haha ninja, mooi verhaal van jou met je pizza. Ik heb zojuist man met een list naar albert heijn gestuurd voor chocotofs. Omdat ik net iemand hier over chocotofs hoorde wilde ik ze ook meteen hebben. Kan nergens anders meer aan denken haha
ja erg he als je eenmaal ergens zin in hebt dan moet je het ook echt hebben en heb je er alles voor over haha
Ohhh jeej, dat was niet echt de bedoeling! Maar ik heb ze ook allemaal al op, en de fudge ook *schaam*
hahah die sassa, goed opgelet. maar moest eerst dik 45 min bijlezen ja lekker geknuffeld zon dag is wel heel lang hoor. tinnetje, je krijgt 20 uur extra kraamzorg als je vgz zorg en zeker verzekerd bent, of izz verzekerd bent. dus dan heb je bovenop je 49 uur, nog 20 uur extra. merk wel dat ik s middags echt er door heen zit en dat ik ook wil slapen samen met de kraamvrouw mijn zusje is mijn gastouder aan huis. die komt als ik ga en die neemt dan mijn taken over. heel fijn. mijn kindjes kennen haar, en zij kent hun, en zij kent onze regels en houdt zich daar aan. ze woont hier in de buurt dus ze is er zo als ik opgeroepen wordt. heb toch net een bord met zuurkool naar binnen zitten werken heerlijk. heb echt zin in zure dingen. nou zit ik uit te buiken want heb echt een paar happen teveel op hahahhahaha mama gefeliciteerd met je goeie echo!! toch geruststellend dat je nu geweest bent en weet waar je aan toe bent. luca ook jij weer proficitat. lijkt mij een mooi gezicht om zo je 2 kleintjes te zien zwemmen. merk je al veel aan je buik? extra dik? noami, wat rot dat je nog geen duidelijkheid hebt. zou je wat korter zwanger kunnen zijn? hoop dat je volgende week een goeie echo hebt. zal mijn foto maar niet laten zien toen ik 38 weken was, lol ik was veel te dik hahahahhaha de steekjes in mijn buik waren de laatste dagen goed aanwezig,maar worden nu steeds minder. hoop dat het niks voorsteld...
zo heb ik zin in die tastoe koekjes die ze steeds op de reclame laten zien. nergens te vinden hier!!!!!!!!!!!! zitten ze me allemaal lekker te maken op tv GRRRRRRRRRRRRRRR
@ Bientje, ja dat is handig zeg! Wel fijn dat je dat zo hebt kunnen regelen hoor! Vroeg het me af omdat het onregelmatig werk kan zijn soms. Zelf zit ik ook steeds meer te denken om toch weer voor een baas te gaan werken, geeft toch een hoop meer zekerheid dan een eigen zaak, helemaal als je er allebei werkt!
meiden die een ks hebben gehad. hebben jullie ook zo n jeuk aan je litteken?? ik wel iig en kan niet goed krabben hahahah
nou je maakt ineens de koekjes ineens niet meer lekker... nou verpest je het koekje moment als ik ze op een dag vind
Bien, nee ik heb geen jeuk maar ik heb wel al last van mijn litteken :S vind het een beetje vroeg daarvoor!
@ bientjuhhh Ja idd hele geruststelling nu ik het hartje gezien heb Ga nu ff wat eten, want heb nu honger!! Sate met stokbrood, heb ik zin in!! Tot straks
Ik hbe die tastoe koekies hier en die zijn niet zo lekker... vind ik... Zal ik ze door de comp heen duwen voor je?
2 x de koekjes dan??? hahaha laat maar komen! maar als ze niet lekker zijn dan hebben jullie mijn droom kapot gemaakt. dan ga ik ze maar niet kopen en dan blijf ik over ze dromen
Ach weet je er zijn nog een heeeeeeeeeeeeeleeeeeeeeee boel lekkerdere koekjes! Zoals die koekjes met die chocolade bolletjes erin die dan zo heerlijk smelten op je tong! Mijn oma had die koekjes altijd!