Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Muurtje, bloempje83 & minimouse
    Als je hem op deze site zet of in je album zetten hun hem op de feb. site.

2. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

begrijp ik! moet ik ook nog doen

3. minimouse

minimouse Niet meer actief

en dan is het ook handig 1 van ons ff een berichtje te sturen dat de foto er op moet :) hihi

4. mamastarlight

begrijp ik meis maar voor mij geldt dat ik ze nog even bij elkaar moet verzamelen :D

5. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Ja hahah idd handig,

@ minimouse heb je pb gestuurd met nieuwe afspraak vk

6. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Melek, het is heel makkelijk om je foto's hier in een album te zetten, gewoon via gebruikersinstellingen. Dan heb je aan de zijkant een menu en daar staat foto's of fotoalbums. Als je daarop klikt kan je een album aanmaken, en daar foto's in uploaden. Het handige daarvan is dat je heel makkelijk een plaatje vanaf daar kan maken in een bericht hier op het forum (dan moet je wel reageren via de uitgebreidere opties en niet bij snel reageren, dan krijg je een symbooltje met een bergje, of je kan het als attachment bij het bericht doen, dan krijg je een thumbnail waar je op kan klikken).

7. minimouse

minimouse Niet meer actief

he dames, ik ga er weer vandoor.. begin weer de kriebel voor morgen te krijgen!!! heb pas om half 4 de echo dan. en moet de hele dag of mn neefje van 1,5 passen. dus dat is wel gezellig.. beetje afleiding. en dan past de buurvrouw even op, als ik naar de 'tandarts' voor controle moet, uhm echo. hihi :D

ik zal nu naar mn werk. doeidoeii

8. Prulleke

Prulleke Bekend lid

16 jun 2009
    719
    0
    0
    t knalt hier goed... brrrrrrrrrr

9. Prulleke

Prulleke Bekend lid

16 jun 2009
    719
    0
    0
    succes morgen mini mouse!!

ik mag om 13.30 :)

10. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    @ BSB, Mootje en kaatje: GEFELICTEERD met de mooie echo!

@ mama, wat leuk dat je zwanger voelde ;) Hmmm ik ben ook wat zwaarder dus ben benieuwd wat ze bij mij gaan doen, ik heb trouwens 2 wat kleinere baby's gekregen ondanks dat...
    Oh en wat spannend zeg je verhaal dat je misschien toch langer zwanger bent, of een tweeling!!

@ evenstar, troost je hier in Amsterdam krijgen we ze pas met 12 weken!

@ Dennismartine en Mir555, wat naar dat je gewoon niks kan doen als je geen bewijzen hebt zeg! Soms lijkt het allemaal veel makkelijker dan het dus in werkelijkheid is...

@ Mezelf, ben kapot! Net in slaap gevallen op de bank toen Marcus lag te slapen (nog steeds trouwens) en Lisette ging rusten op bed (en ook in slaap is gevallen). En ik werd me toch moeilijk wakker!

11. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Ik weet niet of het hier al bekend is, maar ik las dat de echo bij DrewB niet goed was. Een zogenaamd 'windei'. Raar woord is dat toch. Ik vind alleen dat ze deze conclusie wel snel nemen bij 6,4 weken of ligt dat aan mij? Niet dat ik er echt verstand van heb, maar goed. Ik dacht dat je dat pas met zekerheid na 7 weken kon zeggen. Toch wil ik haar ook via deze weg nogmaals sterkte wensen. Het is nu al voor de 3e keer fout gegaan bij haar. Heel erg triest :(

12. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    zo ik heb heel hard gewerkt: kasten opgeruimd enzo haha heerlijk. Nu ff bijkomen.

Ik heb me trouwens voorgenomen om zo lang mogelijk zwanger te blijven. Dit is de toch de laatste keer. De eerste kwam 10 dagen te laat en dat vond ik vreselijk. Bij de tweede ging ik daar ook van uit en die kwam op de uitgerekende dag. Was helemaal overdonderd omdat ik het nog zo vroeg vond hahaha... Dus nu ga ik weer voor minimaal 41 weken! LOL

13. mamastarlight

weet ik toch niet meer wat ik wilde schrijven...o ja mini: veel plezier morgen voor dat ik het evrgeet te zeggen!

Sassa, dank je. jij rustig aan vandaag!

onzekerheid: heel herkenbaar!

14. Biejie

Biejie Bekend lid

12 aug 2008
    723
    0
    0
    Hallo meiden,

Ik ben er ook weer eventjes!
    Wat fijn dat het (over het algemeen) wat goed gaat met iedereen!!
    Een aantal zijn erg misselijk lees ik, dat is wel balen. Het goede nieuws is dat het niet heel erg lang meer zal duren, straks na 12-13 weken krijgen we energy-burst (toch??!) lijkt me wel wat ;)

Trouwens, 14 juli heb ik een afspraak voor de 1e echo! Ik zie er erg naar uit, maar het is ook wel een beetje spannend.
    Wil iemand dit bij de afspraken zetten? Bedankt!!

Liefs, BarbaBeer

15. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Wat is een windei als ik vragen mag?

16. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Hahaha ik wil jou nog wel horen dan straks met 41 weken ;)

17. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Pfff ik heb er koppijn van zal ik je zeggen! Maar ben wel blij dat ik af en toe ff mijn oogjes dicht kan knijpen hoor!

18. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Haha ja dat klopt dat je na de 13 weken, 2e trimester, je beter gaat voelen!

Hahahha moest net weer even terug denken en lachen over mijn achterlijke schoonmaakwoede de vorige keer! En dat ik de laatste dag toen ik voor de zoveelste keer harde buiken had zonder uitkomst (dacht ik toen) het trappenhuis hier wilde gaan beklimmen tot de harde buiken in weeen om gingen zetten, whahahahaha, achter-lijk!

19. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Sassa ja idd spannend, kan niet wachten tot ik eindelijk een echo heb! En tja over de extra controle, komt ook doordat Jaylinn een behoorlijke meid was, 3670 gram & 51 cm bij 38 weken en 2 dagen. Daardoor krijg ik ook extra controle en omdat de uitdrijving wat langer duurde.

20. Biejie

Biejie Bekend lid

12 aug 2008
    723
    0
    0
    Haha! Schoonmaakwoede is stiekem ook wel praktisch ;) Nu ben ik echt gevloerd na een werkdag, dus schoonmaken schiet er een beetje bij in:):)
    Maar voelde je je helemaal goed tot aan de bevalling, lijkt me heerlijk namelijk!

Deel Deze Pagina