Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minimouse

minimouse Niet meer actief

poeh wat een drukte hier vandaag de hele dag! moet steeds weer bij lezen.. hihi maar wel gezellig! :D

2. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    He meiden, ik ben bezig aan een mega-bijleessessie. Ben woensdag- en donderdagavond (heel laat) ook al een deel gaan bijlezen (1 juli - 3 juli) en ga vanavond (de hele avond) lekker liggen lezen op de bank. Ben nu al bij 4 juli, dus 't schiet al lekker op, ha ha!

Maar zie ik ineen Hanneke's opmerkingen over 97%! Wow, dat zou tof zijn! Hanneke, wie is jouw bron? Een betrouwbare?

x Klusser

3. Prulleke

Prulleke Bekend lid

16 jun 2009
    719
    0
    0
    dan krijg je vast weer een meisje mama :)

ik ga zo ook maar weer naar bed. morgen weer vroeg op blehhhhhhhhhhhhhh

4. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Nou ik lag maar dat was ook niet echt prettig...

Ja we kletsen wel veel soms he!? Ik vind het wel een gezellig clubje!

Ik ga nu maar rustig een net5 avondje van maken! Toedeloe!

5. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Wow, nog zo'n opkikker!

6. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ bientjuhh das ook het enige zoets dat ik lekker vind hoor, van de rest moet ik niks hebben.
    Bij Jaylinn veel chocolade, ijs, slagroom, snoep. Nu meer hartige en zure dingen. Dus tja wie weet ;)

7. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Zo had flink wat bij te lezen.. maar ben eindelijk bij!

Hier alles goed, vanmiddag lekker gewerkt. Kwam thuis en eten stond al klaar. Daarna nog lekker geknuffeld met dochter en met manlief koffie gedronken ('s avonds gaat het er wel in, overdag niet echt). En nu weekend! Nog 2 weken werken en dan hebben we vakantie.

Naomi, had vanmiddag je berichtje gemist. Ik hoop dat de volgende keer je gewoon een druk kloppend hartje ziet! Dikke knuf.

Evenstar, denk idd dat het je darmen zijn! Hier ook niet zo makkelijk op het moment.. vervelend. En kan je helemaal begrijpen, wacht hier ook gespannen op de 1e echo (wat duurt dat toch lang!).
    Maar fijn dat je maandag al voor een echo kunt!

1984, welkom hier!

Mama25, joehoe een goede echo! Fijn dat je nu zekerheid hebt wanneer je uitgerekend bent. Mooie echofoto's ook.
    En leuk dat je dochter nu gaat staan. Het blijft mooi die ontwikkeling! Mooi meisje heb je trouwens..

Angelsfire, mooie foto's!

Luca, ook een goede echo lees ik. Hoevaak krijg je echo's bij een tweeling?

Muur, super dat je "leuke" collega weggaat, haha!

Vergeetachtigheid: van de week wist ik opeens mn pincode niet meer.. haha . Terwijl ik 10 minuten ervoor hem nog had gebruikt! Oh, wat dom.. Vandaag wist ik het weer.

Bien, zit ik toch bij de verkeerde zorgverzekeraar wat betreft de kraamzorg. Hier dus maar 49 uur. Vorige keer was langer, maar toen had ik 2 dagen verlenging ivm keizersnee. En nee, hier geen jeuk aan mn litteken.

Die tastoe koekjes hadden ze bij de kruidvat hier.

Mmmm als ik al die koekjes langs zie komen vergaat mij de eetlust al. Veel te veel chocola (voor mijn eerste zwangerschap dacht ik niet dat ik dat ooit zou zeggen hahaha).

8. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Hoihoi, ben er weer ff. Maar ga zo echt naar bed. Hoofd ontploft ondertussen ook.
    Heb net even een opgenomen Cashmere(schrijf je niet zo geloof ik...) mafia gekeken. Echt leuk, moet ik zeggen. Ben blij dat ik m op kan nemen. Is zo laat op donderdag avond...

Maar ik ga slaapie doen. Ben zooooooo moe.

Dag lieve schatten! Welterusten!

Oh ja... eetlust. Die wisselt bij mij heel erg. De ene dag heb ik echt nergens zin in... En moet ik niet aan eten denken en vandaag dan goed gegeten. Maar blijkbaar mijzelf te vol gepropt met het avond eten en nu MIsselijk! En al misselijk bij het idee van zoetigheid, hartigheid of wat dan ook voor'n heid...

Truste! Nu echt. hihi

9. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    zo de chocotofs zijn op *burp* Mijn man heeft er ook wel een paar op haha
    (ik negeer die 40 berichten over koekjes maar even)

Bien, welkom terug. Goed geregeld met je zusje. Ik kan me voorstellen dat je af en toe mee wilt slapen. Ik ben ook blij dat ik deze maand vrij ben pfff

Mama: lieve foto van jou met je meisje.

Ik heb trouwens vannacht heel weird gedroomd. Ik kon bij mijn baby komen in mijn buik. En ik was even groot als de baby. Anyway... het was een jongen. Ben benieuwd of dat klopt.

Ik ben net ook afgehaakt bij topgear, maar de kat lag zo lekker op schoot, dus heb ik gewoon op de bank gezeten zonder te kijken.

Oh Tinetje bijna vakantie, heerlijk om naar uit te kijken!

Slaap lekker muur!

En slaap lekker Angelsfire ;)

10. leonietjuh7

13 okt 2008
    96
    0
    0
    helpende thuiszorg
    Oldenzaal
    #5350 leonietjuh7, 10 jul 2009
    Laatst bewerkt: 10 jul 2009
    Pff teruggelezen vanaf pagina 528, was niet te doen anders.... Man wat kletsen jullie veel zeg!!!

@ 1984: welkom!!

@ mama25: wat heb je een mooi dochtertje zeg! Mooi dat je echo goed was :D Nou ik nog, pff moet nog paar weken wachten ;) haha las net dat je alles alweer op hebt hahahaha.. ken het!!

@ symptomen: nee ik heb er ook niet zoveel, alleen erg moe en heel veel plassen. Heel af en toe misselijk, maar dat is maar zelden (gelukkig) :D

@ sasse: Oooh lekker chocotoff :p hmm... Ik heb vandaag koekjes met cocos gegeten, lustte ik eerder nooit, cocos! Vreemd..

@ Luca: Gefeliciteerd met je goed echo!:D

pff was net ff pagina 533 aan het lezen, krijg spontaan honger met al die lekkermakende teksten over die koekjes:S

11. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Ik was weer een poging aan het wagen om bij te lezen maar eer dat ik klaar ben ligt denk ik iedereen in bed :p

Wij zijn nog niet zo lang thuis was weer een lange dag zo kids er gelijk ingelegd en zometeen nog ff bezoek ;)

en dan mijn bedje opzoeken!!!

Voor alle onzekere dames, wij gaan gewoon allemaal in februari kindjes krijgen en daarmee uit en jij ook Naomi we blijven gewoon goede moed houden meer kunnen we niet doen !!!

ZO

Nou ik zag trouwens tijdens het scrollen nog allemaal lekkere koekies voorbij komen heb zojuist mijn snacks achter de kiezen echter toen ik het op had dacht ik gelijk blegh waarom moest ik dit nu weer eten haha :p

Mama25 geweldig een mooie echo en fijn dat alles toch gewoon klopt!
    Ik vind het ook wel leuk om die buikfoto's te zien hier ook wel een buikje maar ik weet gewoon dat mijn baarmoeder hem omhoog drukt..want het kindje zit nu echt nog beneden dus alles net onder de navel en daarboven is toch echt van mezelf haha daar zit namelijk nog geen kindje :p

Hier ook lekker heel de dag door misselijk dus gewoon hopen op die magische 12 weken grens vandaag ging het ook niet echt over pfff :S

Ahhh klop klop bezoek staat aan de deur ...

12. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Bedankt allemaal voor de felicitaties, kon echt niet wachten tot 24ste. Hahah nu ook niet, maar heb nu iig kloppend hartje gezien :D

Meiden slaap lekker, ik ga dr ook zo in.
    Tot morgen!! Knufff

13. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Ow ja wat ik ook nog gelezen had over de lijst..
    Ik kan met ervaring vertellen toen wij de lijst gingen opschorten dat dit niet in dank werd genomen door sommige vrouwen!
    Er zijn idd soms alleen maar lezers...etc etc
    MAAR..op het einde hebben we gewoon boven de lijst gezet dat we de lijst up to date willen houden en als iemand er weer op wil dit even moet pbén. We hebben toen voordat we dit gingen doen ook AL die mensen een PB gestuurd lang genoeg gewacht etc. dus netjes aangepakt..
    Maar als je op het einde loopt leef je met elkaar mee en wie is wanneer uitgerekend etc en dan is het fijn als de lijst gewoon goed is!
    Ik vind het ook geen moeite als jullie mij eraf halen (niet dat ik dit verwacht) en dat ik dan ff moet pbén om er weer op te komen.

Zolang je het goed aanpakt en ff de tijd geeft komt het goed, je stoot toch altijd wel iemand voor zijne kop :p Goed doen kun je nooit dan maar goed genoeg ;)

Zo dat was mijn mening er dus over ;)

Succes met de keuze en ik zou idd dit pas rond de 30 weken zwangerschap doen ofzo..dan zie je genoeg mensen die er zo af kunnen etc etc..

14. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Ja ik verwacht mijn angelsound nog niet morgen dus volgende week blijf ik bij de brievenbus zitten en wachten tot hij aankomt :p
    En dan ga ik gelijk zoeken :D

15. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Ow ja doen jullie trouwens ook al met buddies?
    Misschien wel leuk om dit ook te doen..dat als de een aan het bevallen is de ander hier kan melden hoe het gaat als je niet meer achter de laptop kan puffen is ook meer voor het einde..
    Misschien wel handig om dit ook bij de lijst te zetten wie van wie buddy is..tenzij dit al is maar is ook meer iets voor het einde ...

Dus mocht iemand graag een buddy willen ik bied mij aan haha ;)

16. leonietjuh7

13 okt 2008
    96
    0
    0
    helpende thuiszorg
    Oldenzaal
    @ bwtje: Kan je toch ook gewoon na die tijd melden, hoe het allemaal is gegaan enz..?

17. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Bwtje, dat buddies doen we denk ik wel, alleen wat later in de zwangerschappen, denk ik.

18. leonietjuh7

13 okt 2008
    96
    0
    0
    helpende thuiszorg
    Oldenzaal
    wat houdt dat precies in dan dat buddy's?

19. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Dan hou jij diegene op de hoogte van de vorderingen, zoals als de weeen beginnen, of vliezen gebroken zijn, en als hij of zij geboren is met naam enzo, en die persoon zet het op het forum om andere dames op de hoogte te houden.

20. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    iedereen kiest dus met wie hij buddy wil zijn, en net zoals iemand een goede echo heeft gehad kan dit smsen naar zijn buddy en die kan dit posten...Maar vooral op het einde ben je bezig met puffen en kun je bijv. nog wel smsen en zorgt je buddy dat het hier komt..En als je bevallen bent stuur je ook iedereen een berichie ipv dat je gelijk gaat laptoppen dus dan kan ook je buddy hier melden hoe en wat ;)
    Dus een achter de handje ;)
    Snappie het? ;)

Deel Deze Pagina