Ja precies, geen kind is hetzelfde! Zit trouwens te denken om een draagdoek aan te schaffen bij draagdoek.nl en zie dat je ook vanuit die draagdoek kan voeden. Dat zal het misschien ook een stuk makkelijker maken... Nou ja ik probeer het gewoon weer!
Het zijn 2 meiden. Ja ze is met spoed gelaserd in leuven. De operatie was geslaagd en een paar dagen daarna leek het vruchtwater niet goed te zijn. Ze moest ook echt bedrust nemen omdat ze veel kans had op een vroeggeboorte door de operatie
Wat een poepiesnoeties zeg ninja! Toch heeft het wel wat een tweeling! Ondanks dat ik laatst zei dat ik ze liever niet heb, hahahaha!
ja dat heb ik ook hoor haha. Als ik bij me peetkindjes ben vind ik ze echt helemaal geweldig en hou echt super veel van ze. Ik heb echt respect voor me schoonzusje hoor want het is echt wel veel werk 2 kleintjes. Dus ik heb er ook liever 1tje hihi.
nee ik heb geen vergrote kans op een tweeling bij ons zit het helemaal niet in de familie. En bij mijn vriend ook niet. Zijn zusje heeft ook een een eiige tweeling en dat is niet erfelijk. Gewoon een foutje van de natuur zeggen ze haha
Hahaha ja 1 eiig is eigenlijk 1 eitje dat zich in 2en deelt, best bijzonder als je er zo over nadenkt!
Goedemorgen meiden, kom even snel m'n echo showen en dan snel naar het werk! Ben te laat! Heb vanacht moeten overgeven dus voel me niet zo fit vanmorgen.