Hoi meiden, kom alleen even gedag zeggen! Ga meteen weer door naar mijn bedje, ben moe! Hebben vandaag verjaardag gehad. Lees morgen wel weer bij. X Bloempje Sassa25, Jenna85, intake + 1e echo Duster2000, 2e echo Evenstar, 1e echo Meiden veel plezier!
ja die namen vind ik dus ook leuk en alles behalve sem/sam krijg ik er niet in haha noa wilde ik echt graag!
nou ben al weer terug hoor van het "wandelen" hoef altijd alleen maar stil te staan, de honden laten zichzelf wel uit, lekker makkelijk hoor
hehe lekker handig zo! Hier onze hyves Krakertjes :boris: - Hyves.net - Always in touch with your friends maar niet zoveel in gebruik omdat we de afgelopen maanden geen laptop hadden haha de rest die ik tegenkwam heb ik volgens mij al toegevoegd??
Hoi, Hier weer thuis na een drukke dag. @laura: mooie foto's in je album! Lief die trouwfoto en ook een buikje al! @Sassa: oh ik wist helemaal niet dat het bij jullie ook ongepland was! Maar jullie hebben er verder geen discussies over gehad toch? @hyves. Ik heb iedereen toegevoegd en dit is de mijne: Susanne - Hyves.net - Always in touch with your friends Enne... ff denken... oh ja namen! Nog geen idee. Ik heb een paar namen de ether in geslingerd maar die werden allemaal afgeschoten. Ik wacht eerst wel ff tot we weten wat het wordt... Ik ben supermoe, dus tot morgen! Succes met de echo's morgen! Ik hoop allemaal mooie foto's te zien!
ow ja dan zien jullie ook gelijk een post staan bovenaan van een vriendin van mij en dat is nogal een dillemma... Dit is iedere keer zo dat zei dus zegt dat ze komt in de agenda zet en uiteindelijk niets laat weten en dan veel later weer een keer belt met sorry dit is niet 1 x maar vaak zo :S Nu dus ook met de verjaardag van Eva zegt ze te komen, uitnodiging gehad etc en alsnog vergeet ze het.. Nu heeft ze weer mijn voicemail ingesproken met sorry en dat ze wil afspreken maar ik weet het niet meer zo goed..ze woont ook in belgie dus echt om de hoek ook niet.. pff wat zouden jullie doen?
ja ze begint altijd met bergen excuses..en hoe het kwam en dat ze er zoveel spijt van heeft..en snel wil afspreken.. en als we dan afspreken gaat het ook nog eens altijd over herbalife want dat doet ze tegenwoordig prima hoor, maar waarom ze mij altijd moet overhalen.. Ik vind het moeilijk wat ik nu moet doen..ik blijf het maar proberen zeg maar..
morgen examens, dus vroeg naar bed. misschien nog effe leren. slaap lekker. meiden met echo s morgen succes!!!!
ik heb ook zo'n vriendin. Belt niet terug wanneer ze dat belooft, zegt afspraken heel erg vaak vlak van te voren af. Op een gegeven moment heb ik bij mezelf gedacht: vind ik het leuk als ik haar zie? Ja, dat is zo. Dus heb ik het er maar bij gelaten. Het komt nu meer van mijn kant en bij deze vriendschap vind ik dat goed. Want als we elkaar zien is het heel erg leuk.
Ik zou haar erop aanspreken. Ik denk dat zij het niet doorheeft dat jij dit niet ok vindt, sommige mensen kunnen absurd 'relaxed' met afspraken omgaan. Ik ben zelf absoluut niet zo, en kan er ook slecht tegen als mensen op het laatste moment afzeggen of veel te laat komen en me laten wachten. Misschien is de afstand een groter struikelblok dan zij echt doorheeft- en stelt ze zich bij het maken van afspraken niet in op de werkelijke reisschema's die ze ervoor over moet hebben? Het lijkt me ook stug dat ze het echt vergeet? Vreemd. Ik heb een collega die jaren zonder agenda leefde. Heel fijn, want hij kwam regelmatig dus veel te laat op projectbesprekingen en dan draaide ik voor zijn dingen op. Dat was natuurlijk zakelijk en niet persoonlijk, maar ik heb hem op een gegeven moment gezegd dat het voor ons allemaal in het project handiger zou zijn als hij een agenda bijhield.
Ja dat is hier ook wel zo..maar als ze er niet is op belangrijke dagen voor mij..vind ik dit wel heel moeilijk... Ik moet wel altijd voor haar klaar kunnen staan maar andersom niet... Ze zijn ook al heel lang met kids bezig en is nog steeds niet gelukt dus iedere keer dat ik moet zeggen dat ik zwanger ben wil ze dit wel maar weet ik ook dat ik haar pijn doe...en dat is dus ook al zo dubbel en nu vertellen dat de derde komt.. Nou ik laat het nog even bezinken en dan bel ik dr wel weer..moeilijk moeilijk haha
ja dat is ook wel zo ja...dat ik denk hoe kun je dit nou vergeten het is zo'n mijlpaal maar sinds die herbalife draait alles om dit..en vrienden op een laag pitje.. We hadden zelfs een keer een data afgesproken die zou ze vrij van afspraken houden..krijg ik alsnog een SMS binnen dat ze het te druk heeft met afspraken en het niet gaat redden..en zo ga maar door En zij zet het nota bene nog in haar agenda dus daar kan ze niet omheen...
Ohhhh ja ik ken dat, heb ook zo'n vriendin! Zou het gewoon een keertje eerlijk zeggen dat het je kwetst als ze telkens vergeet op afspraken of verjaardagen te komen! Kan geen kwaad toch?
Nee gelukkig niet! Ik was in het begin zoals ik al zei behoorlijk onder de indruk en wist niet zo zeker of ik dit wel wilde, maar nooit gedacht om het weg te laten halen hoor! Ben alleen af en toe bang dat ik het neit aan kan straks, Liset is best een pittig ding (ook al gaat ze naar school ) Marcus is nog klein en we hebben een eigen bedrijf waarvan de tijd van mijn vriend behoorlijk in gaat zitten soms... Maar ik heb al wat ideetjes die ik in de groep ga gooien om het ons wat makkelijker te maken, dus wie weet is het straks wel iets makkelijker
Hij staat in mijn favorieten! Ga hem binnenkort ff bekijken! Heb trouwens iedereen ook toegevoegd op hyves!