Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ ladytiger 10 weken WAVE voor jou!!

2. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    :( gek is dit zeg, klopt allemaal het is steeds anders mijn temp.. net was ie dus weer 37,2 :)

Gek is dit zeg, maar ik gooi mijn temp weg :)
    hahahhahaha ik ga nu lekker boodschappen doen met mannetje en daarna kom ik terug en moet dan schoonmaken....

Ik kom vanmiddag weer terug... bedankt allemaal!

KUS

3. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

:D het is toch wel erg leuk om de 10 weken wave te krijgen.

mama25 voor jouw de 8 weken wave:D

4. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    yeahhhh! 10 weken wave vooorrrrrr ladytijger!

KUS

5. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

@buikpijn: Ik herken dat, die pijn links onderin.
    Ik heb voor mn werk ook anatomie en de leer van het menselijk lichaam gehad, dus ik wist wel dat het de darmen waren.
    Maar ja, tóch voel je je op zo'n moment even onzeker.
    Vind het nu wel prettig om te lezen dat jullie dat ook hebben.

Ik heb trouwens ook weleens dat als ik heb geplast, mn baarmoeder of blaas wat trekkerig voelt. Kennen jullie dat ook?
    Of mn baarmoeder dan ineens weer wat meer ruimte krijgt, ofzo.. Of mn blaas weer inkrimpt.. Zoiets..

@futuremama: Spannend, hoor! Nog 3 nachtjes! Begin je al zenuwachtig te worden? Zit nu vast helemaal goed!!

@melek: Joh, het kan best zijn dat je temperatuur iets schommelt. Je maakt je nu alleen maar onnodig onzeker, denk ik.
    Gewoon stoppen met tempen.

@10 weken: Zie dat sommigen al voorbij de 10 weken zijn. Wow.. Dat ziet er goed uit! We gaan mooi op weg, dames!

6. bhappy

bhappy Actief lid

19 mei 2009
    286
    0
    0
    Jeeey schiet al mooi op, nog even en de eersten zitten op 12 weken!!!! Spannend!!!! Dus bij deze ook de 10 weken wave!

wow er komen al aardig wat buikjes voor hier, mooi hoor!

Ga straks een grotere bh en broek kopen, ben het zat dat alles zo knelt en mijn buik zeer doet van die te strakke broeken....

Fijn weekend allemaal

7. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Minimouse, je verwoordt precies heel goed mijn gevoel! Het is niet erg aardig voor die meiden als ze op non-actief staan. Sommige zijn nu eenmaal meelezers en geen kletskonten, dat geeft toch niet?
    Of ze zijn tijdelijk heel druk of heel ziek of heel onzeker waardoor ze misschien tijdelijk effe niets schrijven. Wellicht komen ze binnenkort weer fanatiek terug?
    En een praktisch puntje, ik denk dat het heel moeilijk te beoordelen is waar de grens ligt? Minimaal 1 post per dag of 1 post per week? Lastig bij te houden...

Hihi, nou ja, 't is alleen maar hoe ik er over denk. 'k Ga weer verder met bijlezen, kijken wat de rest er van vindt.

Ja, mijn bijleesmarathon schiet al aardig op, ik zit al op 10 juli! Heb toch meer dan een week bijgelezen, pfffttt....

Klusser

8. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    8-9-10 weken wave voor Mama, Evenstar en LadyTijger!

@Melek: niet meer tempen joh, da's om je ei te bepalen. Misschien sliep je wat vaster of ben je niet helemaal fit.

@Klusser: het idee was om alleen mensen die NOOIT meer op de site komen op grijs te zetten. Dus degene die zich weken geleden 1x hebben gemeld en daarna NOOIT meer zijn geweest. Maar verder is het al afgesproken om het niet te doen. Kunnen we er nu dan alsjeblieft over ophouden???? Het was maar een suggestie...

9. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    Ik ben het echt een beetje zat. Ik stel 5 dagen geleden ofzo iets voor. Prima dat veel het er niet mee eens zijn. Doen we het niet. GEEN PROBLEEM! Ik heb toch niet voorgesteld om die mensen dan maar te weigeren ofzo? Ik bedoelde er niets mee en er wordt gelijk zo verdedigend gereageerd. Ik geloof dat er wel 50 berichtjes over zijn geweest.

10. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Angelsfire, miss begreep niet iedereen dat het om de mensen gaat die alleen zich 'zwanger'' gemeld hebben en verder niks laten horen, kwa echo's afspraken etc.
    Begrijp je wel hoor!! Het was miss niet duidelijk genoeg.
    Kop op meid! Ik weet dat je er niks mee bedoeld!

11. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik ben vandaag 8!!!! weken jeeee het gaat eigenlijk best hard hihi.

Ik ben gewoon net pas uit bed lekker een paar uurtje tv gekeken in bed heerlijk. Zal wel effe wennen zijn als de kleine er is haha.
    Verder ben ik weer misselijk ik vraag me af waneer dat op houd. ik heb net voor de 2de keer moeten spugen en er kwam alleen gal uit. ook kreeg ik er een bloedneus bij. en ik blijf maar afvallen ben al 6 kilo kwijt in 4 weken.

ik doe ook nog effe een 8,9,10 weken wave voor iedereen!!!!

12. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Hallo meiden,

Ik ben druk bezig, dus kom alleen gedag zeggen :);)

Liefs Silvia

13. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    ik kom ook ff gedag zeggen, ga zo lekker aan de gang in huis en dan de honden ff laten racen.... dan ff bij mijn moeder langs.

vanavond verjaardag en dan lekker op tijd naar bed!

dus tussen door kom ik nog wel ff kijken maar waarschijnlijk niet posten....

doei doei tot laterssss

14. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Nee, ik denk dat we elkaar niet gaan zien BW-tje. Ik ken niemand met twee kindjes met jullie namen....

Veel plezier!

klusser

15. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Sorry Angelfire, ik had het 'nooit' inderdaad niet zo begrepen, wilde je niet ergeren eigenlijk, maar geloof dat mijn post bij jou 'de druppel' was.
    Weet je, we schrijven er gewoon niets meer over, ik brei een eind aan dit bericht.
    sorry.

16. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    klopt angelsfire, ben vandaag niet lekker! voel me heel erg moe....

wij gingen net boodschappen doen en mijn mannetje zei nog volgens mij ben jij niet helemaal wakkker! :(

Voel me al een paar dagen niet goed, moet nog zoveel gaan doen... maar denk dat ik zoo nog ga slapen :(

17. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    heyyy dames waar is iedereen??

zijn jullie elke dag misselijk of is dit elke dag anders?? En voelen jullie wel wat aan jullie buik?

Ik voel af en toe steekjes en meer niks!

18. liedel 1

liedel 1 Actief lid

7 jun 2009
    445
    0
    0
    NULL
    NULL
    wel heel rustig hier...gebeurt ook niet vaak;)

heb vandag een lekker bankhang-dagje. Mijn vriend is met mn dochterje naar zn ouders dus heb ff lekke de middagen begin van de avond voor mezelf..heerlijk...kan de hele dag wel slapen...

19. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    @klusser: laat maar, beetje overdreven reactie van mij en zeker niet tegen jou gericht. Afgesloten!!

@Mama: :)

@Melek: ik ben niet elke dag even misselijk en ook niet elke dag even moe. In mijn buik voel ik meestal niks. Soms een beetje steken in mijn liezen. Het is moelijk dat je nog weinig merkt he, maar je hebt een goede echo gehad dus waarschijnlijk gaat het gewoon goed!! Als je je kindje voelt bewegen wordt het wel echter, maar dat kan nog wel tot week 20 of daarna duren. Als je geluk hebt eerder!

20. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    nou ik voel vanalles, vanmiddag zelfs weer het ongi achtige gevoel. beetje vreemd hoor.

ik kan nu zelfs met kleding mijn buikje niet echt meer verhullen, kan ook aan mij liggen natuurlijk maar voor mijn gevoel kan dit niet meer door voor "dikke" buik van het vele eten ofzo.

ik ga dus ook maar niet op verjaardag vanavond omdat er dan ongetwijfeld vragen gaan komen en daar heb ik geen zin in!
    de hele familie zit er en er is nog niemand die wat weet... moet ook nog ff wachten.

het is trouwens erg rustig idd, dat is steeds in de weekenden zo. doordeweeks word er veel meer geschreven dan in het weekend, ach zo heb je weer tijd voor andere dingen toch?

nou tot later dan maar weer.

Deel Deze Pagina