Meiden, ik ben er vandoor....>Ga mijn lief ophalen en dan ff stad in, cadeautjes halen voor verjaardag......en nog wat verf en aanverwante zaken.....Morgen overhuizen!!! Fijne avond, goed weekend, kom snel weer langs!
Een mooi buikje heb je al Angelsfire, ik ga mijne dr echt niet opzetten ik heb zo'n flubber belly doe maar niet hahaha Zo Soto maken .. Indische soep met rijst, heerlijk ligt verteerbaar dus hopenlijk weinig last, en ja die darmen nu he, het ene moment kun je niet t andere moment moet je rennen zucht heerlijk he zwanger zijn Liefs Sonja
Hihi, onze arme darmen, borsten en magen. Ik heb net weer een echo gehad, de tweede. Ze zijn allebei goed gegroeid en hebben nog steeds goed kloppende hartjes. Als de ene beweegt, doet de ander meteen mee En ze zijn ook bijna even groot (2,45 en 2,33), dus dat zit allemaal goed. De echo's staan al in mijn album, ik heb Muurtje gepb't. Liefs, Luca
Het was wel schattig om te zien hoe de een bewoog en de ander meteen ook Het is vast allemaal nog een beetje snel, maar je gaat meteen denken: zouden ze nou al op elkaar reageren?? Maar misschien een beetje vroeg daarvoor..
Hoi meiden, Sow, wat is er weer veel getikt. Jammer dat ik niet mee kan doen vanaf mijn werk!! Ik heb even gauw terug zitten bladeren, en zag mooie foto's van Angelfire en Sassa. En een prachtige echo van mama25!! En ook Luca had een mooie echo van haar twee kleintjes. Zou je ze wanneer je ze kunt voelen bewegen straks, ook dubbel zoveel voelen? 4 voetjes? @Naomi, we gaan er gewoon vanuit dat er volgende week een hartje te zien is. Ook al is wel al alles gevormd en zit alles er al op, het zijn nog zo kleine babytjes. Ik hoop voor je dat de week omvliegt!! Verder, weinig klachten hier. Misselijkheid begint af te nemen. Nog ruim 2 weken en dan eindelijk mijn eerste echo!!!
Ben er gelijk weer van tussen. Eten koken, boodschappen doen blegh. Oja, trouwens het lijkt wel of bijna iedereen van ons op dit moment van die mac-momenten heeft. Ik was de eerste weken echt verslaafd aan frikandellen speciaal. Ik moest en zou ze hebben. En nu denk ik alleen maar aan een mac-kroket mmmmmmmmmmmmmm
@ Hallo allemaal! @ Luca, er is wetenschappelijk onderzoek dat de kinderen idd in de buik al op elkaar reageren. Er is ook al vast te stellen wie van de twee de dominante zal zijn, hihi... @ Kan iemand een samenvatting geven? ben te moe om terug te lezen... @ Hier, vandaag te horen gekregen dat HET KRENG uit het team weg gaat! Joepie! Verder bek af. Vannacht om kwart over 4 al wakker en niet meer in slaap gekomen... *zucht!*
Ben over halfuurtje terug! Moet even eten. Ga bijna van mijn graat @ Luca, ben trouwens bezig met jouw foto's plaatsen, zie pb! KUS!
Fijn Muurtje, bedankt! Je hebt alweer een pb'tje terug Dank voor de felicitaties meiden. Ik wens jullie ook allemaal goede echo's en dat dat zo mag blijven!
Luca gefeliciteerd met je mooie echo! En ik ben er zeker van dat tweelingen vanaf heel klein in de buik al op elkaar reageren! Muurtje, ff een update. Naomi heeft ook een echo gehad maar daar zagen ze nog geen kloppend hartje. Nu moet ze volgende week vrijdag weer terug. De dokter maakte zich wel zorgen En verder is er weinig bijzonders gebeurd volgens mij! Edit: Ohh nee Mama had ook een echo, ze is precies zover als ze zelf al berekend gehad en het is er maar 1! Hier net lasagna achter de kiezen. Best lekker maar ben nu behoorlijk misselijk ervan Vanavond thuis werken, en Lost kijken dus zal er niet veel meer zijn straks!
@Naomi: sterkte meid. Ik hoop echt voor je dat je straks een goed kloppend hartje ziet. Ik had al bladzijden terug gezocht naar wat er was gebeurd bij je, maar had het nog niet gevonden. Hierbij dus iig veel sterkte!
@ Sassa was je met gewoon vergeten. Hahaha geeft niet kan gebeuren Me pa staat patat te bakken en ben toch misselijk kan er echt niet tegen!! Hoef ook meteen geen eten meer nu
hahah geeft niet hoor Hebben we allemaal wel last van, ik vergeet ook van alles. Ging boodschappen doen, vergat me briefje dus ook de helft van de boodschappen whaha