Hallo iedereen! Ik heb eergisteren te horen gekregen dat ik 3 feb ben uitgerekend dus ben nu weg bij januari mama's en kom dus bij jullie. Ben zwanger van ons 1e kindje. groetjes
Evenstar: ik las dit op "forumvoorzwangerevrouwen.nl": De hard groeiende baarmoeder kan steken in je maag veroorzaken, een vervelend gevoel maar gelukkig wel ongevaarlijk. Misschien is het dit wel waar je last van hebt? Of toch gewoon je darmen. Positief blijven denken hoor! Vervelend die onzekerheid..maandag over 2 weken dan heb ik eindelijk mijn eerste echo! Ik kan niet wachten!!
Oh ja, dit stond er ook nog bij..: Je lichaam produceert nu bovendien hormonen die je baarmoeder ontspannen waardoor je baby goed kan groeien. Dezelfde hormonen zorgen er helaas ook voor dat je darmen het ook een stuk rustiger aan doen waardoor je stoelgang enorm kan vertragen. Ook moet je daardoor misschien meer boeren en winden laten. Door veel vezels te eten en voldoende te drinken kan je je darmen weer wat harder laten werken. BURP
Dank je wel ja we zijn idd alweer 10 weken vind het nog wel langzaam gaan hoor hoop dat ik snel 3 weken verder ben dan kan ik er denk ik wat meer van genieten je blijft zo onzeker he dat is echt vervelend. groetjes en succes allemaal.
Over de site: Ik ben het met je eens hoor, maar zou het van de andere kant ook onnodig vinden als de lijst steeds langer zou worden met meiden die zich 1x gemeld hebben en daarna niet meer geweest zijn. Misschien met de tijd een pb'tje sturen of ze nog mee willen doen? Evenstar, wat Wendy schreef over de darmen die langzamer gaan werken dat kan ook best pijnlijk zijn ja! Heb er ervaring mee, en heb 2 gezonde kindjes! Verder weet ik het ff niet meer. Paracetamol heeft wel gewerkt, net ff boodschappen gedaan, en nu even eten!
@Naomi hopen idd dat je minder ver bent, de onzekerheid is altijd naar ... Kanonnuh meiden wat word er veel getypt hier Ik heb geen last van ochtend misselijkheid, het begint bij mij na een uur of 2 smiddags en lig dan vaak al om 6 uur beroert in bed en dan zo stil mogenlijk ander ben ik bang dat alles er uit komt hahaha.En mensen mij maar tips geven van je moet smorgens voor je opstaat beschuit nemenAan het eind van de dag gaat mijn maag opspelen net of ik buikspieren getraint heb ook zo iets vaags.. Vind het toch elke dag weer verbazend hoe je lichaam veranderd met zo'n krummel er in Meiden fijn weekend ik heb nu vakantie !!!!! Blijf wel thuis dus zal hier wel lezen En hopen dat iedereen de volgende keer super mooie goeie echo's heeft , daar duimen we voor he Liefs weer van Moi
Naomie, wat erg die onzekerheid meid! Ik hoop dat het volgende week er beter uitziet. Mama, spannend zometeen de echo! Ben wel benieuwd, vooral na je droom Schatje, wat een mooie echo zeg! Evenstar, denk ook dat het je darmen zijn hoor. Het zit nu allemaal wat inde verdrukking. Veel vezels eten, dat helpt echt! 1984, welkom hier!! Je bent 1 dag langer zwanger dan mij Sommige meiden kletsen hier idd niet zo vaak, maar ik zou het ook niet leuk vinden om mijn naam in het grijs te zien. Het is niet verplicht om hier mee te schrijven, sommige zijn van nature misschien niet van die kletskousen Ik ben hier ook niet heel erg vaak, druk met van alles en als ik wel tijd heb wil ik ook niet de hele dag achter de comp zitten. Dit bedoel ik niet raar hoor, maar ik zou het zo laten als het is. Zou ook wat zijn als alle 80 vrouwen hier nonstop aan het kletsen waren, dan zaten we nu wel op 1000 pagina's hihihi
@Naomi; Wat verschrikkelijk, die onzekerheid. Ik zal heel hard voor je duimen. Dikke knuffel! @1984; Welkom en gefeliciteerd! Over mijn sollicitatiegesprekken. Ik vond de gesprekken best goed gaan, maar denk eerlijk gezegd niet dat het iets gaat worden. Ze beginnen er toch meteen over dat je een klein kindje hebt en hoe je het allemaal geregeld hebt. Kleine kinderen zijn nl. vaak ziek en dan is het lastig oppas te regelen, etc, etc. Echt jammer al die vooroordelen. Mijn moeder gaat oppassen en kan zij niet dan doet mijn zus het met alle liefde, dus het is allemaal goed geregeld, maar zie ze dat maar eens uit te leggen
ik moet eigenlijk nog het huis schoonmaken vanavond krijgen we bezoek van vrienden. We gaan het hun vertellen want ze weten het toch al wel denk haha maar toch. ze krijgen ook een kindje in oktober dus dat is wel leuk om hun ervaringen te horen
Zonde he! Maar probeer je niet uit het veld te laten slaan, als jij kan zeggen dat je oppas kan regelen dan is dat zo. En natuurlijk zal jij een keer als vrouw thuis blijven als er iets ernstigs is, en daar zijn ze heus wel op berekend. Maar wel jammer dat je zo'n gevoel hebt! Dat zijn toch wel weer dingen die je als werkgever vraagt. Wij zien het nu ook hoor, wij hebben een eigen zaak en op zaterdags werkt mijn schoonzusje mee en die heeft ook een kindje, en nu morgen word de 3e keer op rij dat ze geen oppas kan krijgen. Vervelend voor haar, maar ook voor ons omdat wij echt iemand nodig hebben. Nu is het natuurlijk anders omdat het familie is en je je sneller af durft te melden. En zij is sowieso iemand die zich snel ziek en af meld. Toch snap ik de vragen dus ook wel weer, ondanks dat ik zelf kinderen heb hahahaha...
hallo dames, Nou geprobeerd alles bij te lezen, maar het is teveel haha.. vandaag niet misselijk, gelukkig, gister wel effe, toen moest mijn vriend uitgerekend op dat moment mc donalds hebben. pfff die lucht!! te goor! Nou meiden succes voor iedereen die echo had vandaag en misschien tot vanmiddag..
ja soms is het echt te veel om bij te lezen haha. De eerste week dat ik zwanger was moest ik perse frikandellen speciaal eten haha nu kan ik die dingen niet zien of luchten.
@de site: Ik ben het ook met Minimouse eens. Diegenen die heel af en toe iets posten, vallen niet eens op hier tussen jullie. Haha! Nee, ik lees elke dag wel eventjes mee, maar schrijf maar een paar keer in de week. En sommigen posten misschien nog minder, maar lezen ook gewoon mee. En zou het niet leuk vinden dat die dan een ander kleurtje zouden krijgen, of ik.. Omdat júllie nou zoveel kletsen hier! Hoeft niet iedereen dat te doen... @naomi: Och nee! Geen hartje gevonden? En dan nu een week in spanning blijven wachten! Pff.. Kun je niet korter zwanger zijn? En had je al eerder een echo gehad? Wat zul je je kl*te en onzeker voelen, meid. Is je vriend/man wel bij je nu? Vast wel.. Veel sterkte, hoor!!! @mama: Succes! @1984: Welkom bij de februari-mama's! @piekeren: Dat ken ik.. Denk dat de meesten er wel last van hebben. Bij mij schommelen de klachtjes nogal. Ene dag veel last en andere dag totaal niet.. Maar ja, we moeten ook gewoon hoop en vertrouwen hebben! Hoe moeilijk ook.
FutureMama, excuses geaccepteerd. Het was niet de bedoeling om mijn berichtje hard bij je aan te laten komen, maar ik wilde wel laten weten dat jouw berichtjes mij weer verdriet deden. Ik hoop voor jou en iedereen hier dat iedereen een gezonde zwangerschap heeft en dat er nu niemand meer afvalt van de Februari 2010 mama's. Toch nog even opheldering waarom ik meteen de dag er na gecurreteerd ben en de gynaecoloog niet heeft gewacht bij mij: er was bij mij niets te zien wat leek op een vruchtje of resten daarvan. Een vruchtzakje is mooi rond, bij mij waren er alleen 1 of twee tussenschotten die mijn baarmoederholte verdeelden. Nogmaals stekte en succes voor iedereen, het ga jullie goed.