ik ben wel ontzettend moe net geslapen van 7 tot nu het is dat ik wakker gebeld werd normaal slaap ik nooit. ook last van diaree en wat maagpijn nu ofja meer steekjes
:x Ik wil slapen maar mijn nieuwe onderburen SCHREEUWEN Is er voetbal op tv of zo, ik heb het gevoel dat ik in een stadion zit.
Ohh dat is inderdaad op zn zachts gezegd K U T!! ik heb gelukkig een oud buurvrouwtje die ik af en toe even wat aandacht moet geven door even langs te komen voor een babbeltje en als ze over de schutting staat te schreeuwen, maar verder is ze wel aardig hoor! hahaha
Wij hebben ook van die geweldige buren qua voetbal. Jochies zijn het ('studenten' vinden zij, wij vinden 'kleuters' of hooguit 'pubers' en dan zijn we aardig ). Ze voeren geen bal uit overdag, zitten alleen maar te schreeuwen, en met voetbal is het echt ergeren. Wij liggen er ook vroeg in hoor, ik voel de moeheid af en toe goed toeslaan. Wat ik vooral irritant vind, is dat ik er steeds uit moet voor kleine miniplasjes. Ik moet heel nodig, maar tis amper wat! Dat wordt nog interessant met het plas geven voor MvM. Want ik werk gewoon fulltime, en kan het niet meer zo geweldig ophouden tot thuis
@ViciousM; Balen van de lingerie :x @Muurtje; Wat gaaf dat jullie een leuke babykamer hebben gevonden. Maakt toch helemaal niks uit dat het vroeg is. Jullie zijn iig mooi op tijd Wat heb ik toch een beroerde nacht achter de rug. Ik lag al om 21uur op bed, maar sliep pas tegen 23u30. Daarna heb ik ook elk uur vd wekker gezien en van 3 tot 4u30 heb ik zelfs de hele tijd wakker gelegen :x Ik denk dat het door de opwinding komt Iedereen een fijne (werk)dag!
Ikk moet mij bij jullie melden hahahahahaha, dus bij deze. Ik voel mij helemaal gelukkig, maar vindt het wel erg eng! Mijn cyclus is langer dan gemiddelt, dus weet niet precies wanneer ik uitgeteld ben, de 1e of 2e week van februari. Hopenlijk kunnnen wij nog veel kletsen
Een hele goeie, vermoeide, morgen. Ik vind mijn nieuwe buren NIET leuk Ik geloof dat ik rond 23.30u pas in slaap viel! Nou ja, probeer de dag maar door te komen dan, morgen gelukkig vrij! Fijne dag allemaal.
Goedemorgen, allemaal! @ bhappy, Welkom!! En gefeliciteerd met je zwangerschap! Hier een beroerde nacht gehad. Ben erg misselijk geweest, en toen me ogen open deed kwam het weer ff terug. Maar ja, ze zeggen dat het erbij hoort. Bij mijn dochter was ik ook wel misselijk maar niet zo snel en erg als nu. Net zoals ik nu erg moe ben, kan alweer slapen. Nou voor degene die moeten werken: Werkse Alle andere een fijne dag gewenst! Groetjes Mama25
bhappy, welkom en gefeliciteerd! Alle slechte slapers: dikke knuf! Hoop dat het vannacht beter gaat...
Kan het ook zijn dat je in vlagen misselijk bent? Ik ben al 2 ochtende op rij INEENS kots en kots misselijk en zodra k dan wat thee op heb gaat het langzaam weg en komt het de rest van de dag voel ik me goed!
@ puck24: Vlagen van misselijkheid kunnen ook hoor, had ik tijdens me vorige zwangerschap ook. Het ene moment niks aan de hand en ineens kots en kots misselijk. Sterkte, en succes met werken
Je kunt de extra regels tussen je banner en de tekst weghalen, die tellen ze namelijk ook mee, dus gewoon alles onder elkaar zetten. @Bhappy: welkom! heb je wat meer gegevens voor ons zodat we je op de lijst kunnen zetten? Zie link in mijn onderschrift.
Bah stond vanmorgen op met hoofdpijn! Vanavond komt een mevrouw van MvM en omdat ik me zorgen maakte om het testje heb ik vanmorgen zelf nog maar een testje gedaan en m'n streepje is netjes donkerder geworden, dus ben weer gerustgesteld! Hebben jullie dat ook dat je bang bent dat je tweede streepje op een dag weg is???
over de misselijkheid, vorige keer was ik de hele dag door misselijk, nu eigenlijk nog niet echt! Misschien deels omdat ik verkouden ben en niets ruik. Dan zal dat straks wel weer komen!
Hoi meiden... Sorry hoor ben de laatste tijd niet online geweest en heb nu ook nog niet alles terug gelezen... Voor alle nieuwe welkom en gefeliciteerd... Vanavond om 10 voor half 8 mijn 1e echo...ben benieuwd.... Liefs Sas
Goede morgen! Ik hoor misselijk en moe... hier op de site. @En ik hoorde dat Bhappy zich hier ook heeft kunnen melden! Joehoe!! Gefelciciteerd meid!!! Leuk dat je ook hier bent! @ ego, Diep geslapen maar om 3 uur wakker geworden. Moest plassen en had pijn onderin bij mijn baarmoeder regio en steken in mijn eh.. doos(hoe anders te omschrijven?) Naar toilet gegaan, onderbroekje gewisseld (die zat nl te strak) en weer in bed verder geslapen. Ben net wakker Ik zit nu nog in mijn pyama en slaap in mijn ogen. hihi Nu voel ik nog steekjes onder in de baarmoeder regio. Hoop dat het hier verder goed gaat!