Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Hey

Net gegeten, maar pfffff niet echt goed bevallen. Ben er gewoon misselijk van!
    Ga zo maar ff een warm bad nemen met me dochtertje!

Thee drinken... ja drink het nu alleen 's ochtends, en idd ook vooral aardbeienthee. Maar denk dat ook beetje aan het weer ligt, als het kouders is drink ik veel meer thee.

@ Muurtje, Zie je nou wel, mooi op schema dus dat kloppende hartje is er volgende week gewoon!

2. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Dankje wel mama25!

trouwens allemaal bedankt voor jullie lieve woorden! KNUF!!!

3. Daar zit ik dan met mijn bordje achter de laptop. Vriendje moet overwerken, maar kan ik tenminste lekker met jullie kletsen ;) Als hij thuis is zal hij ook wel willen internetten.

4. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Hahha ja dat kan natuurlijk ook.
    Ik ga ff mijn dochtertje naar bed brengen, daarna ben ik er weer!

Eetse he? ;)

5. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
  6. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

7. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Sorry dat ik niet gelijk reageerde. Kreeg weer telefoon. Ivm echo. Moest weer uitleg geven. hihi

8. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Ow hahah geeft niet hoor! alweer beetje bijgekomen van de echo?

9. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Hallo mama's in spé,

Allereerst iedereen van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap :)

Ook ik wil me bij jullie aansluiten. Ik ben Silvia, 30 jaar en mama van Matthijs (nu bijna 10 maanden) Ik heb vandaag positief getest en zal uitgerekend zijn rond 17 februari (ik had een onregelmatige cyclus) Op 30 juni heb ik onze eerste afspraak staan bij de Gyn.

Groetjes Silvia

10. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Hey Silvia

Gefeliciteerd!!
    Welkom zou ik zeggen ;)

11. schatje1

schatje1 Niet meer actief

eey sil!

echt leuk dat we weer tegelijk zwanger zijn! :)

en wat heb jij snel een afspraak bij de gyn..?

kusjes

12. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Anamie, veel sterkte meid, en een dikke knuf.

13. Sylvia, waar kom je vandaan? Dan zet ik je op de lijst!

14. puck24

puck24 Niet meer actief

Muur, bij mijn eerste kindje had ik exact hetzelfde te horen gekregen met die echo. Ik was ruim een week terug gezet dus dat betekende in mijn geval of het groeide niet goed of was korter zwanger een week later had ik zo een prachtig kloppend hartje dat de tranen over mn wangen rolde.

15. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Schatje; Leuk hè 2 kindjes van dezelfde leeftijd :) Ik sta onder volledige controle van het ZH ivm mijn vorige bevalling/KS. De HA zei dat ik 'n afspraak moest maken voor over 6 weken, maar in het ZH zeiden ze dt ik bij de 7 à 8 weken al kan komen. Ik vind het ook erg vroeg, maar ben er wel erg blij mee ;)

X

16. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Bloempje; Ik kom uit Rijen (Noord-Brabant)

17. Welkom! Je staat erbij! zie de link in mijn onderschrift voor onze site. Hier verzamelen we alle info over de februari mama's.

18. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Zo daar was ik weer. Een dagje werken en er is flink gekletst!

Leuk dat mensen dingen over de zs bijhouden. Mij zou dat nooit lukken, had vroeger ook al moeite met een dagboek. Nu heb ik wel van mijn dochter haar eerste jaar een dagboekje bijgehouden, wie er op bezoek kwam, wat ze al kon en dergelijke. Dus dat wil ik bij deze kleine toch ook weer doen. Ah lees dat Salapio precies hetzelfde heeft gedaan en doet!

Leuk een eigen site! Zie dat er al een paar mensen hun best hebben gedaan.

Klusser: groot gelijk dat je niet bent gaan trainen, helemaal als de competitie toch al is afgelopen.

Blondsteenbokje, hier de gravitamon vitamines.
    Bloempje vind jouw site inderdaad ook erg mooi eruit zien.

Muurtje, mooie trouwfoto's en super jurk!

ViciousM, TB of ZB. Het ligt aan je medische situatie of je het zelf kunt kiezen. Je overlegt het iig met de vlos of gyn.

Salapio, heb bij de eerste ook een bv cursus gevolgd bij een lactatiekundige, erg veel aan gehad. Was een stuk minder onzeker dan ik denk ik anders was geweest. Dus zeker een aanrader! En super dat Mirre nog steeds bij je drinkt (hier na ruim een jaar op aangeven van dochter gestopt).

Sabrien, Bibi23, ninja2, mama25, duster2000, welkom en gefeliciteerd!

Muurtje: het blijft nog spannend dus! Nu is het volgens mij ook te vroeg om een kloppend hartje te zien op deze termijn toch! Dikke knuf iig en ik duim alvast voor volgende week!

19. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Hé Bloempje,

Wat een leuke site. Kan ik er zelf ook dingen invullen of gaat dat allemaal via jou?

Hier heb je alvast wat meer info: Ik zal in het ZH bevallen en wil BV gaan geven. Verder hebben wij 30/06 de eerste afspraak bij de GYN

X

20. IK ga even bij mij moeder op de koffie, maar weet iemand misschien hoe het zit met MvM testen? Ik krijg morgen een mevrouw van MvM thuis, maar ben dan nog maar 1 dag overtijd? Heb ik dan wel een positieve test denk je? Maak me een beetje ongerust. Doei, tot straks x

Deel Deze Pagina