Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ik ben net terug van een avondje gezellig wat drinken met vrienden. Ze komen van ver en we hebben hun nu ook verteld dat we een kindje krijgen. Wel leuk zei is nu 27 weken zwanger dus onze kindjes schelen niet zo veel dadelijk hihi

Vandaag 8 weken!!!!!!!

2. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Gaaaaap, nu ga ik naar bed. Ben bij 9 juli aangekomen, volgende keer verder bij pagina 490. Nu effe niet zoveel kletsen hoor, jullie!

Morgen klusjes aan huis doen, we gaan 't binnenkort te koop zetten. En 's middags verjaardag en daarna date met vriendinnen (ken ik vanaf mijn 13e, sinds de 2e klas). Ga ze 't nieuws vertellen, helemaal zin in. Daarna met de meiden uit eten in Delft, gezellig! Eentje heeft een zoontje van 10 maanden en woont in Zwitserland. Ze is nu met kind een weekje in NL, dus perfect om 't nu te vertellen...

Dus ik weet niet of ik morgen online kan zijn. Ga volgende keer weer verder bij 490 en zal dan uitgebreid reageren op allerlei dingetjes die ik gelezen heb!

x Klusser

3. Prulleke

Prulleke Bekend lid

16 jun 2009
    719
    0
    0
    fijn weekend allemaal!!!!

moet weer aan de gang :(

4. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    klusser, zo lekker aan het lezen?

Laura leuke foto's van je hondjes en ook een mooi buikje al hoor!

Bien: werkze! En wij zullen wel buddy's zijn... kennen elkaar al jaren en zitten 2,5 week uitelkaar :D Goed plan?

5. naomi33

naomi33 Bekend lid

18 aug 2006
    835
    0
    0
    tuinbouw
    emmen
    goedemorgen allemaal

bah voel mij zo raar piekeren
    de baby was wel gegroeid bij de vorige keer echo maar geen hartje
    ik hoop het zo volgende week ik ben zo bang :(

6. puck24

puck24 Niet meer actief

Goedemorgen,

Goed geslapen hier. Ik hou het bijlezen echt niet bij meiden. Ik heb hier een kleine dreumes rondlopen die nogal wat aandacht opeist en dan blijft er weinig tijd over om te internetten. Sorry daarvoor.
    Als het mag wil ik wel graag op de buddylist.

7. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    haha is goed zijn we buddy's!!
    Vind ik ook wel leuk jou buddy zijn ;)

Allebei een 3e kindje op komst en nog jong, dus
    dat vind ik dan wel gezellie hihi!

Ik zal je ff PBén voor de gegevens..
    Buddy :D

8. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    Tuurlijk!
    Ik kan nu ook alleen maar zoveel internetten omdat ik een maand vrij ben en de kinderen naar de opvang zijn. De dagen dat ze thuis zijn, ben ik er veeeeeeeeeel minder (vandaag dus). En als ik weer ga werken al helemaal!

9. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    pfff 4 dagen dan snap ik wel ff dat je dejavu kreeg ja hihi..
    Ik moet zeggen dat ik nu ook af en toe weer bezig ben met mijn vorig bevallingen...maar om eerlijk te zijn hoop ik dat het er gewoon weer zo eentje gaat worden ;)

Beterschap met Joppe! (leuke naam btw!)

10. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Jeej welkom terug bij de misselijk club :D

11. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    succes vandaag en hopelijk valt het allemaal mee tis maar hoe gezellig jij het maakt! hihi

12. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    mooi buikje hoor ;)!!

ennuh je zou zeggen dat het handig is maar qua bevallen gaat het niet op hihi ieders beeb trekt toch zijn eigen plan wanneer die komt en dan kun je met 2 weken ertussen of meer nog tegelijk bevallen..
    Gewoon lekker een buddy kiezen waar je je prettig bij voelt!

13. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    haha lollig allebei in de teil :D

14. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    tsss dat zeg je toch niet hahahaha foei!
    :D
    maarruh klinkt goed hoor ;)

15. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    hee gezellig toevallig ga ik ook vandaag met een oud klasgenootje zitten hihi jij toch niet he :p
    lol!

16. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Zo wij gaan ff lekker ontbijten hier en straks naar dansles markt en dan ikke lunchen met klasgenootje dus ik zou zeggen tot uhhh vanaaf? hihi ;)

17. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    @ Laura, mooi buikje en wat een leuke foto van je hondjes!

Ja inderdaad, vind ik ook leuk, maken beetje hetzelfde mee :)
    Ik zal alleen niet echt een verrassing zijn qua bevallen, maar aangezien ik daarna 5 dagen in het ziekenhuis moet blijven kan ik je mooi smsen! Hopend dat jij niet rond dezelfde tijd ligt te puffen dan hahaha!

Ik zal jou ook ff PBen!

18. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Hier vannacht misselijk wakker geworden en met pijn in mijn buik, kon niet echt thuis brengen wat het was maar het was wel ongemakkelijk.

Straks moet ik werken dus me wekker stond vroeg, kanonnen werd toch echt niet wakker! En ik voel me belabberd, maar ja ik kan me vriend er niet alleen voor laten opdraaien op een drukke zaterdag dus ik ga wel, misschien iets eerder naar huis!

Hoe is het hier?

19. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Haai haai...

Gisteravond nog even moeilijk gehad, want de buikpijn kwam terug :( Maar het is echt darmen, zit gewoon verstopt en ben nu braaf aan de metamucil. Maar jee, ik zat weer lekker in de rats. Mijn moeder heeft me een lieve peptalk gegeven en mijn vriend ging helemaal laten zien dat op de plek waar het zeurde, toch echt gewoon een uiteinde en bocht van een darm loopt.

Heel goed geslapen want bekaf en nu is de pijn weer weg. Heb ik enorm goed ontbeten en ben ik lekker misselijk... :D

En ik doe de...

NEGEN WEKEN WAVE!!! Wooohoooooo!!

Toch een beetje een mijlpaal, maar bij 12 weken doen we echt een feest he!

Sassa, waar zat de pijn? Zoals je van mij nu leest kan je dus best extra last hebben van darmen!

20. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Negen weken wave voor evenstar!

En de pijn zat in het midden onderin, maar ja was half verdoofd door slaap dus het was nog blurie hahaha.
    Nu voel ik ook een druk onderin mijn buik, geen pijn maar echt een druk. Ik heb zo'n vermoeden dat het mijn litteken van binnen was ofzo, het leek wel op de pijn van vorig jaar op het einde...

Deel Deze Pagina