Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    hehehe ja ik kan je niet helpen omdat die site bij mij offline is dus daarom zie ik ook dat kruisje snappie?
    Maar als jij er wel op komt dan kun je hem toch weer zien je banner? en dan moet je bij codes kijken en ipv de img degene pakken waar dus bbc of ubb staat ...succes :D

2. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Moo, je hebt je arm bezeerd... en man kan het niet... of zo...

3. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Muurtje je hebt dan wat gemist hoor ;) Hij is gister meegeweest naar de echo, was best bijzonder. Daarna zijn we naar prenatal geweest en hebben we wat leuks gekocht.
    Ook is hij vannacht blijven slapen enne t was erg gezellie ;)

We hebben al gesproken en begrijpt het ook, lijkt wel of zijn ogen geopend zijn.

4. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    BWT ik heb alles er in geplakt... ik snap dus niet meer waarom hij t niet doet. Ik ga op jacht naar een andere... *zucht*
    Maar niet nu!

5. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    meiden die bij muurtje nog steeds geen banner zien, probeer ff op F5 (of SHIFT + F5) te drukken. Misschien zit de oude link nog in jullie cache...

6. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Mama, maar eh... dan is alles nu weer goed tussen jullie? Wow...

7. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ muurtje nou ja alles, het begint weer beetje bij beetje, zeg maar. Kost nog wel tijd...

8. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Whahah! Dank je Angel! Heb ik je al bijna ingehaald met andere banners? Ik heb vandaag al 5 verschillende gehad... of telt dat niet? hihi

9. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    fijn hoor!!! Lekker genieten nu samen dus ;)

10. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    Mootje, goed dat je nu alvast gaat uitzoeken hoe je dat in de kraamweek kunt doen. Als je een zware bevalling hebt, kan het inderdaad best wel erg veel zijn om 6x per dag te katheteren. Heftig hoor, ook nu al!!

11. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Sorry dat ik het zeg... iedereen is natuurlijk anders. Maar als het mijn vent zou zijn geweest. Zou ie kruipen... en niet zo zuinig ook. Maar ja... Gelukkig ben jij mij niet. Ik kan nog al eh... tja eh... zijn.

12. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    hahaha muurtje ik heb ze denk ik niet allemaal gezien :D

Mama, dat klinkt goed! Fijn hoor dat jullie wat dichterbij elkaar komen!

13. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    sjonge jonge jonge haha LOL nee ik denk wel dat jij het gewoon goed gedaan hebt..maar bij mij is de site offline waar jij de banner vandaan hebt..Dus kan best aan onze upc liggen of hun server en niet aan jou wie weet doet hij het morgen weer gewoon wel ;)

14. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ben wel blij voor je hoor Mama! Hoop dat het helemaal weer goed komt bij jullie! KNUFF!!

15. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Hahaha begrijp wat je bedoelt hoor! Maar ja... heeft ook al laten zien dat hij heel veel spijt van heeft en zegt het ook eerlijk.
    We praten ook heel veel!

16. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ja had ik ook al gedaan maar met posten ververst de site natuurlijk ook...Maar het gaat er om dat die site het hier niet doet dus zolang die verbindingsproblemen heeft zie ik niets maar andere weer wel ;)
    lekker vaag allemaal zo!

17. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Thnx!! we willen er ook voor gaan ;)

18. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Mama, goed zo. Maar laat als je blieft niet over je heen lopen. Praten is goed! Zeg wat je wil en niet wil. Goed zo! Ben blij voor je meid!

19. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Banner, doet deze het wel? Ik vond het fantje zo lief... hihi Maar ik vond Garf er niet meer bij passen daarom mijn andere avatar maar weer. hihi

20. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

doe ik ook niet muurtje! hij weet wat ik wil en niet.

Deel Deze Pagina