Goedemorgen dames! Hier ook misselijk... pffffff. Net een kopje thee gedronken en ja hoor daar is die misselijkheid weer. Kleine meid heeft toch weer lekker geslapen en werd om half 8 wakker, dus was wel lekker. Verder is mijn vriend vannacht blijven slapen, enne was erg gezellig Vandaag 8 weken Joehoeeeeee Enne buddies Jaaaaa leuk , maar wie wil mijn buddie zijn? Whahaha 2de kindje, kleine meid is 8,5 maand Bientjuhhh Werkse Meis!! Alle andere dames die vandaag moeten werken ook Werkse! Alle andere fijne zaterdag!
Litteken? Heb je een keizersnede gehad? Zou natuurlijk kunnen dat je dat voelt. Mijn moeder heeft een aantal grote operaties moeten ondergaan (galblaas was toen nog een rits over je hele buik, en later helaas een halve long...) en zij heeft vaak van binnenuit last van littekenweefsel. Niet zozeer op de huid. Als je lichaam zo verandert als nu, gaat er natuurlijk van alles trekken aan plekken waar ook littekens zitten bij jou- geen zorgen!
Ik heb 2 keizersnedes gehad zelfs! Laatste is gezet omdat mijn litteken op scheuren stond tijdens de bevalling! Ik had bij die zwangerschap op het laatst behoorlijk last van mijn litteken, kon eigenlijk niet lang meer lopen of helemaal niks meer. Het was echt zo'n continue pijn Nu heb ik er nu al last van, vind ik opzich wel eng zeker omdat het dus niet goed ging op het eind, maar zal mijn angsten uitspreken naar mijn verlos misschien kan zij wat wegnemen...
Heey buddy hier net andersom! hehe Vriendje is met dochter naar dansles en ik ben nog ff lekker thuis voordat we naar de markt gaan zo! Ik heb dan wel Eva hier thuis, dus hij kan daar ook rustig zitten.. We moeten ook nog naar de bieb toe..pff doe we maar na de lunch want de kids moeten ook nog ff slapen vandaag! Hier ook misselijk vanaf het moment dat ik uit bed kom, dus ik doe gezellig mee!
nou ik heb vanochtend toevallig ook ff een boodschap moeten doen, en dan voel ik links onderin ook dat het zeer doet..ik weet niet of jij het ook daar had? En feli met je 9 weken wave!!
Jep, precies daar! Is gewoon een stuk dikke darm. Vandaag metamucil, gisteren al vezelpillen en nu gaat het een stuk beter. En ik had opeens een tic voor zoute drop, maar denk dat dat bij mij de boosdoener is. Ik kan qua darmen helemaal niet tegen drop. Jammer voor mijn tic dus.
hahaha Ja je moet idd oppassen straks ook met niet teveel drop eten Maar ik eet normaal bijna nooit drop maar als ik zwanger ben krijg ik er toch trek in raar he? Maar idd daar is het normaal van je darmen.. Ik heb laatst ook gehad dat ze overstuur waren en toen ging de dokter fijn daar duwen en zegt die ow ja dat is dit en zus en zo..ja heel fijn kun je nu ophouden met duwen hehe Maar bij mij gaat de ontlasting prima nu..de eerste dagen was het wel even moeizamer!
hoi meiden..dagje niet geweest dus moest weer ff bbijlezen, is me niet helemaal gelukt maar wel grotendeels: @evensar: heb ook veel buikpijn 's avonds..zal er wel bij horen. @bientjuhhh:ja, mijn litteken jeukt ook...vervelend gevoel he? @mamavan25:gefelicieerd met je goede echo! Lieve foto's! @Luca: jij ook gefeliciteerd met de goede echo van je kleintjes! @Naomi: balen dat je geen kloppend hartje zag, maar hopelijk de volgende echo wel. Wanneer mag je weer? @koekjes..bah....wot tegenwoordig missleijk van alles wat zoet is. @hier: ben gister gebeld voor een gesprek voor die ene baan...ze had mn voicemail ingesproken en hoorde het pas laat dus ga maandag terugbellen..maar denk niet dat ik het ga doen..ga wel op gesprek maar that's it denk ik.. ff douchen..strax weer terug!
goedemorgen dames, Ben vandaag verdrietig! Ik temp elke dag, en mijn temp was altijd 37,0 en 37,1 maar vandaag was het 36,8... Ik schrok ervan, een half uurtje LATER was het wel 37,0 maar waarom was het opeens zooo laag??? iK BEN ZOOOOO BANG! MOET IK MIJN GYN BELLEN??
Waarom temp. je dan? Je maakt jezelf alleen maar onnodig onzeker zo..je temp. verschilt nu eenmaal en is niet perfect iedere keer hetzelfde.. Als je nu een langere tijd tempt zie je een patroon maar dat is nu toch niet nodig je bent toch al zwanger?
Melek, ik zou me niet al teveel zorgen maken hoor. Verder iedereen een fijn weekend. Ik ga ervan genieten! Na dit weekend eindelijk de echo!! Pfff.. Hoop dat het het wachten waard was..
ja stom he van me?? ik weet ook niet waarom ik temp maar dit deed ik elke dag.... ik maak me nu echt zorgen!
goede morgen meiden, melek, niet te veel zorgen maken hoor. je heb toch een goed echo gehad. en dat tempen maakt je alleen maar ongeruster. wat zijn jullie toch hier een koekie monsters hahaha. ik heb er zelf ook soms last van hoor heb gister lekker zo`n glace koek gegeten. die was ook erg lekker. oh ja ben vandaag 10 weken
ik ga ook niet meer tempen, maar maak me echt druk nu Ben wel misselijk nu, gelukkig maar! anders ga ik hier echt zitten huilen....
@Melek: hier is de stresspolitie:stoppen met stressen! Je temperatuur kan elke dag anders zijn,zegt heeeeeelemaal niets!! ga lekker van je weekend en je zwangerschap genieten want je maakt jezelf helemaal gek om niets!!! (Niet gemeen bedoelt) @futuremama: spannend de echo bijna! @Ladytiger: YEAH>>>DE 10 wekenwave voor jou!