wat een nare reactie op je werk Sassa, vreselijk he? Al dat onbegrip... als niemand meer kinderen kreeg, konden zij later niet met pensioen hoor. Jouw kids gaan werken voor hun oude dag IEdereen heeft er baat bij dat er kinderen geboren worden! Leuke foto bien! Zo, nu ben ik echt weg.
ik heb maar 2 weken vakantie haha maar ja we gaan lekker 2 weken naar bruinisse. naar auqadelta samen met me schoonouders schoonzusje en vriend en hun tweeling van 18 maanden. Dus dat word een lekkere relax vakantie. Ik hoop dat het mooi weer is dan. en dan 10 weekjes werken en dan heb ik weer 2 weken vakantie en dan ga ik lekker met me vriendje naar disney. Nog mooi een keer op onze jaarkaart voor dat de kleine er is. En dan zal ik moeten gaan afkicken haha. wat zijn jullie vakantie plannen??
hahaha ja en mezelf kennende komen er nog wel 32 (gemiddeld 1 per week, uitgaande van 42 weken zwanger zijn )
ninja, ik heb geloof ik neit alles meegekregen, maar ga je nu bijna op vakantie? Wij zijn in juni al geweest.
hahahahahah dacht vorige week te lezen dat het de laatste verandering zou zijn??? dank je voor de complimentjes. ze lijken ook veel op elkaar, allemaal dezelfde ogen,dezelfde soort en kleur haar. en allemaal op papa doen we nu een klein sabientje?
Ik hoop dat ze op mijn werk toch anders gaan reageren. Wat een *** die collega van jouw. Er is nu ook een meisje die zwangers is en is nu met verlof alleen zei is van de receptie en ik ben kok dus wel iets anders maar op haar heeft iedereen ook wel leuk gereageerd. Dus ik ben benieuwd
@ Angelfire, whahaha! Ik verander m vast ook nog wel een paar keer. hihi... @ Mama 25 wat een schatje! OH!!! Ik ga ook ff naar mijn kindjes zoeken... moment @ Ik kom hier niet weg... hihi geen probleem... heb trouwens net ontdekt dat ik raketjes wel lekker vind om te eten. hihi Maart niet bepaald gezond. hihi
lief mama!!! wat een ondeugend koppie ik ga proberen te slapen. mijn benen eens goed insmeren, misschien blijven ze rustig vanacht wat een rot gevoel blijft dat. de vorige keren alleen op het eind gehad. dat voorspelt wat voor t eind tot morgen!! xxx
@ Sassa, oh! Lisette heeft hele mooie ogen! Wat een lange wimpers! Dat wordt echt een hartenbreker. hihi
raketjes zijn niet erg hoor, hebben niet zoveel calorieen kijk maar eens op het lijstje van ola en hmmmm ijs......... vooral waterijs hmmmmmmmmmmmmm nou ga ik echt