Naomi! Wat vervelend zeg die onzekerheid! Ik hoop voor je dat volgende week wel een mooi kloppend hartje te zien is! Knuffel voor jou
Even over de website: Ik zelf kan er heel goed in komen over wat jullie zeggen dat een aantal meiden hier niet veel schrijven. Alleen als ik bv in het grijs kom te staan en zou dat te zien komen, zou ik me er niet prettig bij voelen. zo iets van ik mag er alleen bij horen als ik ook actief mee doe. misschien lezen die meiden wel mee, of zitten ze meer op een ander forum, maar van mijzelf uit zou ik het niet leuk vinden om het in 2 groepen op te splitsen zeg maar.. ( actief ) - ( non actief) weet niet wat bloempje of muurtje er van vinden, maar dit is mijn mening er over.. snappen jullie wat ik bedoel?
Joehoe! 500 pagina's volgekletst! Duster, spannend die sollicitaties! Afwachten dus.. ik duim voo rje. Evenstar, haha dat klinkt mij ook niet lekker in de oren, aardbeitjes met geitenkaas. Maar nu lust ik sowieso geen geitenkaas... Mama25, ben benieuwd naar je echo vanmiddag. Veel succes! Bien, is dat nieuw, 69 uur kraamzorg? Bij mijn dochter was het volgens mij iets van 49 ofzo? Tweety1982, welkom! Luca en Naomi, ook veel succes bij de echo. Mooie echo Schatje! Minimouse, ben het met je eens over de site. We zien hier toch wel wie actief meekletst. Nou, moet weg naar mn werk, tot later!
Minimouse snap wat je bedoelt hoor, maar valt wel op dat er een heleboel op de lijst staan en niet actief mee doen. Maar ja das ieder voor zich natuurlijk. Ik zou je er ook niet prettig bij voelen, als je op non-actief of grijs staat, miss komen ze dan helemaal niet.
maakt mij ook niets uit voor de site hoor! Bedoelde eigenlijk ook alleen de meiden die maar 1x zijn geweest, niet degene die af en toe komen. Maar vind het allemaal prima Naomi, wat een schrik! Hopelijk is het inderdaad omdat je wat minder ver bent. Duimen voor volgende week dus... Schatje: toch wel mooie foto hoor! Maar het belangrijkste is dat het allemaal goed was, toch?
Hee, even snel tussendoor... Naomi, wat vervelend om zo in onzekerheid te zitten... ik hoop heel erg dat je volgende week beter bericht krijgt. Ik herinner me van een tijdje terug dat jullie ook onder medische controle stonden omdat het tweede kleintje zo lang op zich liet wachten, hoop voor je dat het gewoon wat minder ver is. Schatje, wat mooi... maakt niet uit hoor die wazigheid. Tis al een prachtig minimensje. Hier ben ik kletsnat en strontsjacherijnig op werk aangekomen (echt vloekend en tierend dus, ik kan het niet hebben haha). Begeleider legde meteen mijn bureau vol leeswerk en ik zit nu mijn best te doen om mijn boterham binnen te houden. Ik heb een genant klachtje/vraagje... ... ik ben een beetje verstopt en ga nu maar een keer per twee dagen zeg maar. Maar steeds op die dagen heb ik ook aan de linkerkant buikpijn. Niet continue, niet erg maar wel irritant. Ik kan maar niet bepalen of het pijn in mijn darmen is of iets anders... ik ben doodsbang als pijntjes links zitten en niet rechts of aan beide kanten, het klinkt misschien stom maar ik weet zeker dat mijn ei van links kwam en ben zo bang voor bbz.
noami: knuf en sterkte! Evenstra: dat kan best komen doordat je darmen naar een kant gedrukt worden hoor. ik zal het wel even inde gaten houden en anders even langs de HA. verder is het heel normaal hoor. heb ik helaas al een week!
Evenstar: ik heb nooit een bbz gehad, maar zou dat met bijna 9 weken al niet veel meer pijn moeten doen? Vlotte kans dat je gewoon een beetje pijnlijke darmen hebt... Zeker als het samengaat met verstopt zitten. Ze zitten waarschijnlijk gewoon een beetje vol
Nog een uurtje en dan ga ik naar me echo word best zenuwachtig nu. Eindelijk weten waarom de kleine meid niet lekker slaapt. Haar boventandjes komen eraan. Tis best dik, arme kleine meid. Logisch dat ze zo'n verdriet heeft. Gister zetpilletje gegeven en heerlijk geslapen van 7 tot 7.
naomi.... Ik hoop dat je volgende keer wel een goede echo hebt. Sterkte in deze onzekere tijd. Ik heb ook veel moeite met de grote boodschap. Maar soms krijg ik ineens dat me darmen beginnen te rommelen en dan moet ik echt een sprintje trekken naar de wc. @ mama25 veel suc6 bij de echo vanmiddag. en voor de rest die een echo hebben ook veel suc6!!
ik heb vanmorgen activia drink op. het rommeld maar dat is het. nu heb ik er nog een en nogf yoghurt dus het gaat goed komen. hoop ik tenminste!
evenstar meid denk positief! Jij heb binnenkort gewoon een mooie echo! Je bent al zooo ver, ik lees dat mensen die een bbz hebben vaak pijn hebben... dit heb jij gewoon niet! nog 4 dagen!
Als je BBZ hebt krijg je meestal rond de 8 weken heel veel pijn aan 1 kant. Zo lang je dat niet hebt hoef jezelf niet druk te maken. Ik denk dat het bij jouw gewoon de vertopte darmen zijn en dan kan ook onwijs zeer doen kan ik je vertellen. Ik heb het wel eens voor me zwangerschap gehad z,n krampen in je buik dat was echt heel pijnlijk
dank voor de geruststelling... het zit alleen links vandaar dat ik me zorgen maak, maar ja, misschien zit er iets klem. En het is ook niet logisch dat ik in geval van een bbz een dagje wat pijntjes heb af en toe, dan een dag niet, dan weer wel... maar toch. Pff wat is dit een moeilijke tijd voor een piekeraar! Ik haal me van alles in mijn hoofd!
moet je niet doen.... MAAR ik heb nu een raar gevoel, wil misselijk zijn.. sinds gisteren voel ik niet zoveel meer.. Heb wel zere tepels en mijn temp is nog steeds hoog! 21 juli heb ik mijn tweede echo... het word weer een lange week voor mij...
Ja je bent niet de enigste helaas die zoveel piekerd. Helaas moeten we gewoon afwachten. Ik moet ook zeggen als ik weer een verhaal van bv naomi hoor en al die vlindertjes die we al hebben word ik steeds onzekerder. Ik heb ook echt zo van waarom zou het mij gegunt zijn er zijn zoveel vrouwen die heel moeilijk of nooit zwanger raken en ik in de eerste echte ronde zwanger. Ik maak mezelf echt gek op dit moment vreselijk. Maar ja nog 6 dagen en dan weten we het eindelijk