Hallo! Ik dacht ik kom eens even kijken. Man oh man... de hormonsters slaan soms wel toe hier he? Mensen kunnen elkaar zo lekker mis begrijpen als men de gezichten er niet bij ziet... Best jammer dat dat kan. Ben wel blij dat er over gesproken wordt. En dat men het uitpraat. Darmen? Nou, die van mij zijn sinds ik 5 a 6 weken ben niet meer klein geweest. Ben zelfs 1 kilo afgevallen maar toch... ik kan echt geen normale broek meer aan. (Mijn moeder blij... hihi... kan zij ze allemaal lenen.. hihi) Loop al een tijd met Zw broeken. En ik ben er echt heeeel blij mee. Maar wel de stretch variant spijker zw broek. Ik heb ook zo'n nette broek gehad. Maar die zat echt veel te strak over mijn onderbuik. Je moet nl ook plezant met de broeken kunnen zitten. (heb trouwens leuke gymbroek/huis zw broek bij de H&M gekocht. Zit onwijs heerlijk! Kan ik ook gebruiken als ik niet meer zw ben. Hebben ze ook leuke rokjes! in de aanbieding...) Ehm.. wat nog mee? Vermoeidheid. ZOW! Niet normaal meer... Man was werken. En ik vanmorgen vroeg een nieuw spelletje op de wii aan het spelen. Rayman raving rabits 2. Onwijs leuk. Maar na 3 a 4 uur onafgebroken te hebben gespeelt had ik t over en ben ik in bed gedoken. Heb van 14 tot 17.30 geslapen. En net de keuken opgeruimd en hier gaan zitten. Man is nu op de wii bezig met Overlord. Ook best grappig. Een mislukt soort Zelda spel. Alles vernielen enzow. hihi
HIj is inderdaad weg ja?? Ja het nadeel van typen is dat je de emoties er niet bij ziet en dat gaat snel fout + allemaal vrouwen N zwanger Hier ook de vriezer nog vol met ijsje waaronder raketjes ivm afgelopen warme weer! En de mooie aanbieding van de c1000
Oh... ik snap niet waar mijn banner is... ik zie m zelf nl wel... Vreemd. Zien jullie alleen maar tekst? Of helemaal niets? @ Ijsjes.. ben zo terug... Even een tel... moet ijsje pakken. hihi. Opeens zo'n zin... Vreemd he? hihi
ik zie alleen je linkje staan van de site en verder niets! gewoon leeg eronder. eet trouwens eerst maar lekker je ijsje op hoor, anders dan smelt ie zo!
ja, de banner doet ut! BSB komt volgens mij nooit in 't weekend omdat ze vanaf werk reageert (weet niet helemaal zeker). Vicious is idd op vakantie. Jenna en Moon weet ik niet uit mijn hoofd. Misschien een druk weekend?? Hier weer ff rustig gezeten en de buikpijn trekt weer wat weg. Wel eng hoor! Niet meer zo plotseling heel hard rennen dus. Alhoewel, als je zoontje keihard op de weg af fietst... toch maar wel. Op m'n slippers notabene... zal er wel lekker uitgezien hebben!!
ALs deze het niet had gedaan had ik onderstaande gepakt hihi... Maar die is eigenlijk meer iets voor onze mannen. hihi IkVader.nl 9 Maanden Banner @ Laura, bedankt. Ik vind die van jou ook zo leuk. Zeker die humor... (nu zou dan mijn banner zeggen dat mijn baarmoeder de grootte heeft van een grapefruit en dat ik die als moeder zijnde graag naar het hoofd van mijn man zou willen gooien. hihi en daar hebben ze nog gelijk in ook. hihi) Ik wilde nl. eigenlijk een zelfde als die van jou. Maar die kreeg ik niet... Maar deze vind ik ook leuk. hihi
Leuk een banner voor papa's! Ja die van Laura had ik bij de vorige maar dan wel andere plaatjes en ook de humor tekst erbij Ik vind deze banners ook wel erg mooi nu..
Hallo Minie! Hoest? Angel... tja... gelukkig kan die kleine in jouw grapefruit heel wat hebben... En ja hij/zij protesteerd een beetje...(maakte zich waarschijnlijk ook zorgen om zijn/haar broertje! Nu is hij.zij weer aan het kalmeren... gelukkig) Maar je bent in ieder geval heel stoer. Op je slipper je kind redden! Bravo! *applaus!!!* ()
bwtje, jij hebt ook een hele mooie banner! Zeker! Oei, nog een kruisje? DAn weet ik het echt niet meer... eh... wat nu?