloempje eigenlijk had ik dit wel verwacht. Ik had natuurlijk gehoopt op de 6 wk te zitten. Maar dat is niet zo erg.

Het is nu ongeveer 3.8 milimeter.
    Ik heb, nu ik de foto weer ff bekeken heb. Voel ik mij wel beter.

5. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Oh Bloempje!
    18 juni 14.00 uur.

6. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    MUUR, Volgende week ben je emotioneel van het zien van dat flikkerende hartje!

*KNUF*

BLOEM, ik zie het voor me ;) ... ziet er schattig uit :D ... mijn lief heeft vrijwel niets gelezen, maar bestookte mij vrijwel iedere avond met vragen :)

7. Kun je de foto inscannen en in ons fotoboek zetten? Kunnen we allemaal naar je frummel kijken.

8. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Muurtje: Spannend hoor, de volgende keer is er vast een kloppend hartje te zien!!

Ik heb mijn dochter ook BV gegeven en wil dat bij deze ook weer gaan doen. Eigenlijk geen problemen mee gehad.
    Verder heb ik ook veel boeken over zwangerschap, ondanks vorige zwangerschap, kijk ik er toch nog in hahaha

9. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mama, ik kijk ook weer hoor ... heerlijk :D

10. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Ja echt leuk, ondanks dat we het weten ;) Echt super!!

11. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ik ga de foto ff in mijn album zetten.

12. Ben er weer vandoor, kijk vanavond nog wel even of er nieuwe dingetjes voor onze site zijn.

@muurtje, scan je je frummel even in??

13. Wat een klein frummeltje! Vind je het goed als ik ze in het album van onze site zet?

14. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Zo, de foto staat er (2x)

@ Bloemetje! Trouwens... hoe kan ik een foto uploaden op jouw website? Da's wel gaaf natuurlijk.
    Heb ik mij trouwens al officieel aangemeld? En anders bij deze!
    KNUF!

Ik ga er gewoon helemaal van uit dat volgende week een hartje klopt!
    Ik moet mijzelf voorhouden. Het merendeel van de zwangerschappen gaan goed! Dus! Zow!
    (Het lijkt wel anders omdat meestal de vervelende verhalen juist verteld worden. Maar de positieve een stuk minder...)

15. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Bloempje! Helemaal goed! Top!

16. Zo is het muurtje, gewoon positief blijven! Het gaat hartstikke goed. Je foto's staan al op de site heb ze uit je album gekopieerd.

Tot vanavond x Bloempje

17. puck24

puck24 Niet meer actief

hey meiden,

ik ben ook wat meer misselijk. Kan geen vlees meer zien. Vanmorgen bijna gaan spugen maar kon me nog niet inhouden.
    Ik moet ook steeds wat eten ommaar niet te misselijk te zijn. Geeft wel vertrouwen haha

18. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    Hey
    @muurtje: Fijn hoor zn foto :D

alle meiden die er weer bijgekomen zijn gefeliciteerd!! lijkt wel een babyboom :p

Nou dokter zou nog bellen... nog niks gehoord!
    IK wil wel een afspraak maken... want ik ben erg benieuwd hoe ver ik nou zal zijn alleen als ik echt nog niet zo ver ben dan kunnen we net als muurtje geen hartactiviteit zien.

ik ga joppe ff katheteren... net thuis van werk ben bekkaf...
    zijn er meer mensen die minder thee drinken... ik heb bij de tweede zwangerschap maar vier kopjes gedronken perdag...
    maar ben nogal thee leut vooral aarbeienthee.
    het valt zo op als je minder thee drinkt.. :p

gr. mootje

19. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Nou, ik ben weer helemaal het meisje!

Manlief had, bij het verlaten van de vk, gezegd. Je zit mooi op schema. Dat drong op dat moment niet door. Maar hij heeft helemaal gelijk!
    En als ik nu dus naar de foto kijk. Ben ik helemaal bij!
    En dat het hartje nog niet klopt... Dat komt wel.

@ Puck. Lastig dat je zo heftig misselijk bent! Jakkie bah! Heb ik vandaag voor het eerst echt heel heftig gehad. Maar nu is het over. Succes! Puck!

@ Mootje, bij 3 weken en 6 dagen is er zeker nog geen hartslag te horen... helaas!

Deel Deze Pagina