Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minimouse

minimouse Niet meer actief

hejj jaa wel goed.. met jou dan? ik ben allen zo moe steeds..
    ik ga vanavond zwangerschapsbroeken halen bij mn schoonzusje! hahaha niet omdat ik een dikke bui heb hoor, mar omdat 2 van de 3 stuk zijn!

2. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Is nu heel nieuwsgierig geworden naar dat kruisje :D

3. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Whahaha! Gek he? Ik ben blij dat ik eindelijk weer wat pijntjesd onder in mijn buik voel... Heb ik gemist...

Ik heb hier een hele oude sok van een kat die tegen mij aan opkrult... Wil denk ik zacht voer..

OeH manlief paast de bak met B&J ijs door.... Moet ik duidelijk niet te veel van eten... wordt ik misselijk.

@ Ninja, al 6 kilo kwijt?!? Wow das veel. is dat niet erg?

4. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Nou de rest ziet hem dus zal wel goed zijn :)
    Ja ik vind het altijd moeilijk kiezen tussen al die banners...pfff

5. puck24

puck24 Niet meer actief

hier nog iemand met al 2 dagen flinke ongikrampen hoor. Ik hou het maar op bandenpijn want bloedverlies heb ik niet en het zakt ook vaak weer af. Ik til mn zoontje ook eigenlijk nog te veel zou ik niet meer moeten doen maar ja soms kun je niet anders he;)

6. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Ik was bij Eva ook 7 kilo afgevallen maar mocht daarna niet nog meer afvallen nee...5,5 maand boven de pot was ook niet geweldig! pfff

Hmmm B&J JALOERS!!:x

7. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    bwtje, hekje met kat er overheen (HEEE!! HIJ OPAKT MIJN IJS WEER AF!) (Oh.. weer terug gelukkig.) hangend en een baby die aan een lapje door de lucht zweeft.Met tekst er onder... Dezelfde als de vorige keer. Ik heb m niet verandert... alleen maar opniweu er in geplakt.

8. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    ik heb hetzelfde idd! maar ook geen bloedverlies. ik hoest heel veel, daar zal het wel van komen denk ik dan?

nou ja nog 2 weken wachten en dan weten we meer!!

9. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ben blij dat ik die intieme band met de toiletpot nog niet heb gehad... Maar wenste dat bv gister en eergister wel. Jemig wat was ik misselijk. Echt niet normaal meer. Maar ... ik kan normaliter ook niet spugen. Kan dat er mee te maken hebben dat t bij mij niet door zet?

10. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    hier nog veel langer wachten pfff....

Ow die muurtje hehe ja heb je wel met bbc code geplakt? :p

11. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    JA! Ik zag manlief wel kijken naar die pot in mijn handen!!! ECHT NIET!! Me hoela!! Krijgt hij niet! GRrrrr! Ben zwanger! Ik bijt! hihi...

12. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Ja als je er moeite mee hebt dan komt het niet zomaar..bij mij gaat het dus heel makkelijk dus ik moet me echt inhouden en rustig ademhalen!

Want als het hek van de dam is poeh..dan blijft het bij mij komen want dan is het getriggerd :S!

13. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    bwtje wat is bbc code? Ehm... ik heb een img ingeplakt... kan dat t zijn?

14. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Ik bijt of ik nu wel of niet zwanger ben om B&J hoor hihi dat is ook altijd MIJN pot!! :D

15. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0

Bleeegh! eigenlijk hoefde ik dat niet te weten. hihi :p:p:p;)

16. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    nog langer wachten op een echo? jij hebt toch ook al een echo gehad? of heb ik dat nou gemist?

ik heb over 2 weken pas mijn 1e echo en ben zo ontzettend nieuwsgierig of het allemaal goed is! manlief vond een tussendoor echo niet nodig, helaas. nou ja we houden nog wel even vol. die 2 weken zijn ook zo om!

17. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Jep!
    Je moet de bbc code of ubb code hoe ze het ook noemen kiezen en die in het veld van handtekening zetten en dan komt je banner voor iedereen in beeld ;)

18. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Die grapjas kwam daarstraks thuis en moest even zijn ongenoegen uiten dat ik sinds ik zwanger ben niet meer lijk te zien dat het een puinhoop is in huis en dat ik niet meer zo veel opruim... Maar dat ik zo veel slaap....

Ok... je kan denk ik mijn reactie voorstellen... Ik was not amused...

19. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    NEEEE boehoeeee haha
    Ik mag 28 Juli pas... :(

Ik heb wel intake VK gehad en daar deden ze niet eens het hartje luisteren dus ik weet gewoon niets noppes nada vond dat dus ook niet leuk nee! :(
    Ik heb wel de angelsound besteld en die is onderweg dus nog even geduld en ik kan zelf gaan zoeken!

20. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    bwt, ik ga ff knutselen! ben zo weer terug!

Deel Deze Pagina