Welkom bij de misselijk zijn clubbie ennuh veel plezier bij je echo morgen hoe laat? wel gelijk komen showen he?
Nee meid, dat is je baarmoeder die uitrekt. Je baby voel je nu nog niet bewegen hoor. Meestal zijn dat plopjes die je vanaf week 15-17 gaat herkennen.
ja bij leuke datums ga ik alleen maar ananas hart eten en bitter lemon drinken etc om maar te zorgen dat het begint hihi maar sem kwam 3 dagen eerder en eva begon op de dag zelf en kwam 's nachts..en het maakt mij eigenlijk ook niet uit hoor..
oww ik zie al dat je antwoord had gehad..hihi onderin is je baarmoeder in je buik is iets anders..???
Zo, kom heel even langs. Nog niet echt bijgelezen, misschien later nog even. Vanochtend vrienden op bezoek gehad aan wie we het hebben verteld. We krijgen allemaal leuke reacties! En vanmiddag nog wat andere vrienden af voor een verrassingsbezoekje haha. En ff ego: vandaag 10 weken, joehoe! alweer een kwart erop zitten, wat gaat het hard...
Nou wij gaan er vandoor op bezoek bij de oudtantes en daarna mijn lievelingsmaaltje daar eten garnalen spaghetti mjammie! Hopelijk heb ik een beetje honger straks want overdag is het niet veel :S
ohhhhhhhhh spagetti!!! nu al zin in!, maar met garnalen??!! oehbahhhhhhhhhh!! hahahaah veel plezier meid!
het is niet bij te houden hoeveel er hier word geschreven. Wel leuk om te zien dat mensen zou bezig zijn met hun zwangerschap. Zijn er al mensen die al een naam weten voor de kleine?
heey meiden, sorry heb niet bijgelezen Hier gaat alles wel goed alleen ontzettend moe en misselijk.. kusjes
ik lees dat er meer mensen zou moe en misselijk zijn.Tijdens de vorige zwangerschap heb ik hier geen last van gehad maar nu is het echt niet leuk meer. Vorige week heb ik zelfs de auto langs de kant van de weg gezet. hoop dat het met 12 weken over is.
Wij hadden al een mooie meisjesnaam op het oog, al voor we zwanger werden... en sinds vanmorgen ook een leuke jongensnaam. Het maakt ons verder niks uit. Vandaag hebben we het menu voor het huwelijksdiner doorgesproken bij het restaurant waar we het houden, en verder ben ik nu weer kotsmisselijk. Ach dat leidt weer af voor de spanning voor morgen.