OEH! OEH!!! Weert je wat nog lekkerder is?!?! Zelf brownies maken met pecannoten er in en dan nog warm op eten.... ZALIG!
nee ben niet van t bakken. vorige zwangerschappen wel, taarten,koekjes, van alles wat maar nu, geen zin en geen trek
Weet niet welk merk, maar ze zitten in glimmende zilver achtige verpakking en je hebt dan brownie koekjes ervan, koekjes met die chocobolletjes en koekjes met gekleurde smarties erop.
Ben ik nou nog nooit geweest in Disneyland. Wil wel graag... Maar mag je trouwens wel overal in als je zw bent?
Ja dat vraag ik mij nou ook af! Mag je nog wel van wildwater glijbanen in een zwembad, of een achtbaan in walibi?
nee in achtbanen mag je niet in en de tower of terror. Maar er is daar zoveel te doen. Wij gaan zeker 2x per jaar we hebben een jaarkaart die nog geldig is tot okt dus dan gaan we nog effe van genieten. Ik had trouwens al geboekt voordat ik wist dat ik zwanger was had niet gedacht dat het zo vlug zou gaan haha. Ik kan daar dagen rondlopen en alleen al genieten van de sfeer,parades,shows lekker eten(wel wat gezonder deze keer haha) en buiten disney is ook nog veel te doen
dingen waar je G krachten op je lijf krijgt mag je niet doen. Wildwaterbaan mag wel hoor. Alleen misschien kun je sommige dingen niet doem omdat je buik in de weg zit maar ik hoop het niet ben dan 20 weken ik hoop dat ik nog niet z,n ernorne buik heb haha
Nee dat zal nog wel niet Ninja, gewoon lekker genieten! Zit trouwens iets op rtl te kijken met die Jan de Hoop, man o man die kerel is hylarisch omdat er echt van alles mis gaat in die uitzendingen van hem, en hoe hij dat dan oplost zeg, te leuk!
Whahaha, mijn buik rommelt onderin. Ik vind dat een goed teken. ben trouwens wel onwijs misselijk. En heeel moe. denk er over om al naar bed te gaan... Zal ik?
misselijke meiden klinkt ook heel gek hahahahhaah bah dubbele aflevering van top gear... kan ook net zo goed naar bed gaan.
Hier staat Garfield aan, wel grappig. Slaap lekker muurtje!! heb me toch een honger zeg!! Gister avond lekker chocolade taartjes gemaakt... Hmmmmm