ninja: kan ik niet hoor ik lees terug en kopieer dan elke pagina de tekst die ik heb willen antwoorden. Bwtje: slaap ze, ben jaloers op je pfff Evenstar: lekker thuis "werken". we gaan vanavond ook naar de ikea! ikke blij!
Die lijst wordt toch niet meer gebruikt of wel? Kan die eigenlijk niet gewoon weg..want de echte lijst is mega lang Een link is dan toch voldoende neem ik aan??
Welkom nieuwe meiden! Volgens mij twee, tonka en linnda? Te lui om weeeeer te bladeren.... hihi 'werken' idd. Ahum. Zo lekker geconcentreerd, op de bank met een poes die ligt te spinnen (we hebben er twee, zo lief), en tv aan... urgh. En ik merk helaas nog geen positief effect van de seabands...
hihi dank je! Ja krap 4 uurtjes slaap is echt te weinig voor me als ik vanavond weer moet..Ik heb de afgelopen dagen aardig wat slaap gemist.. En zo heb ik toch een beetje voordeel dat mijn mannetje ziek thuis zit Nou dames nog een voordeel ik kan nu lekker met de auto Sem ophalen! Ipv met de fiets de regen trotseren hihi Ik ga er vandoor! Misschien nog tot straks en anders morgen Tot klets!
@ Nieuwe meiden, ik zou je gegevens even naar Muurtje, Minimouse of Bloempje83 sturen in een pb, dan kan je op de echte lijst (dat is een webpagina, zie mijn onderschrift).
Misschien moet ik dat ook maar gaan doen haha. Wel een voordeel dat ik ziek ben is dat ik vandaag actief kan meekletsen hihi. Ik moet deze dag thuisblijven zelf betalen. Eerst ging het van me overuren af maar nu hebben ze weer een wachtdag die van je loon afgaat ingevoerd. Maar ik bvoel me best lullig dat ik nu ziek thuis zit. Waarschijnlijk moeten andere nu voor me invallen. Maar ja normaal zou ik me niet snel ziek melden. En andere doen het ook en toch zit het me niet helemaal lekker
Haha, Ninja ik onthou ook niet alles. Open altijd het kladblok op de computer en reageer daarin. En kopieer dat op het eind hier naartoe.
Ga zo mn dochter uit bed halen, die was nog erg moe vanochtend dus heeft na de fruithap nog lekker geslapen. En dan even boodschappen doen, dus mss tot later!
@ hier ook ongi krampen en trekkerig gevoel in me buik, heb ook totaal geen energie vandaag. Maar ja, hoort erbij. 't groeit Verder ook misselijk, blehhhh. Owjaa en moe... enne met lopen erg veel last van me liezen en stuitje, vervelend gevoel.
Hier gisteren precies hetzelfde! Vandaag misselijk, ondanks die seabands. En doodop. Pfff. Ik ga maar es uitnodigingen voor de bruiloft in enveloppen doen Ik zat nog te denken... Ik mag toch hopen dat er nu niet nog meer vlindertjes bijkomen in deze groep, het is zo'n schrik elke keer zo verdrietig en oneerlijk!!!
evensar: misschien somme vraag maar wa zijn seabands...?Snoepjes tegen de misselijkheid ofzo..heb er nog nooit van gehoord. Mn dochtertje ligt lekker op bed, was moe en hangerig..volgens mij komen de laatste kiesjes door...nu ff lekker met een kop thee en boteerham en nieuwe labtop op de bank..hihi
sorry voor de vele ypfoutjes trouwens..moet nnog erg wennen aan kleine toesenbord..hihi...als je sommige berichtjes van me hardop voor zou lezzen lijk ik wel dronken met al die typfoutjes
mijn zoontje kwam net stikmoe van school (wennen) dus die gaat naar de bed. De jongste ook. En mama ook... pfffff..... Tot straks!