Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0

aha! dat had ik dan niet goed begrepen! je mag dus 1 dag na mij, dan ben je al ruim 11 weken zeker? dan heb je in ieder geval wel heel wat te zien op de echo, das dan een schrale troost toch?

2. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven

haha hier (nog) geen commentaar erop maar poeh is wel het laatste waar ik trek nu in heb sorry hoor..wij mogen lekker misselijk en kwaaltjes hebben he en straks een kind eruit poepen dus ik vind de verdeling wel goed zo :D

3. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    12 weken dan ja is standaard eigenlijk ook om de combi test op tijd te doen etc..
    En dan is het kindje idd helemaal af op de echo wel zo mooi hoor!
    Ik hoef nu ook nog geen echo maar als ik dat hartje maar gehoord heb...

4. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    ik ga trouwens zo even naar de jubileumshow van karin bloemen kijken op nederland 1, zo ontzettend geweldig!

ik kom tussendoor nog wel ff langs hoor!

5. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    succes met knutselen ik ben erg benieuwd :)
    en sorry voor de details ik hield het nog netjes want als je in de zorg werkt dan worden dat allerdaagse gesprekken aan tafel hihi :p

6. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    wij kijken hier naar chicken little want dametje is nog wakker mag later opblijven voor een keertje heeft ook hiervoor vanmiddag geslapen ;)

7. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    hey hey
    meiden Nou ik heb nu ook lekker weekend!!
    zo was me het dagje wel!! vanmiddag the sound of music gekeken met de nonnetjes. ze zaten echt te genieten. volgende week de afloop. en dan hoef ik niet de hele dag te werken, heb dan korte avonddienst.

@btwtje:
    joppe vonden wij een bijzondere naam, ik hou wel van een naam die weinig voorkomt eigenlijk. voor een meisje was het juist heel bekend. we vonden niet een anderen naam leuker! jongens naam hadden we ook meteen! miesjes naam heel veel twijfel.
    was alleen bang dat de omgeving om mij heen deze naam niet zo leuk zouden vinden.

Galbulten lijken wat weg te trekken maar het is toch echt de vraag waar komt het van :S Gelukkig heeft hij er weinig last van volgens mij was wel wat moeier de laatste weken.

iedergeval de 8 9 en 10 weken wave!! lekker he... zo heerlijk!
    ga a.s maandag bellen voor de verloskundige! ik hoop dat we snel heen mogen. ik heb toch heel wat te bespreken.

@melek: je bent wel een twijfelaar he! ik kan het ook voorstellen. probeer echt te genieten. zo bijzonder.
    ik kan je niet helpen, je bent met regelemaat ook misselijk.!

nu met een tweede lijkt het echt veel sneller te gaan!
    vandaag gaat het redelijk goed, misselijkheid blijft wel maar het is redelijk op de achtergrond.

mama25: wil wel je buddy zijn we zitten te dicht op elkaar... ach ja.. maakt mij niet uit hoor wie mijn buddy is.

zijn er ook meiden die een sterrenkijker hebben gehad? zijn die ook zo lang bezig geweest?

zou een kraamverzorger ook mogen katheteren? er zijn toch meiden die in de kraamzorg werken.

mootje

8. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Zover ik weet mag je alleen catheteriseren als je dit 1 x in de zoveel maanden ook doet..anders ben je niet meer bekwaam!
    Dus ik denk dat ze dit niet doen en ook hiervoor de spullen niet hebben maar misschien ook wel hoor? Of misschien speciale kramers voor..?
    Maar anders is dit toch zkh werk! Hoezo?

Bij Eva was het zo dat die erg veel ruimte nog had in de baarmoeder..dus die ging tijdens de bevalling gewoon steeds weer terug omhoog..en als ik door was gegaan kon het een sterrenkijker worden..dus de VK heeft mee moeten begeleiden naar beneden voelt niet zo fijn maar was wel nodig zodat ze niet als sterrenkijker geboren zou worden!

9. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ok.. ik ben aan het knutselen... en hier hebben we het opeens over sterrenkijkers??? Welke bedoelen jullie? hihi

Ik dacht wat schattig de nieuwe banner... maar ik vind m een beetje saai. hihi

He! Moo je bent er ook! GEzellig!

10. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    heeyyy dames,

heb bijna 2 uur geen internet gehad :( werd helemaal gek!

Heb ondertussen 2 uur geslapen maar ben nog steeds moe :(

Ben niet misselijk maar ben een beetje beroerd :( maar voel me vandaag gewoon niet lekker!

ik wil zsm een echo hebben, ik zeur te veel maar ik twijfel weer!

Ik ga maar weer de dagen aftellen: NOG 9 DAGEN!! :(

Heb eigenlijk ook zin in een ijsje :)

11. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Ja jij doet er zo lang over :p hihi

12. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Bwtje, ik kon die v*rd... site niet meer vinden waar ik m vandaan had. hihi
    En? Die groene beesten? hoest die? ook saai he?

13. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    groene beesten?
    Is het niet zo dat als je op je banner klikt je ook op die site komt of is dat niet met jou banner?
    Meestal zit er een link in verwerkt namelijk of staat het ergens in de banner heel klein maar ja dat kan ik nu niet zien he :D:p

14. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    @btwtje: hij moet 6x daags gekatheterd worden, wij hebben zelf de spullen voor hem. Nou dacht ik weet niet of ik dat wel trek om dat zelf nog te gaan doen. ook omdat hij nogal schopt tijdens het katheteren. naja anders moet mijn man gewoon terug komen.
    of toch ziezezo inschakelen(kinderverpleegkunidge). (moet ik zelf denk gaan betalen) heb nog geen vergoeding hier voor. heb geen indicatie voor gekregen. :S zijn we bijna al een half jaar mee bezig.
    naja misschien maak ik van een mug een olifant. maar ik kon na joppe niet eens hem verzorgen. dus hoe moet het straks met hem denk ik dan......
    dus ik dacht misschien heeft een kraamverzorger hier ervaring mee. dacht kan altijd ff vragen. anders maandag ff de kraamvogel opbellen hoe en wat.

ze hebben joppe inwendig gedraaid, gelukkig had ik toen een ruggeprik.. dus ze hebben bij jouw ook gedaan :S hij lag volgens mijn nog steeds niet goed want ze konde de vaccuum niet geod opkrijgen..
    mootje

15. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
  16. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    bwt, door de vorige manier van mij om de banner te plaatsen had ik de link verwijderd. En nu dus niet...
    De potloden passen bij mijn beroep. hihi

17. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Hey Dames

Weer ff wat te lezen gehad.
    @ Mootje Jaa leuk gezellie, nemen we er toch gewoon een reserve buddie bij ;) Scheelt maar 4 dagen whahaha, bevallen we tegelijk ;)

@ muurtje geen banner hoor :( nog steeds kruisje

@ hier moe moe enne ja moe. Hahaha vandaag weer wat spulletjes naar me huis gebracht, schiet al op.
    Maandag ff voor de ramen dingen halen en commode voor me meissie, en dan kunnen we er gaan wonen :D

18. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Bwt, ik snap er de balle meer van. Zie je nu nog steeds een kruisje? Want de site die je nu noemt is wel de goede. Daar heb ik m vandaan.

@ moo, kan je geen verwijzing van de HA of de kinderarts krijgen dat je in aanmerking komt voor een kinder verpleegkundige aan huis? Moet toch kunnen?

19. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Ja helaas moest ik dit live voelen ja hehe niet zo prettig dus...maar ze had haar goed vast en begeleidde haar netjes naar beneden en toen kon ik het werk verder afmaken ;)
    Zij was ook echt goed en jaaaaren ervaring maar heeft nu helaas een eigen praktijk te ver weg zeewolde ofzo :( balen dus!!!!

Je kan het natuurlijk altijd navragen zelfde geldt hebben ze iemand die dit wel kan! Ik heb het ook gedaan vroeger bij mannetjes moeilijker dan bij dames ;)
    Maar balen zeg dat die indicatie niet opschiet misschien dat je het nu op de zwangerschap kan gooien? maar ze geven idd niet zomaar een indicatie als iemand anders het kan doen...blijven volhouden!

20. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Tja, meiden... die geen banner zien... sorry. heb echt mijn best gedaan...

@ Mama, nog iets van eh... hoe zal ik m noemen... gehoord? Hij wilde toch met je praten?

Deel Deze Pagina